تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816338871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
به همت بسيج دانشجويي دانشگاه تهران;
دكتر زيباكلام در دانشگاه تهران سخنراني مي كند

بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران نشستي با عنوان "آيا به سكوت مي شود ايمان داشت" در تالار شهيد چمران دانشكده فني دانشگاه تهران برگزار مي كند.
به گزارش ايسكانيوز،اسحاق رياحي مسوول بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران، گفت: در ابتداي اين برنامه و از ساعت 30:12 تريبون آزادي به مناسبت روز دانشجو برگزار شده وسپس سعيد زيبا كلام با موضوع "عدالت خواهي و آرمان خواهي دانشجو، تيغ دو لبه" به ايراد سخنراني مي پردازد. وي خاطرنشان كرد: پس از اين سخنراني از ساعت 15 تجمعي به مناسبت روز دانشجو در داخل دانشگاه برگزار مي شود .

ثبت نام و شركت اتباع عراقي و افغاني در كنكور 88 ممنوع است

بر اساس اعلام رسمي اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت كشور، ثبت نام و شركت كليه اتباع عراقي و افغاني، در آزمون سراسري سال 1388 م-منوع است. به گزارش فارس، در كنكور سراسري 88، دانشجوي دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي نمي توانند در كنكور88 شركت كنند، ضمن اين كه دانشجوي انصرافي اگر واجد ديگر شرايط مندرج در دفترچه راهنماي كنكور باشد، حق ثبت نام و شركت در آزمون را دارد. دانشجويان اخراجي آموزشي موضوع ماده29 آيين نامه آموزشي و همچنين دانشجويان دوره كارشناسي كه مدرك معادل كارداني (اعم از كارداني عمومي و يا كارداني ) را اخذ نموده اند نيز مانند مقررات مربوط به دانشجويان انصرافي پس از تسويه حساب كامل با موسسه ذيربط و همچنين اداره كل امور دانشجويان داخل و صندوق رفاه دانشجويان وزارت ذيربط و در صورت نداشتن مشكل نظام وظيفه (براي برادران ) حق ثبت نام در كنكور 88 را دارند و منحصرا مي توانند در رشته اي غير از رشته قبلي خود متقاضي شوند. بديهي است اين دسته از داوطلبان مي توانند تمام تعهدات مربوط را پس از اتمام تحصيلات خود به صورت يك جا به انجام برسانند. دانشجويان دوره هاي نوبت دوم (شبانه)، نيمه حضوري، مجازي و بين المللي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي، دانشگاه پيام نور و موسسات آموزش عالي غيردولتي - غيرانتفاعي كه از معافيت تحصيلي استفاده نمي كنند، مي توانند بدون انصراف از تحصيل در آزمون سراسري سال 1388 ثبت نام و شركت نمايند. بديهي است اين دسته از داوطلبان در صورت موفقيت و قبل از ثبت نام در رشته قبولي جديد، لازم است از رشته قبولي قبلي خود انصراف قطعي حاصل نموده و گواهي مربوط را به موسسه ذيربط ارائه نمايند. لازم به توضيح است كه اين دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصيل در رشته قبولي قبلي خود را ندارند.

آزمون دكتري تخصصي دانشگاه شيراز ارديبهشت 88 برگزار مي شود

به گزارش ايسنا، بر اساس اعلام مديريت تحصيلات تكميلي دانشگاه شيراز امتحان كتبي و مصاحبه آزمون دكتري تخصصي اين دانشگاه پانزدهم و شانزدهم ارديبهشت 88 برگزار مي شود.
بر اين اساس، آزمون زبان اين دانشگاه نيز 17 ارديبهشت88 برگزار مي شود.

معاون دانشجويي وزارت علوم خبرداد :
پروسه بررسي مشكلات آموزشي به دو هفته
كاهش مي يابد

گروه آزمون وسنجش : معاون دانشجويي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، گفت: مشكلات و مسايل آموزشي دانشگاهها از ابتداي دي ماه در استانهاي مربوطه بررسي خواهد شد و از اين پس ديگر لزومي به حضور دانشجو در تهران براي حل اين مسايل وجود ندارد. به گزارش ايسنا ، دكتر محمود ملاباشي در جمع خبرنگاران درباره دانشجوياني كه براي حل مشكلات خود مانند مشكل مدرك بايد به تهران بيايند، گفت: طبق آيين نامه تصويب شده از اول دي ماه دانشجوياني كه مشكل آموزشي پيدا مي كنند هيچ ضرورتي براي آمدن به تهران ندارند و رييس دانشگاه جامع دولتي در استانها با گروهي متشكل از معاونين آموزشي ساير دانشگاه ها از جمله دانشگاه پيام نور، دانشگاه هاي غيردولتي و غيرانتفاعي، علمي كاربردي و آموزشكده ها كميسيون موارد خاص استاني را تشكيل مي دهند تا مشكلات اين دسته از دانشجويان را همانجا در محل دانشگاه حل كنند. وي درباره مزاياي ديگر اين مصوبه، گفت: از آنجاكه تا كنون، مشكلات و مسائل آموزشي همه دانشگاه ها براي بررسي به وزارت علوم ارسال مي شد، تقاضاي دانشجويان گاهي بيش از 4 ماه در نوبت بررسي باقي مي ماند، در صورتي كه با اين مصوبه حل مشكلات آموزشي دانشجويان در استان ها يك يا دو هفته بيشتر طول نمي كشد. معاون دانشجويي وزير علوم در خاتمه تصريح كرد: اما مواردي كه براي دانشجويان دكترا اتفاق بيافتد همچنان در تهران بررسي مي شود چراكه مقطع دكترا از مقاطع مدارك تحصيلي دانشگاه هاست و بسيار مهم تلقي مي شود.

توسط سازمان سنجش;
هيئتهاي نظارت و ارزيابي استاني دانشگاهها
آموزش مي بينند

گروه آزمون وسنجش : رئيس مركز تحقيقات و ارزشيابي آموزشي سازمان سنجش آموزش كشور از آموزش هيئتهاي نظارت و ارزيابي استاني دانشگاهها توسط مركز تحقيقات و ارزشيابي آموزشي سازمان سنجش آموزش كشور خبر داد. كورش پرند در گفتگو با مهر افزود: در راستاي وظايف نظارتي كه در اساسنامه نظارت و ارزيابي آموزش عالي ديده شده الگوي ارزيابي كه در اين اساسنامه آمده مبتني بر الگوي نظارتي تلفيقي شامل ارزيابي دروني و ارزيابي بيروني است.وي افزود: در اين روش تاكيد اساسي بر ارزيابي دروني است اما از روشهاي ارزيابي بيروني و بازديدهاي دوره اي نيز بهره گيري خواهد شد. رئيس مركز تحقيقات و ارزشيابي آموزشي سازمان سنجش آموزش كشور گفت: از اين رو آموزش هيئتهاي نظارت و ارزيابي استان در دستور كار دفتر نظارت و ارزيابي وزارت علوم قرار گرفته و مركز مطالعات و تحقيقات و ارزشيابي آموزشي سازمان سنجش آموزش كشور در نشستهايي با دفتر نظارت و ارزيابي وزارت علوم، عهده دار آموزش اين هيئتهاي نظارت شد. وي اظهار داشت: اهدافي كه اين مركز دنبال مي كند آشنايي و آموزش مديران و اعضاي هيئت علمي دفاتر ارزيابي و نظارت دانشگاهها و هيئتهاي نظارت استان در جهت مديريت و راهبري فرايند ارزشيابي كيفيت در دانشگاهها و تربيت كارشناسان دفاتر ارزيابي و هيئت هاي نظارت است تا اين هيئتها بتوانند فعاليت ارزشيابي كيفيت در دانشگاهها و آموزش عالي را پياده سازي و اجرا كنند. وي گفت: بر اين اساس اولين كارگاه آموزشي هيئتهاي استاني با همكاري دانشگاه تبريز در اين دانشگاه برگزار شد هيئتهاي نظارت و ارزيابي آذربايجان شرقي، غيربي، همدان، اردبيل، كردستان، كرمانشاه در اين كارگاه شركت كردند.رئيس مركز تحقيقات و ارزشيابي آمزوشي سازمان سنجش آموزش گفت: آموزش به ساير هيئتهاي نظارت و ارزيابي استاني نيز در برنامه هاي آينده مركز تحقيقات و ارزشيابي آموزشي سازمان سنجش آموزش قرار دارد.

ايجاد رشته نانوفيزيك در دانشگاه شاهرود

گروه آزمون وسنجش : دانشگاه صنعتي شاهرود با هدف كاربردي كردن مسائل علمي و تحقيقاتي در زمينه فناوري نانو اقدام ايجاد رشته نانو فيزيك در مقطع كارشناسي ارشد كرده است.
به گزارش مهر، دانشگاه صنعتي شاهرود از ترم مهر ماه سال جاري در مقطع كارشناسي ارشد نانوفيزيك و با هدف كاربردي كردن مسائل علمي و تحقيقاتي در زمينه فناوري نانو و استفاده از پتانسيل هاي موجود در دانشكده فيزيك اقدام به پذيرش دانشجو كرده است. اين رشته داراي 32 واحد شامل 9 واحد اجباري، شش واحد اجباري تخصصي، هشت واحد اختياري، هشت واحد پايان نامه و يك واحد سمينار است كه توسط 14 نفر از اساتيد و اعضاي هيئت علمي دانشكده فيزيك دانشگاه صنعتي شاهرود و يك استاد مدعو ارائه مي شود.دروس اجباري اين رشته، مكانيك كوانتومي و مكانيك آماري پيشرفته و دروس اجباري تخصصي شامل فيزيك جامد پيشرفته، فيزيك محاسباتي سيستمهاي نانومتري و آزمايشگاه نانوفيزيك است. دروس اختياري كه براي اين رشته در نظر گرفته شده است نيز شامل فيزيك نيمه هاديهاي نانوساختار، خواص مغناطيس مواد، فيزيك لايه هاي فوق نازك، روشهاي آناليز نانو ساختارها، نانو ذرات و كاربردهاي آنها، طيف سنجي ليزري، فيزيك و نانوفناوري قطعات و الكتروديناميك مي شود.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 373]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن