تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821090893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به مناسبت هفته ازدواج آسان نمايشگاه مطلع عشق در سنندج برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت هفته ازدواج آسان نمايشگاه مطلع عشق در سنندج برپا شد
خبرگزاري فارس: در راستاي گسترش و ترويج ازدواج آسان در جامعه و بهره‌گيري از آموزه‌هاي دين و الگو قرار دادن بزرگان دين اسلام در ازدواج نمايشگاهي با عنوان مطلع عشق در مكان دائمي نمايشگاه هاي صنايع دستي سنندج برپا شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، رئيس سازمان ملي جوانان استان كردستان ظهر امروز در مراسم افتتاح اين نمايشگاه با تأكيد بر ترويج ازدواج‌هاي آسان و به هنگام در بين جوانان افزود: در اين نمايشگاه بخش‌هاي مشاوره‌اي در خصوص آموزش جوانان در آستانه ازدواج، مشاوره‌هاي قبل و بعد ازدواج و آشنايي جوانان با مزاياي ازدواج‌هاي آسان و به هنگام فعاليت دارند.
اسماعيل احمدي افزود: توزيع بروشورهاي فرهنگي اجتماعي پيرامون ازدواج، برپايي نمايشگاه جانبي كاريكاتور، توانمندي‌هاي تشكل‌هاي مردم نهاد و غرفه صندوق مهر امام رضا(ع) و ارگان‌هاي ديگر دولتي كه به صورت مستقيم به سؤالات جوانان پاسخ مي‌دهند از بخش‌هاي اين نمايشگاه است.
وي خاطر نشان كرد: در اين نمايشگاه كه توسط مؤسسه مردم نهاد كاني و با حمايت سازمان ملي جوانان استان داير شده است عملكرد و فعاليت‌هاي ادارات و ارگان‌هاي دولتي مرتبط با امر ازدواج و فعاليت‌هاي تشكل‌هاي مردم نهاد دراين زمينه در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
رئيس سازمان ملي جوانان استان كردستان بر لزوم تقويت فرهنگ ازدواج ساده در جامعه تأكيد كرد و افزود: مسئولان و مردم بايد مروج فرهنگ مهريه كم و ازدواج ساده باشند.
وي در ادامه اظهار داشت: نهادينه كردن حجاب و عفاف در جامعه برگ برنده ايران اسلامي در برابر ناتوي فرهنگي غرب است و وجود برخي بدحجابي‌ها در جامعه از ناآگاهي آنان به معارف اسلامي است.
انتهاي پيام/ب20
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن