تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816869601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايتخت
مهر باطل قاليباف بر وجود بحران مالي
در شهرداري تهران

شهردار تهران تاكيد كرد: بحران مالي شهرداري شايعه است و به مردم عزيز تهران مي گوييم كه از جهت مديريت در شهرداري ، دغدغه اي نداشته باشند.
به گزارش ايلنامحمدباقر قاليباف كه صبح پنج شنبه در حاشيه عمليات ريل گذاري متروي تجريش در جمع خبرنگاران سخن مي گفت ، افزود: نمي گوييم مشكل اقتصادي وجود ندارد اما براي همه موارد تدبير شده است. هم اكنون تا اين لحظه نسبت به سال قبل 25 درصد افزايش درآمد داشته ايم و معمولا در سه، چهار ماه آخر سال نشان داده كه درآمدمان بيشتر از فصول قبلي است. وي با اشاره به اين كه در اين مورد مشكل نگران كننده اي نداريم از پيش بيني هايي در اين زمينه سخن گفت كه بر اسس آنها كارها طبق زمان بندي پيش رود.
شهردارپايتخت همچنين به قولي كه به شهروندان مبني بر احداث سالانه 15 كيلومتر خطوط مترو داده بود اشاره كرد وگفت: طبق برنامه ريزي هاي انجام شده در دو سال قبل در سال 87 بناي بهره برداري از 15 كيلومتر تونل را داريم و ريل گذاري امروز نيز در همين راستا انجام مي شود و حدود 6/2 كيلومتر از مجموعه ايستگاه حقاني تا قيطريه را انجام مي دهيم ولي به دليل دوبل بودن ريل ها ، در واقع 12 هزار و 400 متر ريل گذاري داريم كه انشا»ا.. قبل از پايان سال به اتمام خواهد رسيد.

بهره گيري از پويانمايي براي آشنايي خانواده هاي تهراني با مفاهيم مديريت شهري

دبير كميته مطالعات راهبردي شهر تهران از عرضه بازي هاي رايانه اي ايراني در نمايشگاه جشنواره انتخاب برترين هاي پژوهش و نوآوري در حوزه مديريت شهري خبر داد.
به گزارش مهر ، دكتر حبيب سليم پور گفت: در نمايشگاه دومين جشنواره انتخاب برترين هاي پژوهش و نوآوري در حوزه مديريت شهري به كمك پويانمايي و بازي هاي رايانه اي، خانواده ها با مفاهيم مديريت شهري آشنا خواهند شد.
وي با بيان اين مطلب كه بهترين راه براي بالا بردن سطح اگاهي شهروندي آموزش چند رسانه اي و غير مستقيم است افزود: آموزش در بستر هنر يكي از روشهاي نوين آموزشي است كه در اين نمايشگاه با هدف ترويج مفاهيم شهروندي و ايجاد خودباوري در شهروندان به خدمت گرفته خواهد شد.

آغاز عمليات ريل گذاري مسير مترو تجريش

عمليات ريل گذاري مسير مترو تجريش با حضور دكتر محمدباقر قاليباف شهردار تهران آغاز شد.
به گزارش مهر، عمليات ريل گذاري مسير تجريش از طرح توسعه شمالي خط يك در دو مسير رفت و برگشت از ايستگاه شهيد حقاني تا ايستگاه قيطريه به طول 6/2 كيلومتر روز گذشته آغاز شد. در اين مسير كه شامل مسير رفت و برگشت است در مجموع 12 هزار و 400 متر ريل گذاري خواهد شد.
تا كنون نيز براي حل مشكلات مربوطه حدود يكهزار و 200 متر از ريل مربوطه انجام شده است و در طول 2/5 ماه آينده تكميل شده و تا آخر سال به بهره برداري خواهد رسيد.

ركورد شكني خط كشي پايتخت

افزايش ايمني تردد، برقراري انضباط ترافيكي، كنترل ترافيك معابر، هدايت مسيرهاي عبوري، استفاده بهينه از ظرفيت معابر و ايجاد آرامش و زيبايي در شهر از جمله عواملي است كه در بحث خط كشي ها و ترسيم علائم افقي مورد توجه قرار مي گيرد.
به گزارش ايلنا، قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اعلام اين مطلب در «دومين سمينار رنگ هاي ترافيكي» اظهار داشت: دستور كار تجهيز ترافيكي تهران همچون ساير شهرهاي پيشرفته دنيا به سمت كاهش علائم عمومي به موازات افزايش علائم افقي است.
قائم مقام معاون شهردار تهران طول خط كشي معابر تهران از ابتداي سال جاري را به طور متوسط 54 هزار متر در روز اعلام و اضافه كرد: در مجموع از اول فروردين تا نيمه آذر سال 87 طول خط كشي هاي معابر تهران از مرز 14 ميليون متر عبور كرده و انتظار مي رود اين رقم تا پايان امسال به 16 ميليون متر افزايش يابد.
خوشنودي با اشاره به اين كه مسائل و مشكلات ترافيك تهران به بحث عمده مردم و برقراري نظم و انضباط ترافيكي به دغدغه مسوولان تبديل شده، اظهار كرد: وجود حدود سه ميليون دستگاه خودرو، دو ميليون دستگاه موتورسيكلت و انجام 15 ميليون سفر روزانه به يك معضل ملي تبديل شده كه نياز به عزم ملي دارد.

تصويب طرح اوليه زير زميني شدن
ميدان هفت تير

مدير نظارت ابنيه شهرداري تهران با اشاره به زير زميني شدن ميدان هفت تير در سال آينده گفت: طرح اوليه اين كار تهيه و تصويب شده است. سيامك عطايي در گفت وگو با فارس افزود: در حال حاضر طرح به معاونت شهرسازي ارسال شده است تا در آن جا نيز مورد بررسي قرار گيرد.
وي با اشاره به اين كه براي اجراي كار در سال جاري بودجه اي در نظر گرفته نشده است، گفت: از سال آينده كار آغاز مي شود. مدير نظارت ابنيه شهرداري تهران با تاكيد بر اين كه برنامه ريزي ها و تمام امكان سنجي هاي لازم از سوي ما در اين زمينه انجام شده است، گفت: تمام ميدان هفت تير به مساحت 33 هزار متر مربع به زير زمين منتقل و روي ميدان پياده راه و به تفرجگاهي براي شهروندان تبديل مي شود و ديگر خودرويي از روي ميدان عبور نمي كند.

درخواست براي رفع موانع نوسازي بافت هاي فرسوده

رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان كشورگفت: مجلس بايد در روند بهسازي بافت هاي فرسوده به دنبال بر طرف كردن مشكلات و موانع آن باشد.
سيد محمد غرضي در گفت وگو با ايلنا افزود: درحال حاضر قوانين موجود نياز به اصلاحاتي دارد كه بهسازي اين بافت ها سرعت گيرد.
غرضي اذعان داشت: با اين حال، حتي قوانين موجود در زمينه بهسازي بافت هاي فرسوده كشور نيز به خوبي اجرايي نمي شود و با اين روند، اين مقوله به نتيجه اي نخواهد رسيد.
وي تاكيد كرد: سازمان نظام مهندسي كشور و مهندسين عضو اين سازمان، براي ورود جدي به بهسازي و نوسازي بافت هاي فرسوده آمادگي كامل دارند و حاضريم تمام توان خود را در اين زمينه به كار گيريم. رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان ايران، در عين حال به افرادي كه مشغول بازسازي بافت هاي فرسوده هستند توصيه كرد: به مبحث 19 مقررات ملي ساختمان توجه كافي نموده و در كنار آن به ساير موارد از جمله مقاوم سازي ساختمان ها نيز توجه داشته باشند.

وعده بازسازي برج آزادي تا 22 بهمن

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران از تكميل بازسازي برج آزادي تا 22 بهمن ماه خبر داد.
حجت الاسلام ملاصالحي در گفت وگو با ايلنا، افزود: بازسازي محوطه برج آزادي به اتمام رسيده است و تا پايان دهه فجر برج نيز به طور كامل بازسازي مي شود.
وي به آبياري چمن هاي اطراف برج از طريق آب شرب تهران در 40 سال گذشته اشاره كرد و گفت: در 40 سال گذشته كسي نمي دانست كه برج آزادي از آب شرب تهران استفاده مي كند و از اين پس آبياري محوطه برج با آب چاه صورت خواهد گرفت.

انجام تمام فعاليت هاي شهرسازي
به صورت الكترونيك تا پايان سال

مشاور معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران با اعلام ابلاغ يك فاز از وظايف دفاتر خدمات الكترونيك از انجام تمام فعاليت هاي شهرسازي به صورت الكترونيك تا پايان سال خبر داد.
به گزارش ايلنا فرزان شيروان بيگي در نشست مسوولان معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران و مسوولان و نمايندگان دفاتر خدمات الكترونيك با اشاره به تاكيد شهردار تهران براي حل مشكلات دفاتر خدمات الكترونيك، افزود: اين اقدام كه براي نخستين بار در شهرداري تهران انجام شده و همچنين حذف پرونده هاي فيزيكي، كار بسيار بزرگ و سنگيني است كه به دنبال آن تغييرات زيادي درفرهنگ اقدامات پرسنل شهرداري و همچنين تصورات مردم و سيستم هاي مكانيزه به وجود مي آيد.
شيروان بيگي از اسكن 44 ميليون برگ پرونده در شش ماهه اخير خبر داد و خاطر نشان كرد: از آن جا كه با افتتاح اين دفاتر وجود پرونده هاي فيزيكي حذف مي شود، اوراقي كه از شهروندان دريافت مي شود اسكن شده و پرسنل مناطق با اطلاعات آرشيو الكترونيك كار مي كنند و حتي نقشه هايي كه از مردم دريافت مي شود در سيستم گذاشته شده و در انتها نيز پرونده فيزيكي ارائه نمي شود.

اطلاع رساني در مورد وضعيت
مدارس تهران در روزهاي برفي

سامانه پيام كوتاه سازمان آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص وضعيت مدارس شهر تهران در روزهاي برفي و يخبندان اطلاع رساني مي كند.
به گزارش ايلنا اين سامانه فقط درخصوص مدارس شهر تهران اطلاع رساني مي كند.
شهروندان مي توانند در خصوص مدارس شهر تهران در روزهاي برفي و سرماي شديد و يخبندان با تنظيم يك پيام كوتاه و ارسال آن به شماره پيامك سازمان 30001100 از تعطيلي يا داير بودن مدارس خود مطلع شوند.
افراد در اين پيامك فقط كلمه «مدارس» يا «Mabares» را بنويسند و پس از ارسال به شماره 30001100، پاسخ خود را از اين سامانه دريافت خواهند كرد. البته نوشتن كلمات ديگر مانع پاسخگويي اين سامانه خواهد بود.
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن