تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815630120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ثبت نام دانشجویان انصرافی تا 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ویج: ثبت نام دانشجویان انصرافی تا ۲۲ بهمن


ثبت‌نام متقاضیان بازگشت به تحصیل مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته دانشگاه‌های کل کشور تا ۲۲بهمن ماه ادامه دارد.
به گزارش ایسنا، وزارت علوم در نظر دارد با تدوین ضوابط و مقررات زمینه بازگشت به تحصیل آن دسته از دانشجویان منصرف از تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته که حائز شرایط زیر می باشند را در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیردولتی، دانشگاه پیام نور ودانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم کند.
این طرح در دو مرحله به اجرا گذاشته شده که مرحله اول جمع آوری اطلاعات متقاضیان و مرحله دوم بررسی تقاضاهای واصله با توجه به امکانات، ظرفیت‌ها و شرایط متقاضیان است.
ثبت‌نام در این سامانه هیچگونه حقی برای متقاضیان در پی نداشته و پاسخ نهایی نیز تنها از طریق سامانه خدمات آموزشی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
توصیه می‌شود متقاضیان از مراجعه حضوری به اداره کل امور دانشجویان داخل و یا دانشگاه‌ها خودداری و هرگونه سوال احتمالی را در سامانه ثبت کنند.
شرایط لازم جهت امکان بازگشت به تحصیل متقاضیان عبارتند از: قبولی و ثبت‌نام در یکی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی تا قبل از سال ۱۳۹۰، نداشتن هیچگونه مشکل نظام وظیفه، عدم اخراج آموزشی و یا انضباطی توسط دانشگاه محل تحصیل و عدم صدور و اخذ مدرک حتی پایین تر از مقطع تحصیلی که پذیرفته شده‌اند.
متقاضیان می توانند تا مهلت مقرر جهت ثبت‌نام به سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم به نشانی http://www.msrt.ir/sites/ddstu/default.aspx مراجعه کنند.

۸ بهمن ۱۳۹۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ویج]
[مشاهده در: www.iranvij.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن