تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرهنگ جعفري نسب:همكاري 500 پليس افتخاري با كلانتريهاي تهران/ كاهش 30 درصدي جرايم در منطقه 3


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرهنگ جعفري نسب:همكاري 500 پليس افتخاري با كلانتريهاي تهران/ كاهش 30 درصدي جرايم در منطقه 3
جانشين رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت : همزمان با اجراي طرح انضباط اجتماعي در منطقه 3 تهران جرايم اصلي در اين منطقه 30 درصد كاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، جانشين پليس پيشگيري فرمانده انتظامي تهران بزرگ امروز در سومين روز از اجراي طرح انضباط اجتماعي با اعلام اين خبر به خبرنگاران گفت: ماموران پليس در قالب تيمها و گروههاي تخصصي در منطقه 3 تهران اقدام به اجراي اهداف از پيش تعيين شده اين طرح كرده اند و درهمين رابطه موضوع جمع آوري معتادان تابلو، برخورد با موتورسيكلت متخلف در دستور كار امروز مأموران نيروي انتظامي در اين منطقه بوده است.

سرهنگ منصور جعفري نسب با اشاره به اينكه اجراي اين طرح تحول بزرگي در تاريخ پليس كشور ايجاد مي كند گفت: براي اجراي اين طرح پليس تهران با استفاده از ايستگاههاي پليس در تمامي محلات و نقاط جرم خيز اقدام به ساماندهي شبگردها، ساماندهي سرايدارها، نگهبانان محله و استفاده از پليس افتخاري را در دستور كار خود دارند.

جانشين پليس پيشگيري فرمانده انتظامي تهران بزرگ افزود: با تجهيز شدن ايستگاههاي پليس به موتورسيكلت، نيروي انساني كافي و ساير تجهيزات پليسي عملاً هر يك از اين ايستگاهها به صورت يك كلانتري كوچك در مناطق انجام وظيفه مي كنند و ايستگاههاي مذكور در حال حاضر عملياتهايي كه از طريق مركز 110 اعلام مي شود را رسيدگي مي كنند.

جانشين رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: اكثر مشكلات مردم در كف خيابان است و پليس بايد 80 درصد وقتش را به رسيدگي امور مردم در خيابانها و ميادين هزينه كند و تنها 20 درصد وقتش را به كار ستادي اختصاص دهد.

وي با اشاره به اينكه حدود 40 درصد جرايم در اين منطقه پس از اجراي طرح انضباط اجتماعي كاهش يافته افزود: قرار است شبگردها ساماندهي شوند و نگهبان محله نيز در اين منطقه گسترش يابد و بزودي طرح پليس افتخاري را اجرايي مي كنيم تا از اين پس شاهد حضور500 مأمور پليس افتخاري در هر كلانتري باشيم.

سرهنگ جعفري نسب گفت: بر اساس هماهنگيهاي انجام شده با سازمان تاكسيراني قرار است در ساعاتي كه منطقه 3 خلوت است تمام منطقه از سوي سازمان تاكسيراني براي خدمت‌رساني به مردم پوشش داده شود.

جانشين رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با تاكيد بر اينكه طرح انضباط اجتماعي به مدت سه سال ادامه مي‌يابد گفت: به دنبال اين هستيم كه مشكلات اجتماعي را بشناسيم.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 448]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن