تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820549055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عابدزاده: قهرماني نيم فصل را با اشتباه خودمان از دست داديم


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: عابدزاده: قهرماني نيم فصل را با اشتباه خودمان از دست داديم
مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بايد در نيم فصل اول قهرمان مي‌شديم و با اشتباه خود به اين هدف نرسيديم.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بايد در نيم فصل اول قهرمان مي‌شديم و با اشتباه خود به اين هدف نرسيديم.
احمدرضا عابدزاده پس از برتري 2 بر يك پرسپوليس مقابل راه آهن، اظهار داشت: عليرضا حقيقي يك روز خوب را درون دروازه پرسپوليس سپري كرد و نبايد فراموش كنيم كه او با مصدوميت درون دروازه قرار گرفت.
وي ادامه داد: بازيكنان پرسپوليس بازي برتري ارائه كرده و موقعيت‌هاي زيادي به دست آوردند؛ اما در زدن ضربات آخر دقت نداشتند، در غير اينصورت بيش از 2 گل به ثمر مي رساندند.
مربي دروازه بانان پرسپوليس در خصوص درگيري لفظي‌ با داور چهارم گفت: با هيچكس دعوا نداشتم و فقط سعي كردم با داور چهارم در مورد مسائل فني گفت و گو كنم.
وي افزود: در سمنان اجازه گرم كردن پشت دروازه خود را نداشتيم چون تماشاگران توهين مي‌كردند؛ ولي در اين بازي با اجازه داور بازيكنان را براي آماده شدن و رفتن داخل زمين، پشت دروازه فرستاديم و اين مسئله‌اي بود كه من با داور چهارم بازي در ميان گذاشتم. بايد نكاتي را نيز با هماهنگي پيرواني به عليرضا محمد گوشزد مي كردم و متوجه نشدم كه كمي داخل زمين رفتم. عابدزاده با تاكيد بر اين نكته كه قصد دارد تجارب چندين ساله‌اش در فوتبال را در اختيار بازيكنان جوان قرار دهد،‌ گفت: در كار پيرواني دخالت نمي‌كنم. با هم سال ها در يك سنگر براي پرسپوليس و تيم ملي جنگيده‌ايم و حالا مي‌خواهيم بازيكنان را براي جنگيدن و پيروزي آماده كنيم.
وي در پايان خاطر نشان كرد: بايد در نيم فصل اول قهرمان مي‌شديم و اشتباه خودمان بود كه به اين هدف نرسيديم. با اين حال چيزي تمام نشده و مي توانم در پايان فصل قهرمان شويم.
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن