تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816401394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنیزلی: من یک قهرمانی به پرسپولیسی ها بدهکارم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:



مصطفی دنیزلی امروز (سه شنبه) در کنفرانس خبری که در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی در ابتدای جلسه با تشکر از حضور خبرنگاران، گفت: تقریبا 10 روز است که کارم را در پرسپولیس شروع کردم و این جلسه برگزار شده است تا قبل از بازی با ملوان اطلاعاتی درباره تیم و آنچه انجام شده است، در اختیار رسانه ها و هواداران قرار بگیرد.
وی افزود: در این مدت زمان سعی کردم تیم و بازیکنان را بشناسم، به همین دلیل خواستم از رسانه ها دورتر باشم. بدون تردید این حق مسلم شما است که بتوانید رویدادهای تمرین را به هواداران منتقل کنید و به احتمال زیاد بعد از بازی با ملوان این امکان بوجود می آید که غیر از دو تمرین آخر قبل از هر بازی، تمرینات را از نزدیک ببینید. ما سفر سختی را آغاز کرده ایم و این مهم است که بتوانیم از عهده سفرهای سخت بر بیاییم.
دنیزلی ادامه داد: برای این منظور وظایف سختی را برای تک تک اعضای تیم در نظر گرفته ایم. در حال حاضر محرومان و مصدومانی داریم ولی اگر بتوانیم شروع خوبی با ملوان داشته باشیم، این مشکلات را پشت سر می گذاریم. می خواهیم یک پرسپولیس بسازیم که هواداران از آن لذت ببرند.
سرمربی پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید گفت: در یکسری پست ها نیاز به تقویت داریم. اگر امکانش فراهم شود، خوشحال می شویم و اگر نشد برنامه ریزی کرده ایم تا از درون تیم فعلی مشکلات را حل کنیم. البته با رفتن علیرضا حقیقی نیاز به جذب دروازه بان داشتیم که با گرفتن حسین هوشیار این نیاز را بر طرف کردیم. با توجه به زمانی که داریم، این امکان را خواهیم داشت که یک نفر دیگر را بگیریم.
دنیزلی در ارتباط با جذب مهدوی کیا و ایمون زاید اظهار داشت: بعد از اینکه آمدم فقط یک جلسه با رویانیان داشتم که در آنجا گفتم تا وضعیت تیم را نبینم و نیازها را برآورد نکنم، اظهار نظری نخواهم داشت. مهدوی کیا بازیکنی است که سال ها بازی هایش را دنبال کردم. او از نظر بازی، تجربه و شخصیت کارآیی زیادی دارد و الگوی خوبی برای جوانتر های تیم می شود. در مورد زاید هم می دانید که قبل از من به تیم پیوست. در حال حاضر عضوی از تیم است ولی هر قدر دیرتر در جمع ما حاضر شود به ضرر این بازیکن خواهد بود.
دنیزلی در مواجهه با سوالی درباره سخنان محمد مایلی کهن با لبخندی اینگونه توضیح داد: از دور یک چیزهایی شنیده ام. وقتی قرار شد بیایم، من و همسرم دو نفری تصمیم گرفتیم. برای آمدن مشکلات زیادی داشتیم و به این دلیل زمان برد. هر قدر که من ایران را دوست دارم، مردم و طرفداران هم مرا دوست دارند. این عشقی که هست نقش زیادی در این آمدن داشت. من تا به حال با پرسپولیس قهرمان نشدم و اینکه طرفداران مرا دوست دارند یعنی از بازی های آن دوران راضی بودند.
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: من یک قهرمانی به طرفداران پرسپولیس بدهکار هستم. نظرات متفاوت هم هست. من از علی دایی به خاطر تفکراتی که دارد تشکر می کنم، بسیاری مثل دایی فکر می کنند، برخی هم طرز تفکر دیگری دارند و من از آنها هم تشکر می کنم.
او درباره پیش بینی خود از شرایط تیم در پایان فصل، اینگونه پاسخ داد: الان نمی توانم پیش بینی از میزان امتیازاتی که کسب می کنیم داشته باشم. ما در مکان نهم هستیم، همه چیز پله پله پیش می رود. اولین پله این است که ما باید به رده هشتم برویم و بعد همینطور تا آخر.
هدف اصلی و اول من این است که پرسپولیس بازی های خوبی انجام بدهد و خوب نتیجه بگیرد تا هواداران راضی شوند. هدف بعدی کسب سهمیه آسیایی و بعد صعود در جام قهرمانان آسیا است. ما باید هر چه سریعتر به روزی برسیم که هواداران بگویند، پرسپولیس بهترین بازی را انجام می دهد و البته در این مسیر نظرات موافق و مخالفی انتظار ما را می کشد.
دنیزلی سپس با اشاره به زمان حضورش در بشیکتاش گفت: دو سال قبل در ترکیه رکورد زدیم. تیم را در پایان نیم فصل اول ششم تحویل گرفتم و در پایان فصل قهرمان شدیم. حالا هم نهم هستیم و برنامه های زیادی داریم. یک دربی را هم در پیش داریم. در این مدت نتایج دربی ها را دنبال می کردم و می توانم بگویم دربی بعدی مثل چهار دربی قبلی نخواهد بود.
سرمربی سرخپوشان درباره نقاط ضعف تیم در نیم فصل اول و ارزیابی خود از سطح تیم اینگونه ادامه می دهد؛ نمی دانم در نیم فصل اول چه گذشت. اگر عدم موفقیتی بوده، همه سهیم بودند. نمی توانم بگویم یکی، دو نفر مقصر بودند. قطعا تمام کارکردهای فعلی از جمله آمدن من و بازیکنان جدید برای بهبود شرایط تیم است. درست نیست که بخواهیم از اشتباهات بگوییم. در مورد کار هر کسی هم نظرات مختلفی وجود دارد. ممکن است بعضی بگویند تیم خوبی بسته شده و برخی موافق نباشند. آنچه مهم است اینکه، ما اینجا هستیم و تیمی که بسته شده در اختیار ما است و باید آن را به بالاترین بهره وری برسانیم.
وی ادامه داد: نظر من این است که ما تیم خوبی داریم و باید نشان بدهیم پرسپولیس تیم بزرگی است و من همینجا از حمید استیلی هم تشکر می کنم و او هم تلاش کرد تیم را به بهترین نقطه برساند. فوتبال همین است. من می روم او می آید، او می رود من می آیم.
دنیزلی درباره ترکیب کادر فنی تصریح کرد: همینجا از نفراتی که در تیم حاضر بودند به خاطر زحماتی که کشیدند تشکر می کنم، البته باید بپذیریم شرایط تیم مطلوب نبود. در حال حاضر من به دنبال آوردن یک مربی دروازه بان ها هستم. شخصا علاقه دارم کادر فنی وسیعتری درست کنم ولی چون الان زمان کم داریم می خواهم مستقیم با تیم کار کنم، در ادامه اگر احساس نیاز کنیم، کادر فنی گسترده تر می شود.
سرمربی پرسپولیس در پایان صحبت هایش گفت: فوتبال مثل یک ماراتن است باید در موفقیت تداوم داشت ما با کمک و یاری هواداران پرسپولیس به هدف خودمان می رسیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن