تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816457657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در دور دوم سفر به آذربايجان شرقي صورت گرفت 220 مصوبه دولت براي تسريع در عمران و آباداني استان آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: در دور دوم سفر به آذربايجان شرقي صورت گرفت 220 مصوبه دولت براي تسريع در عمران و آباداني استان آذربايجان شرقي
تبريز ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : جلسه استاني هيات دولت در دومين دور سفر به آذربايجان شرقي پنج شنبه شب به رياست دكتر « محمود احمدي نژاد » رئيس جمهور برگزار شد و 220 مصوبه براي تسريع در عمران و آباداني اين استان در غرب كشورمان به تصويب رسيد.
احمدي نژاد شامگاه پنجشنبه در نشست خبري با رسانه ها در تبريز گفت : مصوبات هيات دولت حق قانوني مردم اين خطه از ايران اسلامي بوده و بايد توسط آنان پيگيري شود.
وي ادامه داد : اين استان داراي ظرفيتها استعدادها و پتانسيل هاي زيادي است كه بايد به نحو احسن از آنها استفاده كرد.
وي گفت : شما اهالي رسانه ها نيز بايد پيگير حقوق مردم در استان باشيد و با بيان مشكلات و انتقاد سازنده در جهت رفع كاستيهاي استان برآييد.
رئيس جمهور ادامه داد : اين استان بايد از هر جهت در كشور رتبه اول را داشته باشد كه اعتقادم نيز بر اين است كه اين مساله شدني است .
وي افزود : در اين سفر اعتبارات خوبي به بخش حمل و نقل اختصاص يافت كه تخصيص 50 ميليارد ريال براي نقاط حادثه خيز و صدور مجوز تاسيس شركت هواپيمايي در آذربايجان شرقي از آن جمله است .
وي اظهار داشت : در بخش مسكن و شهرسازي نيز اختصاص 80 هزار هكتار به شهرداري ها براي ساماندهي سكونت گاه هاي غيررسمي همراه با اختصاص 150 ميليارد ريال اعتبار براي اين منظور و نيز تصويب مقاوم سازي 12 هزار واحد مسكوني روستايي به تاييد هيات دولت رسيد.
دكتر احمدي نژاد از تصويب ضرورت تامين اراضي مورد نياز طرح مسكن مهر توسط سازمان مسكن و شهرسازي و اختصاص 60 ميليارد ريال براي انجام اصلاحات شهري به عنوان ديگر مصوبات ارزشمند جلسه هيات دولت در تبريز ياد كرد.
وي افزود : در بخش حمل و نقل شهري نيز تصميماتي از قبيل خريد 400 دستگاه اتوبوس با اعطاي ياارنه 5 82 درصدي به ازاي هر دستگاه توسعه خطوط يك و دو قطار شهري تبريز با اختصاص يك هزار و 500 ميليارد ريال اعتبار و نيز مطالعه و اجراي قطار هوايي اتخاذ شد.
وي از اختصاص چهار هزار و 500 ميليارد ريال براي بخش آبخيزداري و نيز اختصاص اعتبار براي طرح هاي پژوهشي كشاورزي همراه با طرح ايجاد چندين مركز تحقيقاتي به عنوان تصميمات مهم هيات دولت در بخش كشاورزي آذربايجان شرقي ياد كرد.
رئيس جمهوري درخصوص مصوبات هيات دولت در بخش انرژي اظهار داشت : تكميل چند خط لوله گاز به منظور جلوگيري از افت فشار گاز در اوج مصرف امكان ترانزيت مواد نفتي در استان توسط بخش خصوصي ايجاد ذخيره گاه بزرگ گاز در اين خطه كشور و ساخت و تكميل نيروگاه يك هزار مگاواتي تصويب شد.
وي يادآور شد : در بخش خوداشتغالي و فرش نيز مقرر شد كه جوايز بانك ها به مشتريان از فرش دستبافت آذربايجان شرقي باشد و علاوه بر اين در اين دو بخش اعتباري معادل يك هزار و 200 ميليارد ريال اختصاص يافت .
احمدي نژاد در جلسه استاني هيات دولت نيز طي سخناني كوتاهي از حضور مردم استان در استقبال از خادمان خود قدرداني كرده و افزود : حضور مردم استان نشان داد كه پايگاه هاي اصلي انقلاب اسلامي همچنان زنده است . وي تصريح كرد شعار عميق و پرمعنا و كوبنده مردم اين ديار مبني بر اينكه ـ آذربايجان اوياخدي انقلابا داياخدي ـ نشانه ولايتمداري اين مرز و بوم و نقطه قوت اين ديار است .
احمدي نژاد در اين سفر با خانواده شهدا و ايثارگران نيز ديدارو گفتگو كرد و به چهارده نفر از پدران و مادران چهار سه و دو شهيد نشان ايثار ملي اعطا كرد.
در اين ديدار رئيس جمهور طي سخناني پدر و مادران شهدا را يك نعمت الهي برشمرده و گفت : شما خانواده شهدا نه فقط براي ملت ايران بلكه تمام بشريت هديه الهي هستيد و كاري كه شهدا و خانواده هاي آنها انجام دادند بالاترين رحمت الهي براي بشريت امروز بوده كه راه را براي هدايت و دريافت حقيقت به روي بشريت امروزي گشودند.
وي با بيان اينكه امروز مجاهدت شهدا در جهان درحال شكوفايي است افزود : آن معصوميتي كه در سي سال قبل وجود داشته سپري شده و امروز در اقصي نقاط جهان مردم گروه گروه به دنبال راه شهيدانند.
وي ادامه داد : درحال حاضر در نقاط جهان نام ايران و ايراني و رهبري عزيز مي درخشد و اين به واسطه فداكاريها و ايثارگريهاي فرزندان شماست .
احمدي نژاد همچنين در ديدار علما و طلاب استان آذربايجان شرقي نيز با اشاره به اينكه « تلاش علماي اين ديار براي اسلام كم نظير است » اظهار كرد : علماي آذربايجان شرقي همواره در خط مقدم بوده اند و براي اسلام و در راه اسلام و انقلاب جانفشاني كرده اند.
رئيس جمهور گفت : امروز وقت معرفي مكتب ولايت و امامت به جهان است و مسووليت علما و روحانيون بيش از ديگران مي باشد و تا زماني كه اين انديشه وجود داشته باشد شكست معنا ندارد.
رئيس جمهور قطع ارتباط با خدا نظام مبتني بر ربا و ظلم به بشريت را از دلايل اصلي بن بست مكاتب مادي بيان كرد و گفت : امروز مكاتب مادي در بخش هاي مختلف و به ويژه اقتصاد به بن بست كامل رسيده اند كه البته باسانسور اخبار تلاش مي كنند راه فراري براي خارج شدن از بن بست پيدا كنند اما از آن جا كه ربا جنگ با خداست ; بنابر اين همه بنيان هاي فرهنگي و اقتصادي مبتني بر نظام ربوي محكوم به فنا هستند.
وي در ادامه باتاكيد بر اين كه « وظيفه رئيس جمهور و دولت اين است كه منافع مردم را بر منافع خاص ترجيح دهد » تصريح كرد : مناسبات اقتصادي بايد برپايه عدالت بنا شود; چرا كه اگر عدالت نباشد جامعه دوام و قوامي نخواهد داشت .
وي ضرورت اصلاح نظام بانكي ماليات و يارانه ها را مورد تاكيد قرار داد واظهار كرد : در اقتصاد مبارزه با ربا از سخت ترين مبارزات است و در نظام ديني ضروري است براي اقتصاد حقوق شرعي و ديني گنجانده و ربا از جامعه ريشه كن شود.
احمدي نژاد بااشاره به تدوين طرح تحول اقتصادي خاطرنشان كرد دولت اين طرح را براي اصلاح نظام اقتصادي و عادلانه كردن اين نظام تهيه كرده و لايحه آن آماده است و به زودي به مجلس شوراي اسلامي تقديم خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما همچنين با حضور رئيس جمهور سد قلعه چاي در عجبشير با گنجايش ذخيره سازي پنجاه و پنج ميليون متر مكعب آب افتتاح و بهره برداري از آن آغاز گرديد.
در دور دوم سفر رياست جمهوري و هيات دولت به استان آذربايجان شرقي جمعا صد وسي و چهار طرح عمراني كه با هزينه اي بالغ بر يك هزار و 221 ميليارد تومان به اتمام رسيده بود با حضور اعضاي هيات دولت افتتاح و بهره برداري از آنها آغاز شد . از جمله اين طرحها مي توان به فاز اول خط انتقال گاز تبريز ـ مياندوآب آبگيري سد خداآفرين خط دوم انتقال گاز اهر ـ دوزدوزان فاز اول سامانه الكترونيكي تبريز پانزده فرستنده تلويزيوني و مركز ديجيتالي صدا و سيماي تبريز مجتمع قالي بافي كشور در تبريز كشتارگاه صنعتي بناب و دههاطرح ديگر اشاره كرد.
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن