تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816774252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط افتاب


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: روي خط افتاب
2217- در پيام‌هاي مردمي‌تان دانشجويان دانشگاه پيام نور با اظهار مشكلات وافر خود به كمك مسئولان به دانشجويان جزاير سليمان معترض شده بودند اما بايد خدمت اين دانشجويان عرض كنم درحالي كه بحران اقتصادي دنيا بر اقتصاد ما تاثير ندارد و در عين حال بحران سياسي و اقتصادي زيمبابوه را در خطر فروپاشي قرار داده است و وزش باد و طوفان روسيه را در تاريكي فرو برده است بهتر است ابتدا با ارسال كمك‌هاي مالي به زيمبابوه از هرج و مرج در آن كشور جلوگيري نموده و روشنايي را به دوستان روسمان برگردانيم و از سرمازدگي همسايگان افغان‌مان با اجابت درخواست آقاي كرزاي جلوگيري كنيم و خودمان با داشتن فرهنگ ايثار، صبر پيشه كرده و به مرور بر مشكلات فائق آييم و احتمال به حقيقت پيوستن اين شعر سعدي وجود دارد‌كه:

تو نيكي مي‌كن و در دجله انداز

كه ايزد در بيابانت دهد باز (5/9)

1701- سوالي داشتم اگر امكان دارد كارشناسان اقتصادي‌تان پاسخي به من بدهند كه قانع كننده باشد. چرا الان در دنيا با توجه به ركودي كه هست و بسياري از شركتها و كارخانجات بزرگ قيمت‌هاي خود را پايين ميآورند ولي برعكس كشورهاي ديگر، توليدات و محصولات در كشور ما گران مي‌شود و ما هيچ ارزاني نمي‌بينيم. درراديو اعلام ‌شد كه قيمت‌هاي جهاني كاهش يافته ولي مردم ايران عملا‌ هيچ‌گونه كاهشي در ايران نمي‌بينند ما فقط افزايش قيمت‌ها را شاهد هستيم. (6/9)

1500- آقاي كلهر اظهار داشته‌اند سياست تنش‌زدايي از مهم ‌ترين كارهاي خاتمي بود، وي در پاسخ به اين سوال كه چرا سياست تنش زدايي در دولت نهم ادامه نيافت گفت وقتي شما را جنگ‌طلب معرفي مي‌كنند ديگر تنش زدايي سياست خوبي نيست مي‌خواهم بدانم اگر دشمنان ما را جنگ طلب معرفي مي‌كنند آيا ما هم بايد به جهانيان بفهمانيم كه اين گفته آنها درست است؟ (6/9)

1417- امروز در روزنامه‌تان خواندم كه اكبر تركان معاون برنامه‌ريزي وزير نفت درخصوص تشكيل سبد صادراتي گاز كشور گفته است تا سه سال آينده قيمت فروش گاز داخلي بايد معادل 75 درصد قيمت‌هاي جهاني شود، من مي‌خواستم يك نفر از اين آقاي اكبرتركان بپرسد آيا تا سه سال ديگر منابع زيرزميني كشورهاي خارجي هم به اندازه منابع زيرزميني ما مي‌شود؟ روي درياي نفت و گاز نشسته‌ايم مرتب به ما مژده مي‌دهند كه نفت را گران مي كنيم، گاز را گران مي‌كنيم، آب را گران مي‌كنيم، فاضلاب را گران مي‌كنيم ، مگر به مردم چه مي‌دهند كه اين قدر از مردم پول مي‌خواهند؟ (6/9)

2019- چگونه است آقاي رئيس‌جمهور با قاطعيت مي‌فرمايند تحولات اقتصادي دنيا بر ما تاثير نخواهد گذاشت، در صورتي كه معاون اول ايشان نظر ديگري دارند؟ به گفته رئيس كميسيون اقتصادي مجلس، دولت طي سه سال گذشته مي‌توانست 150 ميليارد دلار ذخيره ارزي داشته باشد، ولي كل آن را با دريافت مصوب مجلس صرف كرد، آقاي كروبي هم سخن بسيار خوبي گفتند بايد سخن مردم به گوش مسئولان برسد تا دچار خودپسندي نشوند. (5/9)

2115- آقاي رئيس‌جمهور فرمودند با نفت 5 دلاري هم كشور را اداره مي‌كنيم، آيا مقصود ايشان همان روشي است كه آقاي وزير مسكن ابداع نمودند كه به موجب آن خانه‌دار شدن اقشار ضعيف جامعه 40 سال طول مي‌كشد؟ (5/9)

2123- مي‌خواستم بگويم آيا اين كار منصفانه است كه نفت را كه سرمايه كشور است ارزان به سرمايه‌داران آمريكايي و غيره بفروشيم؟ شما اگر مي‌گوييد كه مي‌توانيد با نفت 5 دلار هم كشور را اداره كنيد هنر اين است كه بدون فروش نفت به ساير كشورها مملكت را بگردانيد چيزي كه كشور ايران سالهاست خواستار آن است، انشاءالله به اميد آن روز كه بتوانيم مملكت را بدون نفت اداره كنيم. (5/9)

2308- به گمانم يكي از دلايل عمده عدم تمايل آقاي مهندس موسوي براي نامزدي رياست جمهوري اين است كه ايشان در هيچ مورد زمينه مناسبي براي طرح برنامه‌هايشان نمي‌بينند چه برسد به دفاع و اجراي اهدافشان، انصاف هم نيست كه ايشان را قرباني شكست دادن ديگر كانديداها بكنيد. (5/9)

1144- از مازندران تماس مي‌گيرم. دادستان كل كشور فرموده‌اند در دنيا از هر صد هزار نفر 140 نفر زنداني هستند، درحالي كه در كشور ما اين تعداد به حدود 200 نفرمي‌رسد، رئيس قوه‌قضائيه هم فرمودند بعضي سيستم‌ها در ساير كشورهاي پيشرفته، غيرقابل نفوذ و جعل است و اين امر باعث مي‌شود از وقوع ميليون‌ها جرم جلوگيري شود، صدبرابر ما چك در اختيار دارند اما سيستم بانكي آنها مدرن و طبق ضوابط مشخص است، واقعا جاي تعجب و تاثر است، با توجه به اعتراف اين دو مقام قضايي چگونه مقامات اجرايي ما به جاي ريشه‌يابي راه حل مشكلات كشور، دائما از مشكلات ديگر كشورها و ارائه راه‌حل براي آنان داد سخن مي‌دهند؟ (6/9)

1234- با اينكه من روزنامه آفتاب را مي‌خوانم مدتي بود قهر كرده بودم زنگ نمي‌زدم براي اينكه پيام‌هاي مرا چاپ نمي‌كنيد، ولي با وجود اين، باز هم پيام مي‌دهم اگر موافق بوديد چاپ كنيد. به نظرم آقاي محصولي را نبايد براي وزارت كشوري انتخاب مي‌كردند، آقاي محصولي را بايد براي وزارت اقتصاد و دارايي انتخاب مي‌كردند، ايشان تخصص اقتصادي دارند. (6/9)

1244- امروز رفتم شير ... بگيرم تا ديروز 750 تومان بود امروز شده 850 تومان، آقاي احمدي‌نژاد هم فرمودند مملكت را حتي چنانچه نفت هم نباشد اداره مي‌كنيم، آيا اداره كشور قرار است به همين نحو انجام شود كه هر كس خواست هر قيمتي به مردم تحميل كند؟ اداره كردن آن است كه مراقب مردم باشيد كه هر كس نتواند هر كاري دلش خواست انجام دهد. (6/9)

1055- جانبازي از كرج هستم. خواننده محترمي به شماره پيام 1244 فرموده‌اند در اين مسابقات تلويزيوني كه برنده را به حج مي‌برند اينكه به نفع عربستان تمام مي‌شود، چند صددلار خرجش مي‌شود و آفتابيان عزيز جوابي فرموده‌اند. مي‌خواستم به اين خواننده عزيز عرض كنم بنده راه‌هاي ميانبر ديگري سراغ دارم كه نه به سمت خانه خدا بلكه به خود خدا مي‌رسد. اگر اين خواننده عزيز در همسايگي و يا فاميل و آشنايان خود نظر كند مي‌تواند كساني كه مستحق دريافت كمك هستند را پيدا و كاري كند كارستان و پول مازاد خود را به اين بندگان آفريدگار عالم ببخشد و با خدا مراوده داشته باشد. به قول شاعر مي‌گويد:

طواف كعبه دل كن كه آن بنا سنگي است

كه آن را خليل بنا نهاده و اين را خداي خليل (5/9)

1222- مي خواستم به عنوان يك ايراني مسلمان - چون مدتي است دچار عذاب وجدان شدم- از آقاي كردان حلاليت بطلبم و معذرت‌خواهي كنم از اينكه مدتي است ذهن ايشان را توسط نمايندگان‌مان در مجلس مشغول و مشوش كرديم و همين طور رفع نقص توحيدشان را به ايشان تبريك بگويم. (5/9)

1555- سرمقاله امروز را خواندم مثل اينكه اين سرمقاله‌نويس شما در ايران و دنيا نيست، آقاي احمدي‌نژاد هر هفته تقريبا سفرهاي استاني رفراندوم انجام مي‌دهند، خيابان‌ها و محل استقرار و سخنراني ايشان مملو از جمعيت است، هر روز رفراندوم را انجام مي‌دهند. به ايشان بگوييد وقتي مقاله مي‌نويسند اطراف را هم نگاه كنند يك مطالعه كنند مردم را هم اين قدر ساده نگيرند. (6/9)

آفتاب يزد: 1- قبلا‌ نظر خود را با صراحت در اين مورد نوشته‌ايم. به نظر ما بدون هيچ‌گونه ترديدي، عده قابل توجهي از حـاضران در سخنراني‌هاي استاني آقاي رئيس‌جمهور، از علاقمندان ايشان هستند. اما بسياري از اين افراد، بيش از آنكه به عشق آقاي احمدي‌نژاد در محل‌هاي سخنراني حاضر شوند علاقه خود را به نظام نشان مي‌دهند. همان طور كه در سال‌هاي گذشته هم هر گاه مسئولان دولتي به شهرستان‌ها مي‌رفتند با استقبال مردم مواجه مي‌شدند. 2- مسئولان دولتي سال گذشته از تقديم 7 ميليون نامه مردمي در سفرهاي استاني رئيس‌جمهور خبر داده‌اند. اي كاش همين مسئولان اعلام مي‌كردند چند درصد از اين 7 ميليون نامه، ابراز علاقه و ارادت به رياست جمهوري بوده است و چند درصد ابراز شكايت از عملكرد زيردستان آقاي رئيس‌جمهور.3- هنوز هيچ‌كس آماردقيقي از تعداد شركت‌كنندگان در استقبال‌هاي مردمي ارائه ننموده و آن را با جمعيت هر يك از آن شهرستان‌ها مقايسه نكرده است. در عين حال از صميم قلب دعا مي‌كنيم موفقيت رئيس‌جمهور و همكاران ايشان براي حل مشكلات مردم در ماه‌هاي باقيمانده از عمر دولت نهم آن قدر زياد باشد كه در رفراندوم 22 خرداد 88، جمعيتي بيش از راي دهندگان سوم تيرماه 84، راي مثبت خود را به نام آقاي احمدي‌نژاد به صندوق راي بيندازند.

0340- راجع به صحبت رئيس‌جمهور كه فرمودند با نفت 5 دلاري هم مي‌شود كشور را اداره كرد، ملت ايران اين را مي‌دانند زمان آقاي خاتمي نفت 7 دلار بود، كشور خيلي بهتر از اين اداره مي‌شد، اما در ماه هاي اخير با نفت 140 دلار چه كاري صورت گرفت؟ پرتقال مصري و نارنگي لبنان و الحمدلله الان انار افغانستان و موز كشور ديگري را وارد كردند من در شهركي زندگي مي‌كنم كه دو سال است اينجا مستاجرم روزي كه اينجا آمدم خانه اجاره كنم متري يك ميليون و 200 تومان بود پارسال شد دو ميليون و 500 تومان، الان شده دو ميليون و 300 تومان. (5/9)

0707- از شهريورماه گذشته تا به حال سرمقاله‌هايتان يك مقدار گزنده شده است. اخيرا آقاي رئيس‌جمهور مجددا گفته‌اند ديگر ملاحظه كسي را نمي‌كنم. من تقاضا مي‌كنم تا انتخاب رئيس‌جمهور جديد يك مقدار دست به عصا باشيد كه خدايي نكرده مشكلي متوجه شما نشود. ما مي‌خواهيم آفتاب را هميشه داشته باشيم و آفتابي نگاه كنيم اين است كه تقاضا دارم حتما رعايت كنيد اين فقط جهت اطلاع و آگاهي خودتان است.(5/9)

آفتاب يزد: اگر احساس مي‌كنيد لحن سرمقاله‌ها گزنده‌تر شده است مطمئن باشيد به خاطر آن است كه برخي اقدامات و تصميمات سياستمداران به صورتي بوده است كه راهي جز انتقاد علني و گزنده از آنها وجود ندارد. به هر حال از تذكرات ناصحانه شما سپاسگزاريم.

1049- زماني كه درحال ساختن دنيا بوديم بودجه ارزي خريد اتوبوس و مترو را نپرداختيم، اگر از شيشه اتومبيل خود به بيرون نگاه كنيم هزاران هزار نفر را در كنار خيابان منتظر وسيله نقليه عمومي خواهيم ديد. آيا براي اتلاف زمان زندگي آنان مسئوليت نداريم؟ (5/9)

1629- نام سيدمحمد خاتمي يعني شخصيتي كه داراي برنامه، استراتژي و اهداف متعالي است. اين عزيز درخصوص علاقه به اسلام و ايران، احترام به قانون و كسي كه داراي بالاترين دغدغه براي اجراي قانون است مطرح است، اي سيد جليل القدر از تو مي‌خواهيم يك بار ديگر با كانديدا شدنت اين امكان را فراهم كني كه تو را به عنوان رئيس‌جمهور انتخاب كنيم زيرا انتخاب تو را باعث عزت و سربلندي ايران عزيز مي‌دانيم. (6/9)

1545- از تهران تماس مي‌گيرم. اين روزها در روزنامه‌ها صحبت از انتخابات رياست جمهوري آينده است، من به عقل خودم فكر مي‌كنم بزرگترين لطمه را بعضي اقدامات و تصميمات به اين انتخابات خواهد زد. چون كه كرايه اتوبوس‌ها را 120 ، 125و150 تومان كرده‌اند مردم در ايستگاه‌ها همه از اين برنامه گله دارند.(6/9)

1542- راجع به پيام 1855 مي‌خواستم بگويم آن مقايسه‌اي كه بين سخنان آقاي احمدي‌نژاد انجام داديد يعني 12 اسفند 78 گفته بودند كه مجريان انتخابات مي‌خواستند راي‌ها را تغيير دهند و اين را ضد آن جمله‌اي كه گفته بودند در اين 30 سال انتخابات سالم داشتيم، دانسته‌ايد. خواستم به عرضتان برسانم كه ايشان گفته اند مجريان انتخابات مي خواستند راي‌ها را تغيير بدهند اين ضديتي با آن جمله جديدشان ندارد كه گفته‌اند انتخابات سالمي در اين 30 سال داشتيم. مي‌خواستند انتخابات را تغيير بدهند، ولي معلوم نيست تغيير دادند يا نه. اين را اگر از نظر نگارش نگاه كنيد فكر كنم آفتاب يزد يك مقدار انشايشان ضعيف باشد. آيا شما اين مسئله را چاپ مي‌كنيد يا روزنامه كيهان يا هفته‌نامه شما، اين مسئله را چاپ كنند. (6/9)

آفتاب يزد: اي كاش مشروح سخنان آقاي احمدي‌نژاد را در هفته‌نامه شما مي‌خوانديد تا براي شما مشخص شود نظر آن روز آقاي احمدي‌نژاد چه بوده است.

0922- روزنامه خيلي خوبي داريد. مي‌خواستم جناب آقاي سردبير لطف فرمايند در مورد فرمايشات آقاي رئيس‌جمهور كه بـه تـمـجـيـد از چـاقـوي زنـجـان پـرداختند و نيروي انتظامي هم مدت‌هاست كه مي‌خواهد براي چاقو كه آلت قتاله‌اي است قانون بگذارد يك بحثي بكنند. در ضمن برگزاري مجلس توديع آقاي كردان آيا براي نمايندگان، دهن كجي نبود؟ (5/9)

آفتاب يزد: راستش را بخواهيد سخنان آقاي احمدي‌نژاد در مورد چاقوي زنجان را نپسنديديم. زيرا تصور ما بر اين است كه آنچه ملت ايران را در برابر تهديدات بيمه مي‌كند انديشه، ابتكار و انسجام ملت ايران است و گرنه هر كس مي‌داند كه چاقو در برابر سلاح‌هاي مرگبار رايج در جهان، چندان كارآيي ندارد.

1932- اعتراضي داشتم به شما در رابطه با اينكه مسئولان از افغاني‌ها حمايت مي‌كنند لااقل شما ديگر اين همه حمايت نكنيد. اين جنايتي كه چند روز پيش رخ داد و در روزنامه نوشته بوديد و از اسامي آنها مشخص بود كه افغاني هستند، شما اصلا‌ ذكر نكرده بوديد كه آنها افغاني هستند. از شما خواهشمنديم در مورد افغاني‌ها بيشتر مطلب بنويسيد چون مملكت‌مان را دارند به فساد مي‌كشانند، چه از لحاظ موادمخدر و چه از لحاظ جرم و جنايت.(5/9)

آفتاب يزد: 1- باز هم به شما توصيه مي‌كنيم اقدامات جنايتكارانه تعدادي از افغاني‌ها را به حساب همه آنها نگذاريد 2- به نظر ما حتي اگر همه افغاني‌ها، نجيب‌ترين انسان‌ها هم باشند دليلي وجود ندارد كه چند ميليون از آنها در ايران بمانند. با توجه به پايان جنگ در افغانستان، مهاجران آن كشور بايد به سرزمين خود بازگردند و اجازه دهند فرصت‌هاي شغلي در اختيار ايرانيان قرار گيرد.

1825- به نظر من شما جواب مناسبي به پيام 2124 نداده‌ايد. چرا كه منظور اصلي اين آبادانيعزيز، نفت نبوده، چون كه ما خوزستاني‌ها حقيقتا بي‌خيال اين نفت شده‌ايم. منظور اصلي او آب بوده است چرا كه من كشاورز انديمشكي كه آب مزارع‌مان از سد دز تامين مي‌شده امسال به بهانه خشكسالي در تابستان به ما آب ندادند تا ذرت بكاريم. الان هم كه موقع كشت گندم مي‌باشد تا اين لحظه خبري از آب نيست. آيا واقعا موضوع خشكسالي است يا اينكه مي خواهند آب سد دز را به قم بكشانند؟(5/9)

1157- از شهرستان فومن استان گيلان تماس مي‌گيرم. مي‌خواستم در رابطه با جاده‌سازي رشت به فومن صحبت كنم.اينها دارند جاده‌سازي مي‌كنند اما درخت‌ها را از بين بردند. مي‌خواستم ببينم كدام سازمان بايد پاسخگو باشد، منابع طبيعي گفتند ما به جايش درخت مي‌كاريم اما هنوز نكاشتند. (5/9)

1352- از گيلان تماس مي‌گيرم. پيشنهاد مي‌كنم اگر ممكن است روزنامه‌تان را در دو قيمت 500 تومان به دوستان عرضه كنيد، چون تعدادي از ما دوست داريم كه با قيمت 500 تومان خريداري كنيم. (5/9)

آفتاب يزد: به لحاظ عملي، امكان اجراي پيشنهاد محبتآميز شما وجود ندارد. اما اگر مايليد مي‌توانيد به روش‌هاي ديگر از جمله اهداي آبونمان يك ساله روزنامه به بعضي از دوستان خود، ما را ياري نماييد. براي عملي شدن اين كار، با تلفن 66493380 تماس بگيريد.

1401- پريروز با ارائه نسخه دكتر به داروخانه ... واقع در فاز ... شهرك اكباتان براي دريافت 20 عدد قرص استامينوفن مراجعه نمودم كه دكتر داروساز 518 تومان در روي نسخه قيد و زير آن 400 تومان حق فني منظور نمود، سوال كردم كه براي تحويل دو برگ قرص بايستي 400 تومان حق فني محاسبه بشود كه سوالم بدون پاسخ ماند و به ناچار پول را پرداختم. (5/9)

1341- از نورآباد دلفان در مورخ 27/8 پيامي براي شما فرستادم مبني بر اينكه بدهكار هستم و قسط ماشين كمپرسي را مي‌دهم، شما در پاسخ مورخ 3/9 از من پرسيديد آيا از اول فكر اينجا را نكرده بوديد؟ اول اينكه بنده مجبور بودم، دوم اينكه آن زمان ماهيانه 3 ميليون تومان درآمد كمپرسي‌ها بود كه با توجه به قيمت يكصد و 1 ميليون تومان معقول بود، حال با توجه به وضعيت موجود، ماشين بنده بيكار مي‌باشد و از شما مسئولان محترم شهرداري‌ها خواستار كار مي‌باشم، لطفا پيگير باشيد و جواب بدهيد. (5/9)

1230- مادر من سرپرست خانواده و تحت پوشش كميته امداد است، تكليف ما چيست كه نتوانستيم به علت گم شدن شناسنامه مادرم برگه يارانه‌اي را پر كنيم؟ از شما خواهشمندم جوابم را بدهيد. (5/9)

1627- ضمن تشكر از دست‌اندركاران براي اجراي نظام هماهنگ پرداخت، بايد عرض كنم بعضي از مواد قانون، انگيزه خدمت را از بين مي‌برد، به عنوان مثال بنده كه 10 سال شلوغ‌ترين دبيرستان‌هاي تهران و نيز بزرگترين مجتمع آموزشي اين شهر را با5 هزار دانشآموز اداره كرده‌ام با يك كفيل دبستان در يك روستا با 20 شاگرد و دو سال كفالت بايد حق مديريت مساوي دريافت كنيم؟ و يا مورد ديگر، عموي بنده درجه‌دار بازنشسته ارتش و سواد او هم كمتر از من مي‌باشد حقوقش با بنده برابر شده است، اميد است اگر اصلاحيه‌اي پيش آمد اين موارد لحاظ شود. (5/9)

1651- امروز سه‌شنبه در مترو صحنه‌اي ديدم كه تاسف خوردم. اين قدر مردم در فقر به سر مي‌برند، در مترو ديدم دختر 14،15 ساله‌اي فال حافظ مي‌فروخت. به زور كاپشن و دست جواني را گرفته بود كه فال حافظ بخرد، آويزان اين و آن مي‌شد، واقعا اسفبار است، آي اصولگرايان عزيز اين را چه مي‌دانيد؟ اين صحنه‌ها را چه مي‌دانيد؟ چه برداشتي از اين صحنه‌ها داريد؟ چرا واكنش نشان نمي‌دهيد؟ اين نمونه‌ها در جامعه زياد است، زنان جوان در مترو گدايي مي‌كنند، دختر 13، 14 ساله دست يك پسر جوان نامحرم را گرفته تا به زور فال حافظ در جيبش بگذارد. كجايند اين اصولگرايان؟ آنهايي كه ادعا دارند مملكت را آباد كردند و به قول آنها سرجمع وضع زندگي مردم بهتر شده كجايند؟ اگر در دولت اصلاحات چنين صحنه‌هايي - با توجه به درآمد فراوان كشور در اين چند سال- مي‌ديدند، چه مي‌گفتند؟ (5/9)

1600- بانك تجارت خيابان آيت الله كاشاني بابت ارسال مبلغ 36 هزار تومان به شعبه بانك تجارت تنكابن مبلغ 2 هزار و 60 تومان كارمزد گرفت. ‌(5/9)

پاسخ معاونت تبليغات و روابط عمومي ساعس ناجا- اداره كل روابط عمومي

احتراما درخصوص مطلب مندرج در صفحه 7 مورخه 30/6/87 آن روزنامه تحت عنوان (مزاحمت سگ‌هاي خانگي در شهرك آپادانا) به اطلا‌ع مي‌رساند: فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در خصوص موضوع فوق اعلا‌م داشته با توجه به اينكه در قوانين ومقررات موضوعه، ممنوعيت يا مجازات خاصي در موردحمل ونگهداري سگ پيش بيني نشده و تنها از باب انجام فعل حرام و جريحه دار نمودن عفت عمومي، برخي از مقامات قضايي عمل مذكور را از مصاديق 638 قانون مجازات اسلا‌مي دانسته و براي آن مجازات تعيين مي‌نمايندكه اين موضوع با توجه به مجمل بودن ماده قانوني ياد شده موجب ايجاد رويه‌هاي مختلف در ارتباط با برخورد يا عدم برخورد مقامات قضايي گرديده است.لذا در خصوص نگهداري وحمل سگ توسط برخي از ساكنين شهرك آپادانا در صورت ايجاد مزاحمت با طرح شكايت در دادسراي ناحيه مربوطه و از طريق كلا‌نتري محل قابل پيگيري مي‌باشد.

1320- از كارگردانان قديمي سازمان صدا و سيما هستم بازنشسته شدم، عرضم اين بود كه هنوز قانون نظام هماهنگ در مورد بازنشستگان سازمان صدا و سيما پياده نشده ، مي گويند شما شركت دولتي هستيد بايد قانون خاص خودش را داشته باشد مثل شركت ذوب آهن، مس، فولا‌د و شركت مخابرات، حرفم اين است به كارمند مربوط نيست كه سازمان چه كار كرده است؟ شركت دولتي شده يا وزارتخانه؟ اين نظام هماهنگ، قانوني است كه بايد براي همه پياده شود خواهش مي كنم بنويسيد تا متوجه شوند چون بقيه شركتها هم همين مشكل را دارند، يعني هنوز اين نظام هماهنگ را پياده نكردند. (4/9)

1310- ساكن خيابان بهار هستم. امروز رفتم شير بخرم شيري كــه750تــومــانمــيخــريــدمشــده850تــومــان،مــگــرحـقوق ما حقوق بگيران روز به روز اضافه مي شود؟ اين چه وضعي است تو را به خدا به داد مردم برسيد. (4/9)

1155- از اصفهان تماس مي‌گيرم. با توجه به استفاده وسيع مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان از تلفن هاي همراه و گوشي هاي موبايلي كه قابليت ارسال و دريافت پيام كوتاه و اخيراً هم سيستم بلوتوث كه قادر به ارسال يا دريافت فيلم‌هاي مختلف خوب و بد تا شعاع چندين متري براي همه اطرافيان كار بر به طور همزمان و به صورت رايگان را دارد بايد يك حركت فرهنگي صحيح و فراگير به منظور آگاهي دادن و هشدارهاي لا‌زم براي جلوگيري از انحرافات اخلا‌قي احتمالي به كاربران صورت گيرد و به هر طريق ممكن و با همكاري رسانه ‌هاي گروهي انجام شود. (4/9)

1217- در مورد وب سايتتان براي بررسي آرشيو سالهاي قبل فقط تا 18 مهر 86 را مي شود ديد يعني بقيه‌اش قابل مشاهده نيست، مي خواستم ببينم مي‌شود به آرشيو سالهاي قبل دسترسي داشت؟ (4/9)

آفتاب يزد: به تدريج، اين آرشيو تكميل خواهد شد.

1721- يكي از شگردهاي خلاف‌كاران سوءاستفاده از عنوان پليس و سرقت اموال مردم مي‌باشد. اين افراد غالبا با لباس‌هاي شخصي و استفاده از اتومبيل‌هاي پلاك شخصي مبادرت به اين كار مي‌كنند، امروزه اكثر مردم داراي تلفن همراه مي‌باشند و از طرفي تعداد اتومبيل‌هاي گشت نيروي انتظامي با پلاك شخصي از طرف يگان‌هاي مختلف آن نيرو نيز مشخص مي‌باشد. اگر در استان‌هاي مـخـتـلف شماره تلفن خاصي را براي استعلام اينگونه موارد اختصاص دهند و از طريق رسانه‌ها به اطلاع عموم برسانند در موارد مشكوك مردم مي‌توانند با تماس با شماره تلفن‌هاي مزبور صحت و سقم اينگونه مامورين يا مامورنماها را مشخص نمايند و بدين‌وسيله مي‌توان از سوءاستفاده خلافكاران جلوگيري نمود. (5/9)

1705- خواهش مي‌كنم آقاي دهقان رئيس بنياد جانبازان را در اين جريان قرار بدهيد كه به دنبال عملي شدن و ابلاغ قانون حمايت از جانبازان و ايثارگران باشند، از مسئولانكمك بگيرند ، مگر ما چه قدرعمر داريم چندين سال است كه منتظر هستيم، متاسفانه كاري براي ما نكردند. انشاءالله كه اين كار را به لطف خدا عملي كنند.(5/9)

1643- در روزنامه 5/9 در صفحه 5 خبري داشتيد از قول قائم مقام معاون امور دام وزارت جهاد كشاورزي كه آن قدر تخم مرغ زياد است كه قاچاق مي‌شود، مي‌خواستم ببينم اين تخم مرغ‌هايي كه ما مي‌خريم دانه‌اي 130، 140 تومان - كه تخم مرغ هم نيست تخم جوجه است- قيمت واقعي‌اش چه قدر است؟ اين قيمت يعني درست است 130 تومان براي يك تخم مرغ كه ايشان مي‌گويند اين قدر زياد است و توليدكنندگان ما دارند سود منطقي مي‌برند؟ (5/9)

1013- از رشت تماس مي‌گيرم. جانباز و نظامي بازنشسته هستم. خواستم بگويم در روزنامه‌تان چاپ كنيد كه اين افراد كه دارو را آزاد تهيه مي‌كنند، هزينه‌اش را هيچ ارگاني و نهادي پرداخت نمي‌كند.(5/9)

آفتاب يزد: كد جانبازي پيام‌دهنده محترم در روزنامه موجود است.

1011- آقاي احمدي‌نژاد در زمان تصدي شهرداري تهران مرتبا براي اهالي ولنجك به مناسبت برگزاري نمايشگاه دلسوزي مي‌فرمودند و در اين مورد با دولت آقاي خاتمي درگير بودند. نمي‌دانم چرا با توجه به افزايش نمايشگاه و ايجاد مزاحمت براي ساكنين ولنجك آقاي احمدي‌نژاد هيچ‌گونه اعتراضي در اين مورد نمي‌نمايند. (5/9)

آفتاب يزد: به همان دليلي كه طرفداران ايشان در آن زمان، دولت را به خاطر عدم پذيرش شهردار تهران در جلسات هيئت دولت، مورد حمله شديد قرار مي‌‌دادند و امروز نه شهردار را در جلسه دولت مي‌پذيرند و نه به ادعاهاي او در خصوص عدم پـرداخـت بـودجـه‌هـاي مصوب مترو توسط دولت پاسخ مي‌دهند!

1011- آقايان شركت واحد كه اين همه هزينه مي‌كنند 4 تا دستگيره هم براي اتوبوس‌ها بگذارند لااقل مردم در اتوبوس اين طرف و آن طرف پرت نشوند. يك جا را بگيرند تا بتوانند بايستند. (5/9)

0221- از رشت تماس مي‌گيرم. دست آقاي جهرمي وزير كار و امور اجتماعي را مي‌بوسم، چرا؟ چون تنها كسي كه توانسته درد دل توليدكننده را بفهمد آقاي جهرمي است آنچه ايشان بيان فرموده‌اند تـسـهـيـلات بانكي به صورت پلكاني اخذ شود درد دل اكـثـر تـولـيـدكـنـنـدگـان مـي‌بـاشـد، اگـر تـولـيـد نـبـاشـد جـامعه فدا مي‌شود.(5/9)

1343- اساسنامه سازمان تامين اجتماعي را در مورخ 27/8/87 از طرف هيئت دولت تغيير دادند، برخلاف شورا و هيئت مديره آن بايد نماينده كارگران و بازنشستگان در آن باشند، همچنين برخلاف اصل 44 قانون اساسي و خصوصي سازي مي‌باشد و رئيس آن هم رئيس‌جمهور شده كه برخلاف خصوصي سازي مي‌باشد، سازمان بيش از 40 سال مستقل و پابرجا بوده است، همچنين براي چندمين بار به چاپ روزنامه خورشيد از سوي سازمان تامين اجتماعي كه حق بيمه‌شدگان بازنشسته و شاغل مي‌باشد اعتراض مي‌كنيم چرا كه اين روزنامه 90 درصد مدح و منقبت دولتيان را مي‌گويد. (5/9)
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن