تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812934948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد : سفرهاي‌استاني الگوي‌ جديد مديريتي است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: احمدي نژاد : سفرهاي‌استاني الگوي‌ جديد مديريتي است
جام جم آنلاين: رئيس جمهور سفرهاي استاني دولت نهم را الگوي جديد مديريتي براي جهان خواند.


به گزارش مهر، محمود احمدي نژاد پنجشنبه شب در پايان دومين سفر استاني هيئت دولت به آذربايجان شرقي در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت : حضور ميليوني مردم ايران در سفرهاي استاني علاوه بر تاثيرات داخلي، آثار فراملي گسترده اي داشته است.

وي ادامه داد : آثار استقبال و حضور باشكوه مردم در سفرهاي استاني در تحليل تحولات جهاني و در جريان ديدار با شخصيتهاي مختلف جهاني مشهود است.

رئيس جمهور ادامه داد: حضور دولت در نقاط محروم ايران و نيز استقبال ميليوني مردم در سفرهاي استاني ديگر كشورهاي جهان را به الگوبرداري و تغيير شيوه حكومتي ترغيب مي كند.

احمدي نژاد به ديدارهاي خود با مقامات مختلف جهان اشاره و تصريح كرد: وقتي تصاوير اين حماسه ها منتشر مي شود مردم دنيا از حاكميتشان مي خواهند نحوه مناسبات خود با مردم عوض كنند.

وي از تعقيب سفرهاي استاني توسط برخي از مقامات ديگر كشورها خبر داد و گفت: برخي از آنها مي پرسند هفته بعد مقصد سفر شما كجا خواهد بود؟

رئيس جمهور با بيان اينكه حضور پرشور مردم تعهد ما را نسبت به خدمت به ايشان چندبرابر كرده است اظهار داشت: از خداوند متعال سپاسگزارم كه ما را جزو ملت ايران قرار داد تا خادم اين مردم باشيم.

وي در ادامه با تجليل از حضور مردم آذربايجان شرقي و تبريز در مراسم استقبال از هيئت دولت ويژگي مردم آذربايجان شرقي را عطوفت و مهرباني عنوان كرد و گفت: عطوفت و مهرباني پايه همه خوبي ها و زيباييهاست و خداي متعال همه جهان را بر اساس لطف و رحمت خود آفريد.

احمدي نژاد با بيان اينكه خصلتهاي متعالي انساني در انسانهايي كه داراي روح لطيف و قلب پرعاطفه هستند رشدي سريع دارد اضافه كرد: مردم آذربايجان جوانمرد، شجاع، باغيرت، صبور و مقاوم هستند.

وي خدمات آذربايجان و تبريز به تاريخ و فرهنگ اسلام و ايران را خوب توصيف كرد و اظهار داشت: مردم اين خطه از كشورمان بالاترين مجاهدتها را در راه استقلال و عزت كشورمان انجام دادند و در همه مقاطع تاريخ به ويژه 400 سال پيش در تمام عرصه ها پيشقراول و پيشتاز بوده اند.

رئيس جمهور به نقش آذربايجان و تبريز در قيام 29 بهمن اشاره و تصريح كرد: اين قيام دميدن روح انقلاب در كالبد ملت ايران بود.

احمدي نژاد جايگاه علمي، صنعتي و بازرگاني آذربايجان شرقي در كشور را يادآور شد و افزود: با دارا بودن كارنامه درخشان آذربايجان در عرصه هاي مختلف بايد به اين ديار از كشورمان افتخار كنيم.

رئيس جمهور در بخش ديگري از مصاحبه مطبوعاتي خود، حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان و نوجوانان آذربايجان شرقي در مراسم استقبال از سفر دور دوم هيئت دولت را حاكي از وجود نشاط، همت، غيرت و پايبندي مردم اين خطه به انقلاب و آرمانهاي آن دانست و با بيان اينكه اين صحنه ها جاودانه خواهد بود تصريح كرد: وقتي شعار " آذربايجان اوياخدي" (آذربايجان بيدار است)، "انقلابا داياخدي" (پشتيبان انقلاب است) طنين انداز مي شود انسان با همه وجود احساس استقامت و پايداري مي كند.

رئيس جمهور در پايان از علم، روحانيون، خانواده هاي شهدا، نمايندگان مردم در خانه ملت و پرسنل استانداري به خاطر زحماتي كه در طول اين سفر كشيده بودند قدرداني كرد.
 جمعه 15 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن