تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توضیحاتی درباره سیستم کسب درآمد و سرویس دورکاری هاوستین


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: کسب در آمد زمانی : کافیست پس از باز شدن صفحه زمان مقرر را صبر کنید بعد برروی تایید مشاهده کلیک کنید. از هر صفحه این سیستم فقط یکبار در هر روز می توان استفاده کرد

مکان درآمد یک روز درآمد یک هفته درآمد یک ماه زمان نمایش تبلیغ سیستم کسب درآمد زمانی 1 ریال 100 ریال 700 ریال 3000

20 ثانیه سیستم کسب درآمد زمانی 2 ریال 70 ریال 490 ریال 2100

14 ثانیه سیستم کسب درآمد زمانی 3 ریال 60 ریال 420 ریال 1800

12 ثانیه سیستم کسب درآمد زمانی 4 ریال 50 ریال 350 ریال 1500

10 ثانیه درآمد در یک روز 280 درآمد در یک هفته 1960 درآمد در یک ماه 8400

صفحه تنظیمات مطالب
شما می توانید صفحه مطالب خودتان را تنظیم کنید . یعنی اینکه می توانید تنظیم کنید در صفحه مطالبتان چه مشخصاتی از شما به نمایش در بیاید. آدرسی که در این صفحه وجود دارد آدرس صفحه شماست و جای آن همیشه ثابت است و می توانید به دوستان خود معرفی کنید بعلاوه باید هر از گاهی به آن سر بزنید تا از نظرات کاربران در مورد مطالب خود مطلع شوید. صفحه مستقیما به کاربر مربوط می باشد و نظرات هر صفحه در مورد مطالب اون کاربر است و بهتر است در نوشتن مطالب به آنها توجه کنید.

معرفی صفحه نوشته شده در بخش مدیریت محتوا به سیستم کسب درآمد
در سیستم های مدیریت محتوا عضو شده و مطلب می نویسید بعد آدرس مطلب نوشته شده را همراه با موارد خواسته شده وارد می کنید و پول دریافت می کنید. البته این مطالب در یک صفحه به نام شما ثبت می شود. از طریق این بخش می توانید درآمد زیادی کسب کنید.

کسب درآمد از طریق بازدید مطالب : درآمد این بخش نامحدود است. وابسته به تعداد صفحات شما دارد و باید بازدید خود را به صورت روزانه به موجودی حساب خود اضافه کنید . در جدول زیر لیست بازدید روزانه صفحات شما قرار دارد و با زدن دکمه اضافه کردن بازدید به حساب تمام بازدید های امروز صفحات شما به موجودی حسابتان اضافه می شود. درآمد این بخش نامحدود است و می تواند به چند صد هزار ریال برسد.



حساب اینترنتی شما از چه نوعی است : حساب شما از نوع سپرده سرمایه گذاری می باشد که به صورت صورت و در صورت ورود کاربران به موجودی اضافه می شود.
کسب درآمد از طریق افرادی که توسط فرم شما عضو شده اند: برای هر کاربر یک صفحه برای عضویت وجود دارد و افرادی که در آن صفحه عضو سیستم شوند معرفی شده شما خواهند بود و به در آمد معرفی شما به مقدار سود روزانه آن کاربر اضافه خواهد شد. یعنی بخشی از درآمد فرد معرفی شده شما به صورت روزانه به شما تعلق می گیرد و طبیعتا هرچه تعداد این افراد بیشتر باشد درآمد شما بیشتر می شود.
کسب درآمد از طریق مشاهده ایمیل تبلیغاتی: شما برای استفاده از این سرویس باید در سایت هاوستین ایمیل ایجاد کنید و ایمیل شما تایید شود و شما بتوانید وارد ایمیل خودتان بشوید. همراه با هر ایمیل تبلیغاتی که برای شما ارسال می شود یک کد وجود دارد و شما به هنگام دریافت ایمیل تبلیغاتی آن را مشاهده خواهید کرد و آن را کپی کرده و در کادر زیر قرار می دهید و درآمد آن را که 30 ریال می باشد را در همان لحظه دریافت می کنید. از جمله تفاوت های این سیستم با سیستم کسب درآمد زمانی می توان به این موضوع اشاره کرد که شما لازم نیست هر روز به ایمیل خود سر بزنید و اصلا لازم نیست کد ایمیل تبلیغاتی هر روزتان را در همان روز ثبت کنید مثلا می تونید در ماه یک بار به ایمیل خود سر بزنید و کد تمام ایمیل ها را ثبت کنید.
درخواست واریز وجه: برای درخواست واریز باید حداقل 40000 ریال کسب کرده باشد. مبلغ درخواستی به حساب شما واریز می شود و کد پیگیری آن در اختیار شما قرار می گیرد. قبل از واریز مبلغ از موجودی حساب کم نمیشود بلکه بعد از واریز وجه از حساب کم شده و شماره پیگیری آن در بخش پیام نوشته می شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 365]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن