تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816785988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه بانك و بيمه‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه بانك و بيمه‌
افزايش تعداد شعب بانكي‌

تعداد شعب بانك اقتصاد نوين به عنوان گسترده‌ترين بانك خصوصي كشور به يكصدونود و نه شعبه رسيد.‌

به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين،‌ شعبه خيابان طالقاني اهواز جديدترين شعبه اين بانك است كه به شبكه گسترده شعب اين بانك در سراسر كشور پيوست.

در مراسم آغاز به كار اين شعبه، جمعي از مديران ارشد اين بانك، مقامات استاني، كسبه و معتمدين شهر اهواز حضور داشتند.

با راه‌اندازي شعبه طالقاني اهواز تعداد شعب گسترده‌ترين بانك خصوصي كشور به 199 شعبه رسيد كه طبق برنامه اعلام شده اين تعداد تا پايان سال به 230 شعبه خواهد رسيد.

شعبه طالقاني اهواز سومين شعبه بانك اقتصادنوين در اين شهر است كه خدمات اين بانك را دراختيار هموطنان اين استان قرار مي‌دهد. بانك اقتصادنوين پيش از اين دو شعبه كيانپارس و شريعتي را در شهرستان اهواز راه‌اندازي كرده بود.

معرفي بانك سال در سال 2008

قائم‌مقام مديرعامل بانك اقتصاد نوين گفت: بانك اقتصادنوين براي دومين سال پياپي از سوي نشريه بين‌المللي معتبر‌‌(The Banker) به عنوان بانك سال جمهوري اسلامي ايران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين، مهندس بهمن يزدخواستي افزود: جايزه جهاني اين نشريه براي سال 2008 ميلادي درايران به بانك اقتصادنوين تعلق گرفت كه اين جايزه در مراسم ويژه‌اي روز 26 نوامبر سال 2008 ميلادي به دكتر مديرعامل بانك اقتصادنوين اهدا شد.

وي اظهار داشت: اين نشريه بعد از بررسي‌هاي گسترده و مقايسه شاخص‌هاي مالي و مديريتي بانك اقتصادنوين را به عنوان بانك سال جمهوري اسلامي ايران معرفي كرد.

ارائه دستگاه جديد بانكي‌

بانك ملي در چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي (ايران الكامپ 2008)، دستگاه رمزگير الكترونيكي با نصف قيمت ارائه كرد.

به گزارش روابط عمومي بانك ملي ايران، اين دستگاه كه با ايجاد رمزهاي الكترونيكي امن، امكان استفاده از سرويس بانكداري اينترنتي را فراهم مي‌كند، به 280 نفر از افرادي كه قبلاً داراي حساب سيبا بودند و در غرفه بانك ملي مستقر در اين نمايشگاه، براي استفاده از سيستم بانكداري اينترنتي اين بانك (سبا) ثبت‌نام كردند، اعطا شد.

اين دستگاه‌ها در حالت عادي به مبلغ 165 هزار ريال تحويل و پس از طي فرآيند 15 روزه، فعال مي‌شود درحالي كه بانك ملي در اين نمايشگاه، براي افرادي كه به عضويت سيستم بانكداري اينترنتي اين بانك درآمدند، دستگاه رمزگير با نصف قيمت ارائه و در همان روز نيز، آن را فعال كرد.

صدور گواهي سپرده ارزي مدت‌دار

بانك پاسارگاد به منظور حمايت از سپرده‌گذاران و نيز ترويج فرهنگ استفاده از بانكداري الكترونيك، به سپرده‌گذاران خود، با توجه به ميزان سپرده‌شان، كارت سفر، به هزينه بانك ارايه و نيز گواهي سپرده ارزي صادر مي‌كند.‌

به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، احمد وادي‌دار، عضو هيأت مديره بانك ضمن اعلام اين خبر گفت: بانك پاسارگاد، به منظور فرهنگ‌سازي براي بهره‌مندي از امكانات انواع كارت‌هاي الكترونيك به گروهي از سپرده‌گذاران خود با توجه به ميزان سپرده‌شان در بانك، كارت سفر به هزينه بانك عرضه مي‌كند. وي ادامه داد: كارت سفر پاسارگاد محصولي است از مجموعه كارت‌هاي اعتباري ويژه پاسارگاد كه برمبناي درخواست مشتريان بانك و تا سقف 15 ميليون ريال جهت تهيه بليط سفر (هوايي، دريايي، زميني) و پوشش هزينه‌هاي مربوطه، بازديد از مراكز گردشگري، تفريحي و خريد (سوغات) صادر مي‌شود.

اين كارت در داخل كشور براي امور زيارتي، سياحتي استفاده مي‌شود.

وادي‌دار در ادامه ضمن اشاره به آمادگي بانك پاسارگاد در افتتاح سپرده مدت‌دار ارزي تصريح كرد: بانك پاسارگاد به منظور جذب منابع ارزي از بازار عالي داخل كشور و نيز جذب سرمايه ايرانيان خارج از كشور آماده قبول منابع ارزي به عنوان سپرده ارزي مدت‌دار است.




 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن