تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816353858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1 ( صفحه اول )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 1 ( صفحه اول )
امام جمعه بجنورد: غدير خم بايد به يك مسأله محوري تبديل شود

بجنورد- خبرنگار قدس: امام جمعه شهرستان بجنورد گفت: عيد غدير خم بايد از انزوا خارج و با آگاه كردن مردم به يك مسأله محوري در اسلام مطرح شود.آية ا... مهمان نواز در ديدار با اعضاي ستاد هفته امامت و ولايت با اشاره به مظلوميت فرهنگي، تاريخي و سياسي امام علي(ع) اظهار داشت: توجه به عيد سعيد غدير خم يك ضرورت است و مربوط به يك طيف و يا گروه خاص نيست.وي با بيان اينكه امامت و ولايت تبيين كننده نظام و حكومت اسلامي است، افزود: دشمنان براي رسيدن به اهداف خود در اين دو مورد وارد عمل شده تا عقيده مردم را نسبت به اين امر تضعيف كنند و براي مقابله وظيفه داريم اين عيد را با شكوه تر برگزار كنيم.سوقندي مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي نيز گفت: ستادهايي كه در ارتباط با جشن ها تشكيل مي شود بيشتر نقش هماهنگي دارد و اين ستادها داراي بودجه، امكانات، سخت افزارها و نرم افزارهاي فرهنگي نمي باشند.وي با اشاره به اينكه بيشتر توجه به تشكلها و نهادهاي مردمي و ظرفيتهاي سيستم هاي اداري است، تصريح كرد: مردم ما مردمي متدين و مؤمن هستند، اگر درست حمايت و هدايت شوند، در حماسه هاي مختلف ظرفيتهاي خود را به خوبي نشان مي دهند.

انتقاد فرماندار جغتاي از نحوه توزيع آرد

جغتاي- خبرنگار قدس: فرماندار جغتاي در جلسه شوراي آرد و نان اين شهرستان بحران ايجاد شده در مسأله نان و آرد اين شهرستان را ناشي از سوء مديريت در بعضي از سازمانها و نهادهاي مربوطه دانست.وي گفت: متأسفانه وضعيت نانوايي هاي جغتاي بسيار اسفناك است و توزيع آرد اين شهرستان هم براساس سهميه سال 85 صورت مي گيرد كه با توجه به افزايش جمعيت اين سهميه پاسخگوي مردم نيست و امروز باعث بروز مشكلاتي شده است.محمدرضا كاظمي گفت: در كشور ما بيشترين يارانه دولتي به آرد و نان اختصاص دارد. به طوري كه طبق آمارها 96 درصد آرد و نان كشور دولتي است.
وي خواستار افزايش سهميه آرد شهرستان جغتاي شد و بزرگترين مشكل آرد را توزيع نشدن به موقع توسط عامل توزيع ذكر كرد.مناجاتي، رئيس اداره غله شهرستانهاي سبزوار، جغتاي و جوين هم، وظيفه اصلي اين اداره را توزيع آرد دانست و گفت: افزايش سهميه آرد برعهده اين اداره نيست.وي سهميه آرد هر نفر را ماهانه 10 كيلوگرم عنوان كرد و مشكل كمبود آرد و سهميه جغتاي را ناشي از آمار نادرست سازمان آمار دانست كه در اختيار وزارت بازرگاني قرار گرفته است. رئيس اداره تعاون هم گفت: جغتاي با بيشترين مشكل توزيع آرد مواجه است كه دوري از كارخانه آرد سبب بروز چنين مشكلي شده است.
رئيس كارخانه والسي سبزوار هم در اين جلسه علت اصلي اين مشكلات را نبود ناوگان مجهز توزيع آرد و پايين بودن كرايه حمل آرد ذكر كرد.وي گفت: تنها يك كاميون، توزيع آرد در سطح شهرستان جغتاي را برعهده دارد به دليل پايين بودن كرايه، در آينده شاهد حمل نشدن آرد توسط اين كاميون خواهيم بود.وي از آمادگي اين كارخانه براي افزايش توليد آرد در صورت توافق اداره بازرگاني خبر داد.

در نشست مشترك نمايندگان مجلس و مسؤولان شركت آبفار خراسان رضوي عنوان شد؛ آلودگي آب؛ روستائيان و حاشيه نشينان نگرانند

خراسان امروز: مسؤولان شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان و مجمع نمايندگان خراسان رضوي در مجلس مسايل و مشكلات اين بخش را مورد بحث و بررسي قرار دادند.
مديرعامل آبفار خراسان رضوي در اين ديدار با اشاره به اينكه در حال حاضر بيش از 92 درصد از روستاهاي استان از شبكه آب شرب سالم بهره مند هستند، افزود: خراسان رضوي دو هزار و 557 روستاي بالاي 20 خانوار دارد كه از اين تعداد دو هزار و 197 روستا يعني حدود 92/4 درصد جمعيت اين روستاها داراي شبكه آب شرب هستند.وي تصريح كرد: امسال اعتبارات مصوب 400 ميليارد ريال است كه در صورت تخصيص كامل دو درصد ديگر به برخورداري روستاها افزوده خواهد شد.ميرزا محمودي در خصوص شاخص بهره مندي آب شرب روستاهاي استان در مقايسه با كشور افزود: سطح برخورداري روستاهاي كشور 67/69 درصد بوده كه در خراسان رضوي اين برخورداري به 98/82 درصد مي رسد.
مديرعامل آبفار خراسان رضوي بيان كرد: هزار و 144 منبع تأمين آب (چاه، چشمه، قنات) با 12 هزار و 908 كيلومتر خط انتقال و هزار و 520 باب مخزن زميني و هوايي به حجم 175 هزار و 96 مترمكعب وظيفه ذخيره آب، انتقال و توزيع آب را برعهده دارند.
در اين ديدار نماينده مردم نيشابور در مجلس شوراي اسلامي گفت: ترديدي نيست كه يكي از بحثهاي بسيار مهم در جوامع امروز برخورداري از آب سالم است.
سبحاني نيا افزود: متأسفانه در حال حاضر برخي روستاهاي اطراف نيشابور بدون آب يا از آب سالم بي بهره اند و بايد در اين باره چاره انديشي شود و احداث خطوط انتقال آب سالم نياز اساسي در اين مناطق است.
نماينده مردم مشهد و كلات نيز در اين جلسه افزود: در چند سال اخير اقدامهاي خوبي در خصوص رسيدگي به وضعيت آب در مناطق حاشيه اي شهر صورت گرفته اما كافي نيست.
عفت شريعتي افزود: مردم در حاشيه شهرها نگران استفاده از آب آلوده هستند و بايد از اين نگراني كاسته شود.
نماينده مردم تربت جام نيز در اين ديدار اظهار داشت: متأسفانه در برخي روستاها آبرساني به وسيله تانكر صورت مي گيرد.اسداللهي تصريح كرد: مسؤولان بايد براي شبكه فرسوده و آلودگي آب در برخي مناطق چاره اي بينديشند.

رئيس شوراي شهر: روند بهسازي بافتهاي فرسوده كلانشهر مشهد نزولي است

رئيس شوراي اسلامي شهر مشهد گفت: هم اينك بهسازي و نوسازي بافتهاي فرسوده شهري در مشهد روند نزولي را طي مي كند.سيدمحمد طباطبايي در جمع خبرنگاران افزود: روند بهسازي و نوسازي بافتهاي فرسوده شهر مشهد تا حد زيادي وابسته به روند ساخت و ساز است.وي گفت: در اين راستا هم اكنون در پي مصوبه اي براي افزايش بلندمرتبه سازي انبوه سازان از 10 طبقه به 20 طبقه هستيم تا براي بهسازي و نوسازي بافتهاي فرسوده شهر مشهد ثبات نسبي تعيين شود. او سياستهاي پولي و مالي را عمده ترين مشكل احيا و بهسازي بافتهاي فرسوده در شهر مشهد ذكر كرد.رئيس شوراي اسلامي شهر مشهد در ادامه از تشكيل كميته راهبردي براي بهسازي و نوسازي بافتهاي فرسوده اين شهر خبر داد.وي گفت: اين كميته متشكل از سه عضو شوراي شهر، چهار نماينده مشهد در مجلس، سه نفر از دستگاه هاي اجرايي خراسان رضوي مرتبط با اين حوزه است كه سياستهاي لازم را اتخاذ مي كنند. او با اشاره به مصوبات سفر دوم رئيس جمهور دولت به خراسان رضوي در بخش احياي بافتهاي فرسوده حاشيه شهر مشهد گفت: هم اكنون در پي اجرايي كردن اين مصوبات هستيم.
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن