تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817890607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز نيم فصل دوم در كمتر از 72 ساعت؛ آسمان مشكي پوشان آبي مي شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: آغاز نيم فصل دوم در كمتر از 72 ساعت؛ آسمان مشكي پوشان آبي مي شود؟
* روشني

نيم فصل دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور كمتر از 72 ساعت پس از اتمام نيم فصل اول اين رقابتها از امروز و با

برگزاري ديدار ابومسلم - استقلال آغاز خواهد شد ، اين در حاليست كه استقلال و ابومسلم برگزار كننده آخرين ديدار از هفته اول مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور بودند.
استقلال، تيم دوم جدول رده بندي است كه 31امتياز دارد و از بهترين خط دفاع و حمله ليگ سود مي برد. اين تيم امروز مقابل ابومسلمي مي ايستد كه با 16امتياز در جمع تيمهاي قعر جدولي است. به همان اندازه كه استقلال خط دفاع و حمله خوبي دارد، سياه جامگان مشهد در اين مناطق از ضعيف ترين تيم هاي ليگ هستند.
ابومسلم كه هفته هاي گذشته را با بودن يا نبودن حجازي پشت سرگذاشت، از اين هفته با هدايت رسمي اميرحسين پيرواني به ميدان مي رود. پيرواني در هفته هاي گذشته نيز سياه جامگان مشهدي را رهبري مي كرد اما پيش از آغاز نيم فصل دوم اين رهبري رسميت يافت.
از زماني كه زمزمه حضور ناصر حجازي در تيم ابومسلم مطرح شد، همه منتظر بازي ابومسلم - استقلال بودند تا تقابل ناصر حجازي و امير قلعه نويي را شاهد باشند. قلعه نويي و حجازي كه تا به امروز فقط يكبار آنهم در چارچوب ليگ برتر سوم با تيم هاي استقلال اهواز و استقلال به مصاف هم رفته اند (آن بازي با برتري 2 بريك شاگردان امير قلعه نويي در تيم استقلال تهران به پايان رسيد) مي توانستند امروز بازي ابومسلم - استقلال را جذاب تر از هميشه كنند اما چه سود كه مشكلات حجازي مانع از عقد قرارداد وي با ابومسلم شد.

پيرواني: حملات استقلال را مهار مي كنيم
سرمربي ابومسلم، حملات همه جانبه و تيمي را مهمترين شاخصه بازي استقلال برشمرد و تأكيد كرد، با هدف مهار اين شاخصه ها به مصاف اين تيم خواهيم رفت.
اميرحسين پيرواني ضمن بيان اين مطلب افزود: تمام بازيهاي ليگ برتر دشوار است، اما بازي مقابل تيمي چون استقلال كه در نيم فصل اول يكي از بهترين تيمهاي ليگ برتر بوده، قدري دشوارتر از تقابل با ديگر تيمهاست. همان طور كه از شرايط جدول برمي آيد، استقلال يكي از بهترين و پرمهره ترين تيمهاي ليگ برتر است كه در بخش دفاع و حمله شرايطي ايده آل دارد.
وي ادامه داد: استقلال آن قدر بازيكن و مهره دارد كه قلعه نويي و دستيارانش براي انتخاب شيوه و روش بازي هيچ دغدغه اي ندارند. او براي تغيير شيوه و روش بازي و پياده كردن تاكتيكهاي مختلف هيچ كمبودي ندارد، اما در مقابل تيمي مانند ابومسلم در بخشهايي از زمين با مشكل مواجه است و ناچاريم از بازيكنان در پستهاي غيرتخصصي استفاده كنيم.
سرمربي تيم فوتبال ابومسلم مشهد، حضور امير قلعه نويي در رأس كادر فني تيم استقلال را از مهمترين ويژگيهاي مثبت اين تيم خواند و افزود: اينكه استقلال جز بهترين تيمهاي ليگ است و جايگاه دوم را در اختيار دارد، نشان دهنده توانايي كادر فني اين تيم است. با اين حال ما ميزبان اين تيم هستيم و به عنوان تيمي كه از امتياز ميزباني بهره مي برد مقابل تيم قلعه نويي دست و پا بسته نخواهيم بود و براي كسب امتياز به ميدان مي رويم.
وي در خصوص چگونگي مهار خط حمله استقلال گفت: من از تيم استقلال شناخت كافي دارم. استقلال تيمي حمله مي كند و ما راهكارهاي مهار اين شاخصه را مي دانيم.
وي در ادامه با اشاره به اينكه از مشاوره هاي فكري ناصر حجازي به عنوان مديرفني تيم فوتبال ابومسلم مشهد استفاده خواهد كرد، افزود: نه تنها در بازي مقابل استقلال بلكه در تمام بازيهاي پيش رو از كمكهاي فكري و تواناييهاي ناصر حجازي بهره خواهم برد.
وي ادامه داد: براي ديدار با استقلال سعيد بيات به دليل سه اخطاره بودن محروم است و چند بازيكن مصدوم داريم كه اميدوارم به اين بازي برسند. سعيد چاه جويي سه هفته است كه به دليل مصدوميت تيم را همراهي نكرده و با توجه به نوع مصدوميتش تا 7 ماه نمي تواند فوتبال بازي كند.
سرمربي ابومسلم با ابراز اميدواري از برتري تيم فوتبال ابومسلم در ديدار خانگي مقابل استقلال در خصوص آينده اين تيم گفت: زمان زيادي نيست كه كار خود را در تيم ابومسلم آغاز كرده ايم. در شرايط فعلي كه مسابقات فشرده برگزار مي شود و ما در فاصله بازيها فقط يك جلسه تمرين مفيد داريم نمي توان كار خاصي براي تيم انجام داد. ما نگاه ويژه اي به تعطيلات نيم فصل داريم تا با استفاده از وقفه ايجاد شده در بين مسابقات تغييراتي كه مدنظر داريم در تركيب و سيستم تيم اجرا كنيم.
وي در پايان خاطرنشان كرد: بازيكنان جوان ابومسلم به حمايت نياز دارند و در بازي با ملوان كه روي نيمكت نشسته بودم برايم جاي تعجب داشت كه تعداد تماشاچيان به زحمت به 200 نفر مي رسيد و اين با توجه به ريشه دار و پرطرفدار بودن ابومسلم برايم جاي تعجب داشت و اميدوارم نه در بازي با استقلال بلكه در تمام ديدارها از تيمشان حمايت كنند.

قلعه نويي: حق اشتباه كردن نداريم
سرمربي استقلال، ابومسلم را حريفي خطرناك براي تيمش خواند و تأكيد كرد: ما در مصاف با اين تيم حق اشتباه كردن نداريم.
قلعه نويي در مورد بازي مقابل ابومسلم گفت: ابومسلم يك تيم ريشه دار است و حتي اگر با تيم جوانان خود نيز به مصاف ما بيايد، همان ابومسلم خطرناك است. مطمئن باشيد بازي مقابل ابومسلم براي ما يك بازي سخت خواهد بود و در اين بازي حق اشتباه كردن نخواهيم داشت.
وي با بيان اينكه تيمش براي كسب سه امتياز به مشهد خواهد رفت، افزود: اگرچه ابومسلم چند بازيكن باتجربه خود را از دست داده است، اما بازيكنان جوان اين تيم با انگيزه زياد و تلاشي مضاعف مقابل ما قرار خواهند گرفت. در مجموع فكر مي كنم فوتبالدوستان مشهدي و هواداران استقلال كه بازي را از طريق گيرنده تماشا مي كنند، بازي زيبا و جذابي را شاهد خواهند بود.
قلعه نويي پيرامون صحبتهايي كه اين چند روز در خصوص يارگيري تيم استقلال از ابومسلم و حاشيه هايي كه به خاطر آن به وجود آمده است، همچنين صحبتهاي اخير ناصر حجازي در اين خصوص، گفت: حجازي از پيشكسوتان بزرگ باشگاه استقلال است و چه در استقلال باشد و چه نباشد، اين تيم خانه اوست. حجازي براي من قابل احترام است و نسبت به صحبتهايي كه در روزنامه ها چاپ شده هيچ حساسيتي ندارم.

تركيب احتمالي استقلال
تركيب احتمالي استقلال براي بازي مقابل ابومسلم مشهد مشخص شد.
با توجه به تمرين ديروز استقلال، تركيب احتمالي اين تيم براي بازي مقابل ابومسلم به شرح زير است:
وحيد طالب لو، بيژن كوشكي، پيروز قرباني، پژمان منتظري، خسرو حيدري، مهدي اميرآبادي، جان واريو، حسين كاظمي، فرهاد مجيدي، سياوش اكبرپور و آرش برهاني.
برنامه هفته هجدهم ليگ برتر:

يكشنبه - 17/9/87
* ابومسلم مشهد - استقلال تهران، ساعت 14
دوشنبه - 18/9/87
* برق شيراز - پيام
* مس كرمان - ذوب آهن
* داماش گيلان - استقلال اهواز
* سپاهان اصفهان - پاس همدان
* فولاد خوزستان - مقاومت سپاسي
* راه آهن شهرري - ملوان بندرانزلي
* پيكان قزوين - صباي قم
سه شنبه - 19/9/87
* پرسپوليس - سايپاكرج
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن