تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816933256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

4 بازيكن داماش گيلان در آستانه اخراجعابديني: كاري مي كنم كه خودشان از تيم ما جدا شوندرفتن مصطفوي از پرسپوليس از همان روز اول مطرح بودخداداد را ما به اين روز انداختيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: 4 بازيكن داماش گيلان در آستانه اخراجعابديني: كاري مي كنم كه خودشان از تيم ما جدا شوندرفتن مصطفوي از پرسپوليس از همان روز اول مطرح بودخداداد را ما به اين روز انداختيم


تهران- خبرگزاري كار ايران
مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت:‌‏ اعتقاد دارم بازيكنان ما با بضاعتي كه داريم زحمت خود را مي كشند،‌ اما در اين بين چهار بازيكن را شناسايي كرده ايم كه آنها را مخل تيم مي دانيم و به زودي اين بازيكنان را كنار خواهيم گذاشت.

امير عابديني درگفت وگو با ايلنا، افزود: اين نفرات همواره براي تيم داماش حاشيه درست مي كنند و درصدد تخريب شخصيت تيم داماش گيلان هستند. در همين حال ما تلاش مي كنيم به جوانان بها بدهيم چرا كه آنها براي موفقيت تيم زحمت مي كشند و مديريت و كادر فني بايد به آنها شخصيت بدهند تا كساني كه دلشان با تيم نيست خود به خود ازتركيب اصلي دور شوند.
وي ادامه داد: از اين چهار بازيكني كه گفتم بايد از تيم جدا شوند دو تا از آنها قطعي است. متاسفانه مزاحمت اين بازيكنان بيشتر از عملكردشان مي باشد. از تعارض گرفته تا به هر دليل كه شده تلاش كرده اند براي تيم بازي نكنند و بيرون بنشينند.
متاسفانه در گذشته كسي با آنها برخورد نكرده است، اما من هم نرفته ام گيلان كه با هر شرايطي كار كنم. آنهايي كه در صدد هستند تا به تيم داماش لطمه بزنند بايد پاسخ برخوردشان را با قاطعيت داد.
مدير عامل تيم داماش اضافه كرد: اين هفته با چند بازيكن كه تلاش مي كنند براي تيم حاشيه درست كنند صحبت خواهم كرد، اگر اصلاح شدند ما با آنها ادامه همكاري خواهيم داد در غير اينصورت از تيم اخراج خواهند شد. ما در حال حاضر بازيكنان بسيار خوبي را در اختيار داريم كه از عملكردشان راضي هستيم، به طور مثال مهدوي در زمين مسابقه به اندازه 2 نفر مي دود، يوسفي و هوشيار در مسابقه گذشته با وجود درد شديد پا با جان و دل براي تيم شان بازي كردند. اين نفرات براي موفقيت تيمشان سر و دست مي شكنند. در حالي كه برخي از بازيكنان خود را از خدمت تيم دور كرده اند. البته آنها در حدي نيستند كه بخواهند براي تيم بزرگ داماش مشكل درست كنند.
عابديني گفت: ما از كارآقاي عبدي و آقاي استانكو در تيم داماش گيلان بي نهايت رضايت داريم. همچنين آقايان شاه محمدي و حقدوست واقعا تلاش خود را انجام مي دهند. در اين بين من اجازه نمي دهم يكي- دو بازيكن براي تيم حاشيه درست كنند.
وي افزود: تيم ما در 8 مسابقه 7 امتياز كسب كرده و پس از آن 5 هفته نتيجه نگرفت. در حالي كه بدترين شرايط ممكن را سپري مي كرديم حالا با تلاش تمامي عوامل باشگاه از جمله كادر فني و بازيكنان توانسته ايم شكست هاي بيرون از خانه را با تساوي عوض كنيم. حالا كه تيم داماش با انگيزه و طراوت خاصي بازي مي كند برخي از بازيكنان خط مي گيرند تا تيم را از بين ببرند. طبيعي است در چنين شرايطي ما به فكر نجات تيم خود باشيم.
مدير عامل باشگاه داماش گيلان ادامه داد: آقاي حسين عبدي به عنوان سر مربي تيم برنامه هاي خود را به آقاي استاكنو اعلام مي كند و او پس از بررسي هاي لازم نكاتي را كه لازم است به آن اشاره مي كند و حتي در مورد تركيب تيم نيز آقاي عبدي تركيب را اعلام مي كند و در كنار او آقاي استانكو نيز نظر خود را مي دهد. البته آقاي عبدي تحت هر شرايطي مستقل عمل مي كند و من به عنوان مدير عامل باشگاه او را به عنوان سر مربي قبولش دارم.
وي با اشاره به هدف تيم داماش گيلان در مسابقات فصل جاري ليگ برتر ادامه داد: فصل جاري سال ماندگاري ما در مسابقات ليگ برتر خواهد بود و هدف اصلي ما براي فصل جاري ماندن در ليگ برتر خواهد بود ، مردم فوتبال دوست رشت استحقاق آن را دارند تا تيمشان در ليگ برتر بماند.
مدير عامل باشگاه داماش گيلان اضافه كرد: بازيكنان غير بومي كه تاكنون به تيم داماش پيوسته اند همگي مورد احترام هواداران اين شهر هستند، سواي پتانسيل نيروهاي بومي ما مي توانيم از بازيكنان غير بومي سطح بالاي فني نيز در تركيب تيم خود استفاده كنيم، چرا كه معتقديم فوتبال در تمام دنيا بدون مرز است و يك بازيكن در هر شهر و كشور كه پيشنهاد داشته باشد مي تواند بازي كند.
عابديني گفت: ما اگر بتوانيم روند رو به رشد تيمي خود را ادامه دهيم در 19 مسابقه آينده كه مجموعا 54 امتياز در بر دارد مي توانيم وضعيت خود را در جدول رده بندي سر و سامان دهيم و در ليگ برتر ماندني شويم. در صورت ماندن در ليگ برتر تلاش مي كنيم با برنامه هاي وسيع تري در سال هاي آينده تيمي را تشكيل دهيم كه مردم گيلان به آن افتخار كنند.
وي افزود: در فصل جاري تيم هاي ليگ برتر امتيازات زيادي را جمع نكرده اند و فاصله امتيازات بسيار اندك است و تيم هاي قعر جدولي بدون آنكه اميدشان را از دست بدهند در بازي هاي آينده مي توانند عدم نتيجه گيري خود را جبران كنند. تيم داماش گيلان با تعصب خاصي كه در بازي هاي اخير ظاهر شده مي تواند حق خود را در فوتبال ليگ برتر بگيرد. تيم ما در بازي اخير پس از آنكه پرواز به اصفهان لغو شد با توبوس راهي اين شهر شدند و با توجه به خستگي كه داشتند، با ارائه يك بازي قابل قبول در زمين حريف در حالي به تساوي مي رسند كه تا دقيقه 84 تيم برتر ميدان هستند يا همچنين برابر برق شيراز در حافظيه توانستند حريف مدعي صدر جدولي را متوقف كنند.
عابديني ضمن رد انتقال تيم داماش به تهران گفت: ما به هيچ وجه قصد چنين كاري را نداريم، امكان چنين انتقالي هم وجود ندارد. ضمن اينكه ما تيم تهراني خود را به شهرستان درود انتقال داديم، حالا چطور ممكن است بخواهيم تيم داماش گيلان را به شهرستان ديگري انتقال دهيم. ما در گيلان پتانسيل و استعدادهاي بسياري داريم كه بايد شرايط تربيت و حضورشان در تيم هاي بزرگ را مهيا كنيم.
وي افزود: در تهران تيمداري دو قطبي است، تيم هايي مانند پيكان و سايپا چرا به شهرستان مي روند چون در تهران تماشاگر ندارند. اين هواداران هستند كه به تيم ها هويت مي دهند اما در تهران طرفداران فقط مختص استقلال و پرسپوليس هستند و ساير تيم ها با وجود اين دو تيم هويت ندارند.
در حال حاضر تيم پيكان قزوين، صباي قم و پاس همدان با خروجشان از تهران به مراتب شرايط بهتري را پيدا كرده اند. حالا من در اين شرايط و پتانسيل آنهم تيم با سابقه داماش گيلان را از اين شهر خارج كنم؟ متاسفانه اين مساله هم از جمله مواردي است كه برخي افراد با مطرح كردن آن درصدد لطمه زدن به تيم ما هستند.
عابديني ادامه داد: من هيچگاه از انتقاد نمي ترسم،‌‏ اگر مطلبي به درستي عنوان شود مي پذيرم اما در غير اين صورت توجهي به آن نخواهم كرد.
مدير عامل سابق باشگاه پرسپوليس در خصوص حضور داريوش مصطفوي در راس مديريت اين باشگاه پرسپوليس گفت: به اعتقاد من شايستگي مديريت آقاي مصطفوي بالاتر از تيم پرسپوليس بود چراكه وي درمقاطعي رئيس و دبير فدراسيون فوتبال بودند. فكر مي كنم در باشگاه پرسپوليس مزاحمات ها زياد است كه نتوانسته كارش را به خوبي انجام دهد. به نظر من با اين شرايط او ايثار كرده كه به پرسپوليس آمده است، اما متاسفانه از همان روز اولي كه مصطفوي پاي خود را در باشگاه پرسپوليس گذاشت بحث رفتن او مطرح شد. اما در مجموع در صورت جدايي مصطفوي از پرسپوليس، او ضرر نخواهد كرد بلكه پرسپوليس ضرر خواهد كرد.
عابديني افزود: درمجموع مصطفوي به عنوان مدير عامل باشگاه بايد مشكلات پيرامون اين باشگاه را جمع و جور مي كرد اما حالا كه نتوانسته يا به او اين اجازه را نداده اند تصور من اين است كه اين خود يك عيب بزرگ در كار مديريت است.
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا در دهه 80 هيچ گاه از امير عابديني مدير عامل سابق باشگاه پرسپوليس در دهه 70 استفاده نمي شود گفت: آنها از نام و اسم امير عابديني مي ترسند ، شما توجه داشته باشيد كه از سال 80 به بعد اين تيم چند تا مدير را تجربه كرده و فقط توانسته يك قهرماني را به دست بياورد. حداقل 8 مدير بين مدت 6 ماه و يك سال در اين باشگاه فعاليت كرده اند، اما هيچ اتفاق خاصي رخ نداده و جالب اينكه هر مديري كه آمده ميزان بدهي اين باشگاه را به جاي اينكه كمتر كند بيشتركرده است.
عابديني ادامه داد: در اين تكرار مكررات تعويض مدير عامل در باشگاه پرسپوليس، چرا يك بار سراغ من نيامده اند ،‌‏ به هر حال من هم مدير همين مملكت هستم و در بطن مديريت دولتي كشور و ورزش بوده ام و با آن بيگانه نيستم. اما اين كه يك نفر مي تواند كمك كند تا پرسپوليس سرو سامان بگيرد سراغش را نمي گيرند اينديگر بحث سليقه و نوع سياست مديران سازمان تربيت بدني است. من مشكلي نداشتم كه باشگاه پرسپوليس جمع و جور كنم و نه بگذارم بدهي هايش بيشتر شود و نه اينكه وضعيت كنوني به وجود بيايد. البته از حضور در رشت راضي هستم و يك چيز را از ته قلبم مي گويم ، امروز براي من تيم داماش مهم است و در صدد هستم مسئووليت مديريتي ورزشي ام را در اينجا انجام بدهم آنهم اگر بگذارند.
وي در خصوص كتك كاري خداداد عزيزي با خبرنگار يكي از نشريات پس از پايان مسابقه تيمش برابر مقاومت سپاسي گفت: من سردار جعفري مديرعامل مقاومت سپاسي را به خوبي مي شناسم، او فردي صادق و جانباز است و من در اين مدت چندين سال كه او را مي شناسم نديده ام او مطلبي را به دروغ عنوان كند، وقتي او مي گويد من شاهد بودم چنين اتفاقي رخ داده است پس حتما اين چنين بوده كه من آرزو مي كردم اين چنين نباشد. اما در مورد برخورد پرخاش گرانه خداد عزيزي با يك خبرنگار، يك مقدار ما مقصر هستيم كه اجازه داديم او به اين مرحله برسد. بايد خيلي قبل از اين اتفاق،تذكرات جدي در خصوص نوع رفتارش به او داده مي شد. از زمان تيم ملي بايد اين تذكرات جدي به او داده مي شد اما انجام نشدتا حالا اين خدادا پرخاش گر و عصباني را شاهد باشيم و حيف است كه اسطوره هاي فوتبال ما دچار چنين مسائل حاشيه اي مي شوند. من مي خواهم به مسئولين كه اگر قرار است با خداداد عزيزي برخورد شديد شود، يادمان نرود كه او براي فوتبال ما زحمت كشيده است و اگر مي شود تخفيف در مجازاتش دهند و كاري كنند كه او هم اصلاح شود و هم در حد همان كاري كه كرده مجازات شود.
پايان پيام

كد خبر: 461178
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن