تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816404277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بحران مالي شهرداري شايعه است


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: بحران مالي شهرداري شايعه است
محمدباقر قاليباف گفت: نمي‌گوييم مشكل اقتصادي وجود ندارد اما براي همه‌ موارد تدبير شده است.


شهردار تهران با بيان اينكه اين روزها شايعاتي در روزنامه‌ها مبني بر بحران مالي شهرداري نقل شده است، گفت‌: به مردم عزيز تهران مي‌گوييم كه از جهت مديريت در شهرداري‌،‌ دغدغه‌اي نداشته باشند.
محمدباقر قاليباف در حاشيه عمليات ريل‌گذاري متروي تجريش اظهار داشت: نمي‌گوييم مشكل اقتصادي وجود ندارد اما براي همه‌ موارد تدبير شده است.
هم‌اكنون تا اين لحظه نسبت به سال قبل 25 درصد افزايش درآمد داشته‌ايم و معمولا در 3 و 4 ماه آخر سال نشان داده كه درآمدمان بيشتر از فصول قبلي است.
وي با اشاره به اينكه در اين مورد مشكل نگران كننده‌اي نداريم بيان داشت: به گونه‌اي پيش‌بيني كرديم كه كارهايمان طبق زمان‌بندي پيش رود تا هيچ پروژه‌اي را تعطيل نكرده و در آن تأخيري نداشته باشيم.
شهردار پايتخت با بيان اينكه بر اساس قولي كه به شهروندان مبني بر احداث سالانه 15 كيلومتر خطوط مترو داده‌ايم ، طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در دو سال قبل ، از همين سال 87 بناي بهره‌برداري از 15 كيلومتر تونل را داريم، گفت: ريل‌گذاري امروز نيز در همين راستا انجام مي‌شود و حدود 2/6 كيلومتر از مجموعه ايستگاه حقاني تا قيطريه را انجام مي‌دهيم ولي به دليل دوبل بودن ريل‌ها ،‌در واقع 12 هزار و 400 متر ريل گذاري داريم كه انشاءا.. قبل از پايان سال به اتمام خواهد رسيد.
قاليباف افزود: طبق قولي كه داده‌ايم در فروردين ماه سال آينده اين خط را وارد مدار كرده و خط يك را به جاي ايستگاه حقاني تا ايستگاه قيطريه خواهيم داشت .البته در حال انجام عمليات ادامه خط تا تجريش نيز هستيم كه حدود 2 كيلومتر ادامه اين خط است و سال آينده انجام مي‌شود.
وي به احداث 3 كيلومتر خط مترو در شرق تهران نيز اشاره كرد و بيان داشت: با برنامه‌ريزي انجام شده،‌ چهارشنبه هفته آينده در خط شرق تهران حضور خواهيم داشت و خط را تا انتهاي پايانه خواهيم برد و انشاءا.. دهه فجر وارد مدار خواهيم كرد.
شهردار تهران با بيان اينكه برنامه‌ريزي‌مان اين است كه خط 4 ازمنتهي اليه شرق تا غرب تهران را به اتمام برسانيم، گفت :‌خط ميدان شهدا تا ميدان انقلاب را تا فروردين ماه آينده ، ‌به بهره‌برداري خواهيم رساند و 15 كيلو متر را امسال تحويل خواهيم داد.
قاليباف مجموعه

" وقتي مي‌گوييم 7 تا 8 سال ،‌200 كيلومتر خط ‌ يعني راندماني بيشتر از 15 كيلومتر در سال و اين توان واقعا وجود دارد و مي‌شود اين اقدام را ممكن كرد .... "

دولت ،‌ مجلس شوراي اسلامي و همه مسئولان را خطاب قرار داد و گفت: اگر احساس مي‌كنيم كه مردم تهران در حال اذيت هستند كه واقعا نيز اذيت مي‌شوند، ‌همت كنيم. بارها گفته‌ايم كه براي حل معضل ترافيك جز توسعه شبكه حمل و نقل عمومي با اولويت شبكه ريلي ،‌هيچ راه ديگري نداريم.
شهردار پايتخت افزود: همانطور كه شهرداري از همه توانش براي توسعه مترو استفاده مي‌كند و اولويتش را براين گذاشته ،‌اميدوارم دولت و مجلس محترم نيز آن عنايت را داشته باشند و حمايت لازم را انجام دهند.
وي با اشاره به اينكه احداث سالانه 15 كيلومترخطوط مترو در شرايطي كه در گذشته تنها 2 كيلومتر توسعه وجود داشته ، ‌رشد بسيار خوبي است اظهار داشت: ما اين قول را مي‌دهيم كه اگر مشكلات ارزي و ريالي نداشته باشيم ،اين قابليت درشهرداري وجود دارد و اين آمادگي و ظرفيت را فراهم كرده‌ايم كه در طول يك دوره 7 تا 8 ساله و با تكيه بر صنعت داخلي تا 200 كيلومتر متروي تهران را راه‌اندازي كنيم.
شهردار تهران ادامه داد :‌اين به آن معني است كه اگر زمان قطارها به 2 تا 5/2 دقيقه برسد ،‌ ظرفيت مترو را به بيش از 6 ميليون جابه جايي خواهيم رساند و اين دغدغه شهر تهران را به طور كامل حل مي‌كند‌. اميدوارم كه اين حمايت و توجه به شهرداري و مترو شود و بتوانيم اين مشكلات را حل كنيم.
وي با بيان اين كه زماني كه توسعه سالانه 15 كيلومتر خطوط مترو را اعلام كرديم ،‌بسياري از متخصصان از امكانپذيربودن اين امر سوال كردند، بيان داشت :‌ما اين حرف را زماني زديم كه 2 سال قبل برنامه‌ريزي لازم را انجام داديم و اين كار عمدتاً با توان شهرداري انجام مي‌شود و اگر توان ملي پاي كار مترو بيايد ،‌حتما اين كار امكانپذير است.
قاليباف افزود : ‌وقتي مي‌گوييم 7 تا 8 سال ،‌200 كيلومتر خط ‌ يعني راندماني بيشتر از 15 كيلومتر در سال و اين توان واقعا وجود دارد و مي‌شود اين اقدام را ممكن كرد .
شهردار پايتخت همچنين تصريح كرد: تجهيزات فني واگن‌ها و تجهيزات نرم‌افزاري و تكنيكال لازم براي مترو خريداري شده و در حال انتقال است و اميدوارم دولت يعني بانك‌ها و گمرك اين همكاري را داشته باشند كه اين وسايل در گمرك و بنادر باقي نماند و با سرعت وارد شود.
وي با بيان اينكه خريدها به طور كامل انجام شده و ال‌سي‌ها باز شده گفت: دولت واقعاً در اين بخش به ما كمك كرده و من تشكر مي‌كنم. البته اين كمك را هم بايد افزايش دهد و هم سرعت بخشد تا اين حركتي كه در كارگاه‌ها صورت گرفته تعطيل نشود،‌ توقف اين كار واقعاً مشكلات دارد.
قاليباف در پاسخ به اين سوال كه دولت هنوز آن بخش از بدهكاري مربوط به مترو در سال 86 و يارانه بليط يكي دو سال پيش را نداده، آيا شهرداري اميدوار است كه دولت براي پيشبرد خط مترو كمك كند يا خير اظهار داشت:‌ ما بايد اميدوار باشيم اگر نباشيم چه كار كنيم .
البته پيگيري انجام مي‌دهيم انشاءا.. كه دولت در بخش مربوط به بهره‌برداري و در واقع سوبسيدي كه بايد در بخش مترو و اتوبوسراني داده شود تا در بهره برداري دچار مشكل نشويم را بدهد . اما تا الان هنوز چيزي به دست ما نرسيده است.
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن