تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815710838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
تتاتر همدان آينده روشني را پيشرو دارد

همدان - خبرنگار آفرينش
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي همدان گفت:تئاتر اين شهرستان آينده روشني را درپيش رو دارد. سيد محمد رضا جوادي در گردهمايي كارگردانان تئاتر اين شهرستان افزود: با توجه به تعداد آثار توليدي ،اجراي نمايش هاي عمومي و نمايش هاي راه يافته به جشنواره هاي استاني ، منطقه اي،ملي و بين المللي و به طور نسبي با توجه به مضايق موجود فعاليت هاي نمايش در اين شهرستان رشد چشمگير و قابل توجهي داشته است. در اين نشست مقرر شد در جهت توسعه كيفي مجموعه نمايش هاي به اجرا در آمده از طريق برگزاري جلسات نقد و بررسي ابعاد نمايش ها به نحو مطلوب تري مورد برسي قرار گيرد. انتخاب متون مناسب با توجه به نيازهاي فرهنگي ، اجتماعي و استفاده از متون عميق و ارزشي در راستاي خلق آثار بديع از ديگر نكات اين نشست بود كه مورد نظر در خصوص توليد آثار نمايش بود. تلاش در جهت گسترش جنبه هاي تبليغاتي و اطلاع رساني اجراي نمايش ها از ديگر نكات مورد طرح در جلسه بود.در اين نشست ضمن بررسي كارنامه عملكرد تئاتر شهرستان همدان در شش ماهه اول سال جاري به برسي وتحليل كمي و كيفي آثار به اجرا در آمده پرداخته مي شود. اين نشست در راستاي بازنگري و ايجاد وحدت و تعيين چشم انداز سياست هاي اجراي نمايش هاي عمومي در نيمه دوم سال جاري و بررسي مسايل و مشكلات و بهره مندي از نظرات اهالي تئاتر با حضور 14 نفر از كارگردانان تئاتر برگزار شد. همچنين با توجه به مركزيت تالار فجر و دسترسي مناسب تر علاقمندان به بعث تئاتر هنرمندان از شهردار و مسولان در خواست داشتند در صورت امكان اجراهاي عمومي در محل تالار فجر برگزار شود.

مهندس نازك كار معاون راهداري گيلان گفت:
براي رفع نقاط حادثه خيز 30 ميليارد تومان
اعتبار لازم است

رشت - خبرنگار آفرينش
مهندس محمد رضا نازك كار از شناسايي 58 حادثه خيز در گيلان طي سال گذشته خبر دادو گفت: از اين تعداد 26 قطعه حادثه خيز ايمن سازي شده و براي بر طرف كردن الباقي آن نقاط بايد اعتبارات كافي داشته باشيم. معاون راهداري گيلان افزود: طبق آمار تصادفات كه در جاده هاي گيلان رخ مي دهد . همان ميزان نقاط حادثه خيز شناسايي مي شود كه البته بايد سريعا اقدام و رفع مشكل شود. مهندس نازك كار افزود با نصب سرعت گير از افزايش تصادفات جلوگيري شده است و كاهش 28 درصدي تصادفات جاده در سال گذشته را ناشي از اجراي طرح هاي ايمني دانست و در خصوص اجراي طرح سرعت گفت: نصب سرعت گير در نقاط حادثه خيز با مبلغ 6 ميليون هزينه در برداشت وي در خصوص راه اندازي آزاد راه رشت - قزوين اشاره كرد و گفت: سرعت در آزاد راه 120 كيلومتر در ساعت طراحي شده كه سرعت بالا بعلت لغزندگي جاده و يخبندان در نتيجه منحرف شدن خودرو از جاده دانست و گفت: بايد فرهنگ استفاده درست از جاده را درجامعه آموزش داد تا اينكه نهادينه شود .مهندس نازك كار معاون راهداري ترابري گيلان در پايان در خصوص راه اندازي آزاد راه رشت - قزوين گفت: تا پايان امسال 40 كيلومتر آزاد راه مورد بهره برداري قرار مي گيرد و البته در حال حاضر 20 كيلومتر آزاد راه تردد صورت ميگيرد.

كمك 115 ميليارد ريالي دولت به شهرداري ها

اردبيل - خبرنگار آفرينش
استاندار اردبيل گفت : ازابتداي سال تاكنون حدود 115 ميليارد ريال از محل اعتبارات دولتي و درقالب اعتبارات اساسي و تجميع عوارض به شهرداري ها مساعدت شده است .
به گزارش خبرنگار ما ، نيكزاد درجلسه ستاد درآمد و تجهيز منابع استان افزود براساس بررسي هاي انجام يافته ، شهرداري درمدت ياد شده ازمحل درآمدهاي محلي و اعتبارات دولتي كمك شده حدود 28 ميليارد تومان صرف پروژه هاي عمراني نموده اند .
وي ادامه داد : از ابتداي امسال تاكنون حدود 634 ميليارد ريال ازبابت اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي استاني به حساب دستگاههاي اجرايي استان واريز گرديده كه تقريبا60 درصد اعتبارات مصوب را شامل مي شود .
نيكزاد تصريح كرد : طبق پيش بيني بودجه مصوب شهرداري هاي استان 22 شهرداري موجود دراستان اردبيل بايد درطول امسال 673 ميليارد ريال درآمد محلي كسب نمايند كه تا پايان آبان ماه حدود 259 ميليارد ريال ازاين رقم محقق شده است .
دراين جلسه دبير سازمان امور اقتصادي و دارايي استان گفت : درامد عمومي استان تانهم آذرماه امسال بالغ بر 518 ميليارد ريال بوده كه نسبت به مصوب 8 ماهه سال حدود 15 درصد رشد دارد .

موفقيت طرح سفيران خدمت در كاشان
كاشان - خبرنگار آفرينش
يكي از طرح هاي ابتكاري دولت نهم، سفرهاي استاني هيئت وزيران به استانها و شهرستانهاي مختلف كشور و آشنايي مديران سطح اول اجرايي كشور با مشكلات مردم به صورت ميداني است كه هم اكنون دور دوم آن در جريان است.
اين امر كه ابتكاري ارزنده در تغيير نگرش مديران سطح اول تصميم گيري كشور به مشكلات گريبانگير هموطنانمان بود، از سوي مردم نيز با استقبال روبرو شده و اقبال مردم بويژه اقشار ضعيف جامعه به دولت را درپي داشت.
اين اقدام در گستره هاي پايين تر به عنوان الگويي مناسب مورد توجه برخي استانداران و فرمانداران قرار گرفت كه برپايي سفرهاي شهرستاني در درون استان از سوي برخي استانداران و سفرهاي درون شهرستاني توسط برخي فرمانداران در سطح كشور در پي داشت.
در اين ميان معاون استاندار و فرماندار كاشان از جمله فرمانداران موفق كشور است كه با الگوبرداري از شيوه سفرهاي استاني رييس جمهوري و هيئت وزيران، طرح سفيران خدمت را در شهرستان كاشان پايه گذاري كرده و به اجرا درآورده است. اين طرح كه هم اكنون دور دوم آن در حال اجرا است، استقبال اقشار مختلف مردم كاشان را به همراه داشته است.
در همين خصوص معاون استاندار و فرماندار كاشان به پرسش هاي خبرنگار ما درباره طرح سفيران خدمت پاسخ گفت.
فرماندار كاشان گفت: اجراي اين طرح، علاوه بر آشنايي هرچه بيشتر و ملموس تر مديران دستگاه هاي دولتي شهرستان با مشكلات مردم مناطق مختلف شهري و روستايي كاشان، سطح پاسخگويي مسئولين به مردم را ارتقا بخشيده و سبب افزايش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود شده است.
حسينعلي حاجي هدف از اجراي طرح سفيران خدمت را هدايت دستگاه هاي دولتي شهرستان به سوي اولويت هاي مهم تر از نظر مردم دانست و خاطرنشان كرد: رويكرد حاكم بر اين طرح، در قدم نخست، شناسايي مشكلات و نيازهاي مهم تر مردم و سپس اقدام در جهت حل وفصل اين مشكلات است.
به گفته وي، اگرچه اين اقدام، هزينه بالايي را به دستگاه هاي دولتي شهرستان تحميل نمي كند، اما به مديران اين دستگاه ها در جهت خدمت رساني هرچه بهتر به مردم سرعت داده و سبب افزايش سطح رضايتمندي مردم از نظام مقدس جمهوري اسلامي مي شود.
فرماندار كاشان جزيي نگري مسئولين به مشكلات مردم را از جمله بركات اين طرح برشمرد و گفت: در اين طرح، مسئولين، خود را در مواجهه مستقيم با مردم براي پاسخگويي مي بينند و مردم نيز انتقادات خود را آزادانه و بدون هيچ محدوديتي بيان مي كنند.
وي افزود: با اجراي اين طرح، بازده و كارايي ادارات شهرستان رشد يافته و مسئولين به وظايف خود بهتر عمل مي كنند. "حاجي" تاكيد كرد: افرادي از سوي فرماندار، مسئول پيگيري مصوبات اين طرح هستند و سفيران خدمت، يكسال پس از ديدار با مردم هر منطقه، در همان مكان حضور يافته و روند اجرايي مصوبات سال گذشته را در حضور مردم پيگيري مي كنند.
گفتني است، طرح سفيران خدمت شهرستان كاشان، تاكنون افزون بر 2هزار مصوب براي نقاط مختلف اين شهرستان درپي داشته كه نزديك به 80 درصد آن اجرايي شده است.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن