تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819282227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئیس کمیته استیناف: حکم همان است که ما صادر کردیم/ علیپور صلاحیت اظهار نظر ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:


همان حکمی که کمیته استیناف صادر کرده اجرا می.شود و تغییری هم نخواهد کرد. حکم ما تغییر نمی.کند.

گل:رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با انتقاد از نایب رئیس فدراسیون و همچنین دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه.ای گفت: نمی.دانم آقایان بر چه اساسی علیه ما شمشیرهایشان را از غلاف بیرون کشیده.اند.علیرضا صالحی در مورد اظهارات علیپور دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه.ای فوتبال ایران، مبنی بر اینکه احکام کمیته استیناف در مورد محمد نصرتی و شیث رضایی به صورت غیر قانونی صادر شده گفت: صلاحیت کمیته استیناف رسیدگی به احکام و آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی که مورد اعتراض قرار می.گیرد، است. صلاحیت ما در همین حد و رسیدگی به آرای مورد اعتراض است. حال دیگران در هر حوزه.ای در صورتی که می.خواهند تصمیم دیگری بگیرند، خودشان باید جوابگوی تصمیمات.شان باشند.

رئیس کمیته استیناف تاکید کرد: هر کسی در هر جا؛ چه باشگاه پرسپولیس چه آقای علیپور و چه هر فرد دیگری در منشور اخلاقی، اگر قانون به آنها اجازه می.دهد می.توانند در مورد آرا تصمیم.گیری کنند در غیر این صورت مسلماً نمی.توانند اظهار نظری انجام دهند.

صالحی عنوان کرد: من به عنوان یکی از اعضای کمیته استیناف رأیی را صادر می.کنم و این کار را با استناد به قانون انجام می.دهم و اعلام هم می.کنم که طبق قانون به حکم مورد اعتراض رسیدگی کردم و صلاحیت رسیدگی به آن را هم داشته.ام و در مورد تصمیمی که گرفته.ام توضیح هم می.دهم.

صالحی خاطرنشان کرد: اگر شخصی چه آقای علیپور و چه فرد دیگری در مقام یکی از مسئولان فدراسیون بخواهند در مورد اعتبار حکم کمیته استیناف اظهار نظر کنند، در واقع جایگاه خودشان را از این حیث مورد تزلزل قرار داده و آن را خدشه.دار می.کنند. در واقع هر کسی باید مسئول گفته.های خودش باشد و این افراد در این خصوص هیچ گونه صلاحیتی برای اظهار نظر ندارند.

رئیس کمیته استیناف در مورد اینکه در نهایت حکم این کمیته اجرا می.شود یا منشور اخلاقی، گفت: همان حکمی که کمیته استیناف صادر کرده اجرا می.شود و تغییری هم نخواهد کرد. حکم ما تغییر نمی.کند. اگر هر مرجع دیگری می.خواهد محکومیتی غیر از محکومیتی که ما اعمال کردیم را صادر کند باید خودش جوابگوی محکومیت و تصمیماتش باشد.






گردآوری:گروه ورزش سیمرغ









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن