تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815358267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محرابيان:خودروي توليدي ايران به بيش از 39 كشور جهان صادر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محرابيان:خودروي توليدي ايران به بيش از 39 كشور جهان صادر مي شود
مشهد - خبرگزاري مهر: وزير صنايع و معادن گفت: امروز ايران به بيش از 39 كشور دنيا خودرو و قطعات خودرو صادر مي كند و بسياري از كشورها تقاضاي مشاركت با ايران در طرحهاي خودرو سازي را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، علي اكبر محرابيان ظهر امروز در حاشيه مراسم افتتاح تنها توليدكننده شاتون به روش متالورژي پودر و فورج در ايران در محل شهرك صنعتي كلات در جمع خبرنگاران با اشاره به ازدياد واحدهاي خودروسازي و قطعه سازي در كشور، بر لزوم توجه به كيفيت محصولات اين واحدها تاكيد كرد و گفت: سازمان گسترش و نوسازي صنايع مي تواند با سرمايه گذاري مشترك در مناطق محروم و پيشرفته در جهت گسترش صنايع اقدام كند و اعتبار خوبي نيز براي اين منظور در نظر گرفته شده است.

وزير صنايع و معادن با اشاره به افتتاح پنج طرح بزرگ صنعتي در خراسان رضوي طي چند ماه گذشته از افتتاح 25 طرح ديگر تا پايان سال جاري خبر داد.

محرابيان گفت: افتتاح طرح هاي بزرگ صنعتي در خراسان رضوي در حالي انجام گرفته است كه با كمبود اعتبارات مواجه هستيم و به همين منظور از مجلس شوراي اسلامي مي خواهيم در بودجه سال آينده، نسبت به افزايش اعتبارات بخش صنعت توجه ويژه داشته باشد.

اين واحد صنعتي با سرمايه گذاري 60 ميليارد ريال به توليد قطعات خودرو صنعتي به روش آهنگري پودر مي پردازند و به طور مستقيم براي 101 نفر اشتغال ايجاد مي كند.

براي ساخت اين واحد صنعتي با ظرفيت توليد 700 تن در سال دو ميليون و 300 هزار يورو و 155 هزار دلار و 44 ميليارد ريال سرمايه گذاري ارزي و ريالي صورت گرفته است.
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن