تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815325767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قتل عام خانواده ایرانی در تگزاس آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: يک ايراني مقيم ايالت تگزاس آمريکا که بانک خانه اش را مصادره کرده بود در شب کريسمس همسر سابق و فرزندان خود را به ضرب گلوله کشت.

اين فرد عزيز يزدان پناه نام دارد که مقيم حومه شهر دالاس ايالت تگزاس است. اين مرد 56ساله در شب کريسمس لباس بابانوئل به تن کرد و به آپارتمان همسر سابق خود مراجعه نمود.

زماني که همسر سابق او و فرزندانش در حال بازکردن هداياي کريسمس بودند به سمت آن ها تيراندازي کرد و آن ها را به قتل رساند. سپس با شليک تير خودش را نيز کشت.

گفته مي شود که يزدان پناه در معاملات املاک فعال بوده و سال گذشته به دليل پرداخت نکردن به موقع اقساط خود، بانک خانه اش را مصادره کرد. پس از اين جريان همسرش فاطمه رحمتي از او جدا شد و همراه فرزندان وي نونا، نازي و علي به يک آپارتمان نقل مکان کردند.

گفته مي شود درجريان اين تيراندازي که مردم محل و پليس را به وحشت انداخت ۷نفر از جمله همسر، فرزندان و دوستان ايراني يزدان پناه کشته شدند.

پليس پس از آن از جريان کشته شدن نونا و مادرش با خبر شد که نونا با يکي از دوستانش در صفحه فيس بوک در آن شب قرار گذاشته که عيد را به هم تبريک بگويند اما نونا اقدامي در اين مورد انجام نداده بود و دوست وي از اين بابت نگران شده بود و در هنگام پيگيري موضوع متوجه کشته شدن نونا شد. مادر نونا فاطمه نيز به مدت ۴سال در يک شرکت کار مي کرد.

او زني بود که هميشه در ساعت ۸ در محل کار خود حاضر بود و اصلا سابقه ديرآمدن به محل کار را نداشت اما در روز حادثه همکاران او متوجه غيبتش شدند و وقتي به آپارتمان او مراجعه کردند متوجه اين تراژدي خونين گرديدند.

آليسون بايوم يکي از دوستان يزدان پناه در اين مورد گفته است که او يک مرد آرام و خوبي بود و او نمي تواند باور کند که دوستش دست به چنين جنايتي زده است.


منبع: خراسان






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن