تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815595567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان تعزيرات حكومتي اعلام كرد: محكوميت يك شركت كلوچه‌سازي و دو راننده متخلف به علت قاچاق سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سازمان تعزيرات حكومتي اعلام كرد: محكوميت يك شركت كلوچه‌سازي و دو راننده متخلف به علت قاچاق سوخت


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اقتصادي

يك شركت كلوچه‌سازي به اتهام كم‌فروشي به پرداخت جزاي نقدي محكوم شد.

به گزارش ايسنا، سازمان تعزيرات حكومتي اعلام كرد: اداره بازرگاني لاهيجان طي گزارشي اعلام داشت كه يك شركت كلوچه‌سازي با كاهش وزن محصولات خود بدون اخذ مجوز‌هاي لازم مرتكب تخلف كم‌فروشي شده است كه پرونده‌اي در اين راستا در اداره‌ تعزيرات حكومتي لاهيجان مطرح شد.

شعبه موصوف پس از احضار مديرعامل شركت و اخذ دفاعيات وي به دليل محرز شدن تخلف انتسابي رأي به پرداخت جزاي نقدي در حق دولت و ممهور كردن پروانه شركت به مهر تخلف صادر كرد.

رسيدگي به دو پرونده مربوط به پارچه خارجي قاچاق

حسب گزارش مأموران نيروي انتظامي استان همدان مبني بر كشف دو محموله قاچاق شامل انواع پارچه خارجي پرونده پس از سير مراحل قانوني با درخواست گمرك استان در اداره ‌كل تعزيرات همدان تشكيل و مورد رسيدگي قرار گرفت.

شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالا با احضار متهمان پرونده و به استناد گزارش كارشناسي گمرك استان اقدام به صدور رأي كرده و متهمان پرونده را به اتهام حمل غير قانوني 149 طاقه پارچه خارجي فاقد اسناد و مدارك مثبت گمركي مجموعاً به پرداخت مبلغ 964/ 774/ 110 ريال جزاي نقدي و ضبط كالاي مكشوفه در حق دولت محكوم كرد.

تعطيلي شركت توليدي فاقد مجوز قانوني

دانشگاه علوم پزشكي طي گزارشي اعلام كرد كه شركتي بدون اخذ مجوز توليد وعدم اعتبار پروانه ساخت و نداشتن مسئول فني توليد اقدام به توليد محصولات غلات حجيم شده كرده است.

موضوع پس از طرح در اداره كل تعزيرات حكومتي استان به شعبه هفتم ارجاع شد و شعبه پس از ثبت و جري تشريفات قانوني و استماع اظهارات و مدافعات متهم تخلفات انتسابي را محرز دانسته و حكم به تعطيلي واحد توليدي و ضبط كالا به نفع دولت و درج در پرونده واحد صادر مي‌كند متهم در فرجه قانوني نسبت به راي صادره اعتراض و پرونده در شعبه تجديد نظر استان مطرح و شعبه پس از بررسي اوراق و محتويات پرونده و مداقه در لايحه تجديد نظر، ضمن رد اعتراض وي راي صادره را مطابق با قوانين و مقررات تشخيص و آن را تائيد و استوار كرد.

محكوميت پيمانكار شركت مخابرات شهرستان دورود

پيمانكار شركت مخابرات شهرستان دورود به دليل اخذ وجوه اضافه از مشتركين به پرداخت جريمه نقدي و اخطار كتبي و استرداد وجه اضافه دريافتي به مشتركين محكوم شد.

به دنبال گزارشات مردمي مبني بر اينكه شركت مخابرات دورود بابت نصب 5000 پريز و دو شاخ، بدون مجوز قانوني از هر كدام از مشتركين مبلغ 3000 ريال دريافت كرده است موضوع از سوي شعبه اول بدوي تعزيرات حكومتي شهرستان دورود مورد پيگيري قرار گرفت كه پس از احضار متهم و انجام تحقيقات تكميلي با توجه به دفاعيه شركت مخابرات و ساير شواهد و قرائن موجود پيمانكار طرف قرارداد شركت مخابرات به اتهام اخذ وجه از مشتركين و به استناد مواد قانوني به پرداخت دو برابر ميزان تخلف معادل 000/000 /30 ريال جريمه در حق صندوق دولت و استرداد مبلغ 000/000/ 15 ريال اضافه دريافتي از مشتركين محكوم و مقرر شد مبلغ جريمه از صورت وضعيت پيمانكار موصوف توسط شركت مخابرات كسر و جهت اجراي حكم و استرداد به مشتركين اقدام شود.

جريمه براي افزايش قيمت فرآورده‌هاي لبني

يك شركت توليد فرآورده‌هاي لبني در آذربايجان شرقي كه اقدام به افزايش خود سرانه قيمت فرآورده‌هاي لبني كرده بود در تعزيرات حكومتي اين شهرستان به پرداخت بيش از يك ميليارد ريال جريمه محكوم شد.

ماموران سازمان بازرسي و نظارت بازرگاني استان آذربايجان شرقي طي گزارشي اعلام كردند كه يك شركت توليد فرآورده‌هاي لبني اقدام به افزايش خود سرانه قيمت فرآورده‌هاي لبني كرده و مصوبه هيات وزيران را نقض كرده است لذا پرونده‌اي در اين راستا در تعزيرات حكومتي تبريز مطرح با محرز شدن تخلف شركت مذكور، به پرداخت مبلغ 000 /982/ 266 /1 ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد.

محكوميت دو راننده متخلف به علت قاچاق سوخت

مأموران مبارزه با جرائم اقتصادي مقدار 3850 ليتر نفت و گاز از دو راننده متخلف كشف و به تعزيرات حكومتي شهرستان جيرفت معرفي كردند كه پس از بررسي و رسيدگي در شعب آن شهرستان و محرز شناخته شدن اتهامات به مبلغ 000/000 /93 ريال جزاي نقدي و ضبط كالاهاي مكشوفه در حق دولت محكوم شدند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن