تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کدام دستکش برای کدام تیپ و سلیقه ؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: کدام دستکش برای کدام تیپ و سلیقه ؟
برای گرم نگه داشتن دستها و انگشتان افزودن یک جفت دستکش به لباسهای زمستانی بسیار سودمند می باشد . اما دستکشها علاوه بر به روز کردن و همسو ساختن شما با جریان مد ، به سر و وضع و تیپ شما حس اغواگرانه و نشاط بخشی می بخشد .در صورتی که قصد خرید دستکش دارید یک جفت دستکش با کیفیت، هر چند که قیمتش بالاباشد ، بخرید چراکه سالهای سال برای شما کار خواهد کرد. در صورتی که تمایل دارید سالهای متمادی این دستکش ها را مورد استفاده قرار دهید و از مد نیافتند از دستکش های کلاسیک که تزیینات کمی دارند استفاده نمایید .

دستکش های رنگی
با پوشیدن دستکش هایی با رنگ روشن شبیه این دستکش های به نمایش درآمده در شو Minx By Eva Lutz ( هفته مد در برلین آلمان که در ماه جولای برگزار می گردد) همه چیز را شاد و دخترانه نگه دارید . این نوع دستکشها جلوه غیر منتظره ای از رنگ را به لباسهای سیاه و سفید مدلها می افزاید. از دستکشهایی به رنگ های تند مثل بنفش ، سبز ، سبز آبی و زرد استفاده کنید و آن را با رنگ دیگر وسایلتان مثل کمربند ، کفش و یا حتی رژ لب تان ست کنید .
دستکش های بلند
مثل چارلین چویی Charlene Choi حالت امروزی تر از تیپ های مختص به آدری هپ بورن Audrey Hepburn را انتخاب کنید . لازم نیست دقیقا مثل چویی Choi تیپ بزنید اما می توانید یک جفت دستکش بلند مشکی براق و شیک را با یک پیراهن مشکی کوتاه و کفش های پاشنه بلند ست نمایید . با پوشیدن دستکش هایی به رنگهای ماتی چون مشکی ، سفید و بژ می توانید تیپ ساده ای بزنید .
دستکشهایی با رنگهای متضاد

کلی آس بورن Kelly Osbourne -گزارشگر مد و شخصیت تلویزیونی – دستکش هایی کوتاه با رنگ روشن می پوشد . این دستکش های کوتاه در ترکیب با پیراهن از مد افتاده اش حال و هوای کلاسیک و درجه یکی ایجاد می کند . به مانند آس بورن Osbourne با انتخاب و پوشیدن دستکش هایی با رنگ مخالف رنگ لباستان نگاه دیگر افراد را متوجه دستکش تان نمایید .
دستکش های توری
در طول هفته مد مرسدس بنز Mercedes Benz در سال ۲۰۱۱ یکی از مدلها از دستکش توری طرح سامورا Samora استفاده می کند . این دستکش های زیبا این مدل را موقرتر و آراسته تر نشان می دهد و رنگهای تیره و مات شلوار و بلوز وی را در حاشیه قرار می دهد . تور سفید هم به همان اندازه زیباست و می تواند با خیلی از مدل لباسها ست گردد . اگر که می خواهید یک دستکش توری سیاه یا سفید انتخاب نمایید به دلیل ماهیت تزیینی تور استفاده از دیگر لوازم جانبی را به حداقل برسانید .
دستکش های تزیین شده

دستکش های کیت میدلتون دوشس کمبریج Kate Middelton با کمک یک تزیین جزیی حالتی بسیار جذاب و زیبا پیدا می کند . دستکش هایی را امتحان کنید که با استفاده از ترکیب رنگهای مختلف تزیین شده اند ، به عنوان نمونه دستکش میدلتون Middleton را ببینید که با یک قیطان قرمز رنگ تزیین شده است یا دستکش هایی که با نواری از موهای نرم تزیین شده اند . برای پیدا کردن این نوع دستکش ها مشکلی نخواهید داشت و می تواند در اکثر مغازه ها این نوع دستکش ها را بیابید .
دستکش های بدون انگشت

مانیکا Manika برای این لباسی که در جشنواره به تن کرده است از یک دستکش چرمی مشکی بدون انگشت استفاده کرده است . حال و هوای این دستکش با پیراهن مواجی که بر تن کرده است کاملاً ست شده است . شما هم می توانید چنین تقارنی را ایجاد کنید و یا هنگامی که می خواهید ظاهر جذابتری پیدا کنید از دستکش بدون انگشت استفاده نمایید .
دستکش پلنگی

با استفاده از این گونه دستکش ها آن حالت وحشی درونیتان را ابراز نمایید . همان طور که در عکس می بینید ، اسنوکی Snooki – یک شخصیت تلویزیونی- از یک جفت دستکش پلنگی استفاده کرده است و آن را با کفهایش ست کرده است . برای زدن تیپی این چنین می توانید یک جفت دستکش پلنگی پوشیده و آن را با یک پیراهن آستین بلند کمربند دار که موجب جلب نگاهها به سمت کمر می شود و قدش تا زانو می باشد ست نمایید .
دستکش هایی با رنگ شتری

شارلوت سالیوان Charlotte Sullivan با پوشیدن این دستکش های چرمی شتری رنگ آراسته و موقر به نظر می آید . شما می توانید لباسهای ساده خودتان را بپوشید و یا اگر که می خواهید خیلی هم ساده نباشید مانند شارلوت سالیوان از یک گوشواره طلا استفاده نمایید . رنگمایه شتری با رنگهای مات مثل سفید ، آبی روشن و طوسی خیلی خوب ست می گردد .
دستکش های طلا کاری شده

یکی از مدلهای حاضر در جشنواره فیلم کن Cann Film Festival به نام لیا کیبد Liya Kebede از دستکش های الماس نشان ( البته الماس های اتمی ) استفاده کرده است . او فقط با استفاده از یک دسته گل جواهر بر روی بالاتنه لباسش قیافه اش را امروزی و روی مد نگه می دارد . شما هم می توانید یک جفت دستبند یا بازو بند درخشان را در دست کرده و بر روی دستکش تان قرار دهید و یا اینکه مستقیما ً روی دستکش تان را جواهر دوزی نمایید .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن