تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812875950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيرواني:پرسپوليس محكوم به برد است،


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پيرواني:پرسپوليس محكوم به برد است،
دومين "سه امتياز" افشين پيرواني در سومين ديداري كه سرمربي شده است، نشان داد كه پرسپوليسي ها نبايد دغدغه خاصي داشته باشند و حتي مي توان گفت كه تنها تاثير جدايي افشين قطبي، به حداقل رسيدن حاشيه هاي اين تيم است و سرخ پوشان با سرمربي جوان و البته تازه كار خود با شرايط بهتري به فكر موفقيت هستند.

به گزارش برنا، افشين پيرواني بعد از شكست دادن راه آهن، براي بار چندم تاكيد كرد كه فقط با هدف قهرماني هدايت پرسپوليس را قبول كرده است و با اعتماد به نفس جالبي به هواداران قول مي دهد كه هم ليگ برتر، هم جام حذفي و هم ليگ قهرمانان را از آن خود خواهند كرد.

* راه آهن حريف راحتي براي شما بود؟

- نمي توانم چنين ادعايي داشته باشم، تيم ياوري در طول 90 دقيقه بازي خوبي را به نمايش گذاشت و حتي در يك قدمي امتياز گرفتن از پرسپوليس بود، پس نمي توان اين تيم را حريفي از پيش بازنده دانست.

* پيروزي با تفاضل يك گل، مي تواند ايده آل پرسپوليس باشد؟

- فاصله ها در فوتبال به حدي كم شده است كه هيچ تيمي نمي تواند قبل از بازي ادعا كند كه حريفش را با گل هاي زياد شكست مي دهد، باز هم تكرار مي كنم كه راه آهن با ياوري به يكي از خوب هاي ليگ برتر تبديل شده است و به طور حتم در نيم فصل دوم، مشكلات زيادي براي رقيبان خود به وجود خواهد آورد.

* به نظر مي رسد "رسال از جناحين" تنها تاكتيك شما براي رسيدن به گل است.

- يكي از راه هاي باز كردن دروازه حريف، ارسالهاي بلند از جناحين است، البته اين روشي نيست كه آسان به هدف برسد و براي اين كار به بازيكناني با ارسال هاي دقيق و بازيكن هدف كه بتواند ضربه آخر را بزند، نياز است.

* اما حريفان مي توانند به راحتي اين حربه را خنثي كنند.

- آناليز روش بازي، يكي از ابزارهايي است كه به مربيان در نتيجه گيري كمك زيادي مي كند، اما ما هم بي كار نمي نشينيم و براي ضد تاكتيك حريفان، روشي در نظر مي گيريم تا بتوانيم به خواسته هايمان برسيم.

* هفته هاي اخير را با نتيجه هاي اميدواركننده اي سپري كرديد، چقدر به تداوم اين روند اميد داريد؟

- پرسپوليس هميشه و در هر حالتي محكوم به برد است، به هواداران اين قول را مي دهم كه در نيم فصل دوم هم نتيجه هاي لازم را براي صدرنشيني مي گيريم.

* البته اگر حاشيه ها اين اجازه را بدهند!

- تيمي مثل پرسپوليس را نمي توان بدون حاشيه تصور كرد، اما به بازيكنانم گفته ام كه اجازه ندهند حاشيه ها تاثير منفي در كار گروهي بگذارند و حتم دارم كه آنها با درك شرايط، رفتاري حرفه اي را از خود نشان خواهند داد.

* پس نيمكت نشيني نيكبخت چه دليلي داشت؟

- واقعا نمي دانم چرا نيمكت نشيني يك بازيكن در تيمي كه مهره هاي زيادي دارد، عجيب به نظر مي رسد. من به عنوان نفر اول كادر فني بنا به شرايط بازيكنانم و آمادگي حريف يازده نفر اصلي را انتخاب مي كنم و مطمئن هستم كه بازيكنانم اعتراضي نخواهند داشت و بيشتر از خود، به فكر آرامش و موفقيت تيم هستند.

* تغييرات فني هم در تيم به وجود آورده ايد؟

- به هر حال هر مربي تفكر خودش را دارد و به طور طبيعي نحوه كار من با قطبي تفاوت دارد، من پرسپوليس را با سيستمي متفاوت نسبت به زمان قطبي به زمين مي فرستم و به بازيكنان هم آزادي عمل بيشتري داده ام كه بتوانند توانايي هاي خود را بيشتر در خدمت كار گروهي قرار دهند.

* ظاهرا هنوز حكم "سرمربي" گري به نام شما صادر نشده است.

- اين كاغذ بازي ها براي من اهميتي ندارد، مهمترين مساله اين است كه بتوانيم با كمك يكديگر پرسپوليس را در هر سه جام به قهرماني برسانيم. فراموش نكنيد كه من عضو خانواده پرسپوليس هستم و از خارج از باشگاه نيامده ام كه به مسايل اينچنيني اهميت بدهم.

* سوال آخر، همچنان قول قهرماني در سه جام را مي دهيد؟

- صد در صد! وقتي بازيكنان خوبي در تيم هستند و مسولان حمايت همه جانبه اي از من دارند، دليلي نمي بينم كه اين هدف را هدفي محال بدانم.
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن