تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816352206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقلال مدعي قهرماني و آقاي گل شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استقلال مدعي قهرماني و آقاي گل شد


سرمايه: استقلال در بازي با پيام كار سختي نداشت. پيام كه اين روزها درگير انواع و اقسام مشكلات حاشيه اي است با غيبت بسياري از بازيكنانش و با آماده بودن بقيه نتوانست استقلال را اذيت كند تا شاگردان امير قلعه نويي به يك پيروزي پرگل و شيرين برسند. تنها تغيير استقلال نسبت به بازي هاي قبل حضور هاشم بيك زاده در تركيب اوليه استقلال بود كه البته بيك زاده نتوانست عملكرد قابل قبولي داشته باشد و نهايتاً در نيمه دوم جايش را به فرهاد مجيدي داد.

بعد از آنكه در نيم ساعت اول بازي مهاجمان استقلال موقعيت هايي را از دست دادند و در حالي كه به نظر مي رسيد استقلال به مشكل خورده سياوش اكبرپور با يك ضربه تصادفي ميزبان را از حريفش جلو انداخت. ضربه او كه از پشت محوطه جريمه زده شده بود در ميانه راه به مدافعان پيام خورد و از بالاي دست دروازه بان پيام وارد دروازه شد. دو دقيقه بعد كمك داور بازي گل سالم آرش برهاني را به اشتباه مردود اعلام كرد تا استقلال براي رسيدن به گل دومش سه دقيقه بيشتر صبر كند. در اين دقيقه جان واريو با يك پاس عمقي زيبا اكبرپور را با دروازه بان حريف تك به تك كرد تا او گل دوم خودش و استقلال را به ثمر برساند. بازي با اين نتيجه در نيمه اول به پايان رسيد. پيام كه نمي خواست بازنده باشد نيمه دوم بازي را هجومي آغازكرد و چندبار صاحب موقعيت شد كه وحيد طالب لو و خسرو حيدري مانع گلزني مهاجمان پيام شدند. در دقيقه 63 آرش برهاني روي يك حركت عمقي مدافع حريف را مجبور به خطاي پنالتي كرد اما مثل بازي با داماش نتوانست اين ضربه را گل كند البته او - كه افكار گلزني در بازي مقابل داماش هنوز در خاطرش بود- سه دقيقه بعد با يك ضربه فني سومين گل استقلال را به ثمر رساند. در دقيقه 71 بيژن كوشكي - كه در بازي مقابل سايپا مانع گلزني تورناتوره شده بود - يك پنالتي به پيام هديه داد اما وحيد طالب لو توانست ضربه آرام مهدي هاشمي نسب را كنترل كند تا يكي از روزهاي خوبش را پشت سر بگذارد. در دقيقه 76 سياوش اكبرپور ضربه برگشتي برهاني را وارد دروازه حريف كرد تا او دومين بازيكن استقلال باشد كه توانسته در ليگ برتر امسال هت تريك كند و نهايتاً در دقيقه 83 آرش برهاني استقلال را 5 بر صفر از پيام جلو انداخت تا قبل از بازي امروز صبا مقابل مس با 12 گل زده در صدر جدول گلزنان باشد. با اين پيروزي استقلال پشت سر ذوب آهن قرار گرفت تا خود را يك مدعي جدي قهرماني نشان دهد و البته دو مهاجم خود را هم در كورس آقاي گلي ببيند. در ديگر بازي ديروز ابومسلم مقابل ملوان به تساوي 2-2 رسيد.

بازي هاي امروز

امروز هفت بازي باقيمانده از هفته آخر نيم فصل اول ليگ برتر برگزار مي شود كه تكليف قهرمان نيم فصل را مشخص خواهد كرد. جالب اينكه حالا جنگ قهرماني نيم فصل بين سرخ ها و آبي ها نيست و ذوب آهن و پيكان بايد تكليف قهرماني نصف ليگ را مشخص كنند.
امروز اگر ذوب آهني ها در خانه بتوانند فولاد خوزستان را شكست دهند يا حداقل يك امتياز از اين تيم بگيرند قهرمان نيم فصل خواهند شد البته فولادي ها با مجيد جلالي در مقابل تيم هاي بزرگ و بالانشين جدول خوب نتيجه گرفته اند و بعيد نيست در بازي امروز هم براي صدرنشين ليگ مشكل زا شوند اما انگيزه قهرماني در نيم فصل بازيكنان اصفهاني را هم دست كم نگيرند.
در بازي حساس ديگر امروز پيكان قزوين تيم دوم جدول ميزبان مس كرمان است. پيكاني ها هفته قبل يك شكست بد را تجربه كردند و شاهد فاصله افتادن بين خود با ذوب آهن بودند. آنها براي آنكه از كورس بالانشين عقب نمانند بايد امروز مس كرمان را كه بازيكنان بزرگي در تركيب خود دارد اما نوسان زيادي را نشان داده شكست دهد.
پيكان اگر امروز هر نتيجه اي غير از پيروزي كسب كند با افت روحي وارد نيم فصل دوم خواهد شد اما پرتماشاگرترين بازي امروز در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد؛ جايي كه راه آهن ظاهراً ميزبان پرسپوليس است. قرمزها پس از تغيير و تحولات در كادر فني خود بد نتيجه نگرفته اند و حالا هم به فكر پيروزي در آخرين بازي نيم فصل هستند، هرچند راه آهني ها كه مديرعامل آنها يك پرسپوليسي سابق است
- محمدحسن انصاري فرد- هم در يكي دو سال اخير گربه سياه قرمز ها بوده اند.
افشين پيرواني سرمربي پرسپوليس در مورد اين بازي مي گويد: «ما وضعيت خوبي داريم و بازيكنان به خوبي تمرين كرده اند. ما بايد سه امتياز بازي با راه آهن را بگيريم تا از كورس رقابت با تيم هاي صدر جدولي عقب نمانيم.» در آن سوي ميدان هم محمود ياوري سرمربي راه آهن اميدوار است بتواند پرسپوليس را متوقف كند اما جالب است كه مهم ترين نگراني او بابت داوري است: «ما اميدواريم در ديدار با پرسپوليس پرتماشاگر، مدعي و پرتوقع از نظر داوري به مشكل نخوريم. اميد ما اين است كه افشاريان در تمامي صحنه ها حضور داشته باشد و عادلانه قضاوت كند. من معتقدم نزديكي افشاريان به تمامي اتفاقات درون زمين مي تواند بسيار مفيد باشد.
برنامه كامل بازي هاي امروز اينگونه است.
مقاومت سپاسي سپاهان اصفهان
داماش گيلان پاس همدان
ذوب آهن اصفهان فولاد خوزستان
پيكان قزوين مس كرمان
صباي قم سايپا تهران
استقلال اهواز برق شيراز
راه آهن پرسپوليس تهران
 پنجشنبه 14 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن