تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816930308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دختر خردسال در كما و پدر در بازداشت


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: دختر خردسال در كما و پدر در بازداشت
قاتل فراري براي اينكه از حلقه محاصره پليس روزنه يي براي خودش باز كند، فرزند پنج ساله اش را گروگان گرفت.
به گزارش اعتماد اين متهم به قتل پس از آنكه دختر خردسالش را به زمين كوبيد و باعث فرو رفتن او به كما شد، به دام افتاد و به كشتن برادر همسرش اعتراف كرد.

وقوع قتل

اين جنايت ابتدا به ماموران انتظامي پاسگاه احمدي واقع در شهرستان حاجي آباد استان هرمزگان گزارش شد و آنها وقتي باخبر شدند دعواي سه جوان در يك مراسم عروسي، جشن را به عزا تبديل كرده است، بلافاصله در محل حادثه حضور يافتند. ماموران خود را در برابر پيكر بي جان و غرق در خون جواني 31 ساله به نام محمد ديدند و وقتي مشاهده كردند مرد ديگري به نام موسي نيز با ضربات چاقو به شدت مجروح شده است، وي را به بيمارستان رساندند. در ادامه كارآگاهان جنايي پيگيري جنايت در جشن عروسي را برعهده گرفتند و به تحقيق از حاضران در مراسم پرداختند. آنها از زبان شاهدان جنايت نام مردي 29 ساله به نام امير را شنيدند كه پس از خون به پا كردن گريخته بود. از آنجا كه همسر امير در ميان مهمانان جشن عروسي بود، تحت بازجويي قرار گرفت و به تشريح جزئيات حادثه پرداخت. او گفت؛ من و شوهرم در جشن عروسي يكي از اقوام حاضر شده بوديم اما ساعاتي بعد بر سر موضوع پيش پاافتاده يي به جر و بحث با هم پرداختيم و به تدريج مشاجره بالا گرفت. در اين بين برادرم محمد براي وساطت جلو آمد اما شوهرم كه عصباني بود با چاقو به او و دوستش موسي حمله كرد و بعد هم پا به فرار گذاشت.

گروگانگيري

كارآگاهان بعد از شنيدن اظهارات اين زن بلافاصله به خانه امير رفتند تا او را پيش از آنكه فرصت پيدا كند از شهر بگريزد، به دام بيندازند. در اين هنگام متهم به قتل كه خود را در حلقه محاصره پليس مي ديد و متوجه شده بود هيچ راه فراري برايش باقي نمانده است، دختر پنج ساله خودش را به نام مينا گروگان گرفت و در حالي كه با داد و فرياد پليس را تهديد مي كرد در مقابل چشمان ماموران و حاضران در محل روي دختر خردسال بنزين ريخت و سپس چاقويي زير گلوي او گذاشت و گفت اگر راه را برايش باز نكنند، مينا را مي كشد.اين اقدام جنون آميز متهم، لحظات دلهره آوري را به وجود آورد و كارآگاهان براي اينكه جان دختر خردسال را نجات دهند به مذاكره با امير پرداختند. پس از دقايقي گفت وگو پدر دختر راضي شد چند گام از محلي كه آغشته به بنزين شده بود، فاصله بگيرد تا خطر انفجار يا آتش سوزي ناگهاني از بين برود. با اين وجود او حاضر نشد گروگانش را رها كند و همچنان تهديد مي كرد با چاقويي كه در دست دارد دخترش را خواهد كشت و تنها راه نجات مينا از مرگ اين است كه پليس راه فرار را براي او باز كند.

فرار

امير در همان حال كه دخترش را گرو نگه داشته بود در يك لحظه به همراه او سوار موتورسيكلتش شد و شروع به فرار كرد. ماموران نيز به تعقيب وي پرداختند. دقايقي بعد در حالي كه متهم به قتل با سرعت سرسام آوري به راه خود ادامه مي داد و به اخطارها توجهي نداشت، كنترل موتور را از دست داد و به زمين خورد. او كه از اين اتفاق به شدت عصباني شده بود و كارآگاهان را در چند قدمي خود مي ديد در يك لحظه دخترش را محكم به زمين كوبيد كه اين اقدام باعث شد مينا بي هوش شود. پس از آن بود كه ماموران امير را بازداشت و دختر خردسال را به بيمارستاني در بندر عباس منتقل كردند.

اعتراف

در حالي كه پزشكان بيمارستان بندرعباس اعلام كردند دختر پنج ساله به خاطر ضربه مغزي به كما رفته و نجات جان وي تقريباً غيرممكن است، پدر او در پليس آگاهي تحت بازجويي قرار گرفت و به آدم كشي اقرار كرد. او گفت؛ «در مراسم عروسي مشروب خورده بودم و حالت طبيعي نداشتم، به همين خاطر هم هنگام بگو مگو با همسرم ناگهان كنترل خودم را از دست دادم و شروع به داد و فرياد كردم. در اين حين محمد و دوستش در كار ما دخالت و مرا بيش از پيش تحريك كردند. من در شرايطي با چاقو به آن دو نفر حمله كردم كه هيچ كنترلي بر رفتارم نداشتم و نمي دانستم چه كار مي كنم.» بنابراين گزارش متهم اكنون در بازداشت به سر مي برد و دختر پنج ساله اش نيز در كما است.
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن