تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816352148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمله مجدد رژيم صهيونيستي به حزب الله بلوف سياسي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حمله مجدد رژيم صهيونيستي به حزب الله بلوف سياسي است
سعدالله زارعي در گفتگو با رجانيوز:

يك كارشناس مسائل بين الملل درخصوص حمله احتمالي رژيم صهيونيستي به حزب الله لبنان، اين شايعات را يك بلوف سياسي از سوي دولتمردان صهيونيست توصيف كرد و گفت: در داخل جامعه صهيونيستي هيچ اميدي به اين رژيم وجود ندارد.

سعدالله زارعي كارشناس مسائل خاورميانه در بازديد از غرفه رجانيوز در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها درخصوص اينكه آيا احتمال جنگي جديد توسط رژيم صهيونيستي عليه حزب الله لبنان وجود دارد يا خير اظهار داشت: براي پاسخ به اين سئوال ابتدا بايد يك جمع بندي از وضعيت حزب الله و رژيم صهيونيستي داشته باشيم.

وي ادامه داد: حزب الله لبنان بنا به اعترافات خود صهيونيست ها در فاصله پايان جنگ 33روزه تا امروز كه مقطع زماني 27، 28 ماهه اي را شامل مي شود، دائماً در جهت افزايش قدرت خود تلاش كرده است و هم از لحاظ نيروي انساني و هم از حيث قدرت جنگ افزار، خود را به سطحي كه براي جنگ نياز باشد، رسانده است.

اين كارشناس مسائل خاورميانه درخصوص شرايط داخلي لبنان گفت: امروز، سطح هماهنگي دولت و گروه هاي لبناني با حزب الله، به مراتب از سطح هماهنگي اينها در آغاز جنگ 33 روزه بيشتر است و از طرفي حزب الله در سطح بين المللي نيز داراي مشروعيت فوق العاده اي است.

وي با بيان اينكه دولت فعلي لبنان حاضر است براي حزب الله هزينه بپردازد، اظهار داشت: مطمئناً رئيس جمهور لبنان به اندازه اميل لحود از حزب الله حمايت مي كند و به همين نسبت ارتش لبنان نيز حامي حزب الله است.

زارعي با تأكيد بر اينكه در قدرت حزب الله هيچ خللي به وجود نيامده است، گفت: در مقابل، رژيم صهيونيستي بعد از جنگ 33 روزه به شدت درگير مسائل داخلي خود شده است. كميته وينوگراد كه با حضور حدود 60 نفر از كميسرهاي قضايي مركب از احزاب مختلف رژيم صهيونيستي تشكيل شد، گزارشي داد كه نشان داد اين رژيم به لحاظ اعتماد، انسجام و آمادگي براي مواجهه با مشكلات به ميزان زيادي در موضع ضعف است.

وي وضعيت اسرائيل را به قدري به هم ريخته دانست كه توان تشكيل دولت را ندارد و افزود: اين بحران داخلي به حدي است كه تيزپي ليوني نتوانست در اين شرايط دولت خود را تشكيل دهد.

اين كارشناس مسائل خاورميانه، ابتكار عمل رژيم صهيونيستي در برابر حزب الله را از بين رفته دانست و اظهار داشت: پيش از اين اسرائيلي ها به قدرت نيروهاي هوايي خود بسيار اهميت مي دادند و از اين نيرو به عنوان نيرويي تعيين كننده در سرنوشت جنگ ها ياد مي كردند اما امروز اگر از آنها بپرسيد كه آيا مي شود با هواپيماهاي اف 21 و يا اف 26 بر حزب الله غلبه كرد قطعاً پاسخشان منفي است.

وي خاطر نشان كرد: بنابراين، مجموعه مسائل موجود حاكي از اين است كه رژيم صهيونيستي به مدت زماني طولاني براي بازسازي قدرت و هويت خود احتياج دارد.

زارعي با بيان اينكه طي 10 سال آينده اسرائيل نمي تواند در هيچ جنگي عليه كشورهاي همسايه شركت و آنها را مديريت و هدايت كند، سخن گفتن از جنگ از سوي رژيم صهيونيستي را يك بلوف سياسي خواند و اضافه كرد: اسرائيلي ها زخم بسيار عميقي از جنگ 33 روزه بر تن دارند و در يك وحشت بسيار كشنده اي به سر مي برند چون بسياري معتقدند اينها نشانه هاي پايان اين رژيم است.

نظرات كاربران:
 چهارشنبه 13 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن