تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804788754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انجمن تهيه.كنندگان آمريكا نامزدهاي جايزه بهترين فيلم های سال 2011 را معرفي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


جديدترين ساخته.هاي «مارتين اسكورسيزي»، «وودي آلن» و «استيون اسپيلبرگ» نامزد جايزه بهترين فيلم 2011 از نگاه انجمن تهيه.كنندگان آمريكا شدند.

انجمن تهيه.كنندگان آمريكا روز گذشته فهرست فيلم.هاي نامزد جايزه بهترين فيلم سال 2011 را با حضور آثار برجسته كارگردانان بزرگ سينما اعلام كرد.

فيلم «هنرمند» به تهيه.كنندگي «توماس لانگمن» در رتبه اول قرار دارد. اين فيلم به كارگرداني «ميشل هازاناويكيوس» در جشنواره كن نامزد نخل طلا بود كه جايزه بهترين بازيگر مرد جشنواره را براي «ژان دوجاردين» به.همراه آورد و در جشنواره سن.سباستين جايزه منتخب تماشاگران را كسب كرد. «هنرمند» يک درام عاشقانه فرانسوي است كه داستان آن مربوط به سال.هاي .1927 تا .1932 در هاليوود است که سينماي صامت در حال افول بوده و بازيگران آن دچار مشکل شده.اند. اين فيلم خود بصورت صامت و سياه-سفيد فيلم.برداري شده است. «هنرمند» نامزد .6 جايزه گلدن گلوب است.

فيلم «هوگو كابرت» به تهيه.كنندگي «مارتين اسكورسيزي و «گراهام كينگ» نيز نامزد اين جايزه شده است. اين فيلم سه.بعدي اقتباسي از كتاب پرفروش «خلاقيت هوگو كابرت» است كه داستان آن در پاريس دهه 1930 اتفاق مي.افتد و زندگي پسر يتيم 12 ساله.اي به نام «هوگو» را به.تصوير مي.كشد كه به صورت پنهاني در پشت ديوارهاي ايستگاه قطار پاريس زندگي مي.كند. فيلم.نامه اين اثر را را «جان لوگان» نوشته است كه پيش.تر در فيلم «هوانورد» با «اسكورسيزي» همكاري كرده بود.

«نيمه.شب در پاريس» ساخته وودي آلن و تهيه.كنندگي «لتي آرونسون» که کارلا بروني، همسر رييس.جمهوري فرانسه و «ماريو کوتيلار» در آن بازي کرده.اند، چشم به جايزه دوخته است.

«عيد مارس» به كارگرداني و تهيه.كنندگي جرج كلوني نيز از سوي انجمن تهيه.كنندگان آمريكا نامزد جايزه بهترين فيلم سال شده است. اين فيلم كه با اقتباس از يك رمان سياسي ساخته شده و در افتتاحيه جشنواره ونيز اكران جهاني شد، زندگي سياسي سخنگوي مطبوعاتي يک کانديداي انتخاباتي را به تصوير مي.كشد که در جريان رقابت.هاي انتخاباتي با خيانت.ها و حقه.هاي انتخاباتي اين کانديد مواجه مي.شود و به همين دليل درگير اتفاقاتي ناخواسته مي.شود.

فيلم «اسب جنگي» كه كارگرداني و تهيه.كنندگي آن را «استيون اسپيلبرگ» برعهده داشته است، ديگر اثر سرشناس نامزد اين جايزه است. اين فيلم داستان انس و الفت پسري نوجوان و يك اسب در خلال سال.هاي بحراني جنگ جهاني اول را به تصوير كشيده است.

برندگان بيست.وسومين دوره جوايز سالانه انجمن تهيه.كنندگان آمريكا روز 12 ژانويه در لس.آنجلس اعلام خواهند شد.

طبق اعلام قبلي، جايزه يادبود «يويد سلژنيك» به پاس يك عمر دستاورد سينمايي به «استيون اسپيلبرگ» اعطا مي.شود.

اسپيلبرگ از .12 سالگي شروع به ساخت فيلم.هاي آماتوري كرد و در .16 سالگي فيلم بلندي به.نام «نور بلند» را ساخت. اسپيلبرگ از کالج ايالتي کاليفرنيا در رشته سينما فارغ.التحصيل شد و با فيلم كوتاه «آمبلين» در سال .1968 مورد توجه قرار گرفت.

وي هم.دوره فيلم.سازان سرشناسي چون جورج لوکاس، فرانسيس فورد کوپولا، مارتين اسکورسيزي، جان ميلوش و برايان دي. پالما است كه در ابتداي ورود به حرفه سينما با کمپاني «کلمبيا پيكچرز» براي ساخت چند فيلم تلويزيوني به توافق رسيد و اولين فيلم بزرگ و مهم خود را که در سينماها به نمايش درآمد را در سال .1971 با نام «دوئل» ساخت.

سه سال بعد وي فيلم «شوگرلند اکسپرس» را ساخت. اين فيلم در جشنواره كن .1974 نامزد نخل طلا بود و جايزه بهترين فيلم.نامه را دريافت كرد.

فيلم «آرواره.ها» محصول .1975 از موفق.ترين و مهم.ترين آثار كارنامه سينمايي اسپيلبرگ است. اين فيلم داستان يك کوسه است که ساكنان يک شهر ساحلي را به وحشت مي.اندازد. اين فيلم به يكي از پرفروش.ترين آثار سينمايي در زمان اكران تبديل شد و شهرت و موفقيت اسپيلبرگ را دوچندان ساخت.

«برخورد نزديك از نوع سوم» فيلم بعدي اسپيلبرگ بود كه براساس داستاني که خود او نوشته بود ساخته شد كه سفر موجودات فضايي به کره زمين را به تصوير كشيده است.

اسپيلبرگ در فيلم بعدي خود وارد دنياي خيالي شد و فيلم «اينديانا جونز و مهاجمين صندوقچه گمشده» را در سال .1981 ساخت.

اين كارگردن نامدار يك سال بعد فيلمي درباره دنياي كودكان و افسانه.هاي تخيلي و فضايي ساخت که توجه مخاطبين بزرگسالان را نيز به خود جلب كرد. «اي. تي» كه در زمان اكران پرفروش.ترين فيلم تاريخ سينما شد و هم.اكنون يكي از موفق.ترين آثار اسپيلبرگ در زمينه تجاري محسوب مي.شود. اين فيلم جايزه بهترين فيلم خارجي جوايز ديويد دوناتلو ايتاليا را در سال .1983 كسب كرد.

فيلم بعدي اسپيلبرگ «رنگ ارغواني» بود كه در سال .1985 ساخته شد و نامزد .11 جايزه اسكار شد، هرچند هيچ.يك را كسب نكرد. اسپيلبرگ در سال .1993 فيلم به.يادمادني «پارك ژوراسيك» را با بهره.گيري از جديدترين فناوري.هاي جلوه.هاي ويژه ساخت و پس از آن اثر علمي-تخيلي اما پرفروش «مايکل کرايتون» را به سينما آورد.

يكي از موفق.ترين فيلم.هاي كارنامه سينمايي اسپيبرگ بي.شك فيلم «فهرست شيندلر» محصول .1994 است. اين فيلم موفق شد در جوايز اسكار و جوايز بافتا عنوان بهترين فيلم و بهترين كارگرداني را كسب كند و در جوايز گلدن گلوب جايزه بهترين كارگرداني را براي اسپيلبرگ به.همراه آورد.

در سال .1998 بود كه اسپيلبرگ ديگر شاهكار حرفه.اي خود يعني «نجات سرباز رايان» را به رخ اهالي سينما كشيد. اين فيلم جنگي درباره جنگ جهاني دوم و نبرد سربازان آمريکايي. با ژاپني.ها بود كه هنر استفاده از تكنيك.هاي جلوه.هاي ويژه در آن بي.نظير بود. اين فيلم براي دومين.بار جايزه اسكار بهترين كارگرداني را براي اسپيلبرگ به.همراه آورد و در جوايز گلدن گلوب نيز جايزه بهترين كارگرداني را گرفت.

«هوش مصنوعي» محصول .2001، «گزارش اقليت» محصول .2002 و «ترمينال» محصول .2004 و «جنگ دنياها» محصول .2005 فيلم.هاي بعدي اسپيلبرگ بودند.

اين فيلم.ساز ثروتمند در سال .1993 جايزه شير طلاي افتخاري جشنواره ونيز، در سال .1995 جايزه سزار افتخاري فرانسه، در سال .1987 جايزه اسكار افتخاري و در سال .2004 جايزه «آكي.را كوروساوا» جشنواره توكيو را گرفت و در سال .2003 نام وي در تالار مشاهير هاليوود جا گرفت
-------------
منبع : ایسنا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن