تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Vista SP2 Beta منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: Vista SP2 Beta منتشر شد


سرويس اخبار خارجي ايتنا - شركت مايكروسافت اعلام كرد نسخه بتاي سرويس پك 2 ويستا از روز پنجشنبه از طريق سايت مايكروسافت در دسترس عموم كاربران قرار گرفته است.

در اطلاعيه‌اي كه به همين مناسبت منتشر گرديد آمده است كه كاربران MSDN و TechNet از روز چهارشنبه مي‌توانند اين بسته را دريافت دارند، اما دسترسي عمومي از روز پنجشنبه و براي تمام كاربراني كه به برنامه (Customer Preview Program (CPP اين شركت بپيوندند امكان‌پذير خواهد بود.

برنامه CPP مخصوص آندسته از برنامه‌نويسان و كاربران حرفه‌اي است كه مايل هستند تا پيش از عرضه نهائي اين بسته، آن را در داخل محيط كاري خود تست نمايند.

Mike Nash نايب رئيس مديريت محصولات ويندوز در وبلاگ ويستا آورده است: «توصيه ما به اغلب كاربران اينست كه تا انتشار نسخه نهائي اين بسته منتظر بمانند.»

«درخصوص آن دسته از افرادي كه مايل به تست اين سرويس‌پك هستند بايد بگويم كه ما آنا را به استفاده و آزمايش اين بسته تشويق مي‌كنيم. نظرات شما به ما كمك خواهد كرد تا نهايتاً يك سرويس‌پك پايدار و عاري از مشكل را براي استفاده كاربران در سرتاسر دنيا آماده كنيم.»

گروه كوچكي از آزمايش‌كنندگان، اين بسته بتا را از ماه اكتبر دريافت داشته‌اند اما اينك مايكروسافت از آمادگي و پايداري آن براي آزمايش از سوي ديگر كاربران اطمينان يافته است.

مايكروسافت اعلام كرده كه نسخه نهائي در نيمه اول سال آينده منتشر خواهد شد با اين حال بسياري معتقدند از آنجائيكه مايكروسافت به پشتيباني كاربران از اين سيستم‌عامل احتياج دارد، تلاش خواهد نمود تا زمان انتشار زودتر از ضرب‌العجل تعيين شده باشد.

سرويس‌پك 2 ويستا شامل پشتيباني بهبوديافته از تجهيزات Bluetooth، بروزرساني براي ابزار Windows Search، پشتيباني از ابزارهاي بلو-ري و دسته‌اي از تنظيمات پيشرفته مي‌باشد.
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن