تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815054982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سجاد مرادي در گفتگو با مهر:برادرم جانشينم خواهد بود/ با 15 مدال آسيايي از دنياي دووميداني خداحافظي مي كنم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سجاد مرادي در گفتگو با مهر:برادرم جانشينم خواهد بود/ با 15 مدال آسيايي از دنياي دووميداني خداحافظي مي كنم
دونده المپيكي دوهاي نيمه استقامت ايران گفت: تلاش مي كنم تا با كسب 15 مدال آسيايي از دنياي حرفه اي دووميداني خداحافظي كنم.

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز فصل بدنسازي و تمرين دوندگان اردوي ورزشكاران در شهرهاي مختلف در حال برگزاري است اما در بين تمامي دوندگان كشورمان تنها سجاد مرادي دونده المپيكي كشورمان به همراه برادرش اميرمرادي قصد برپايي اردو در يك كشور خارجي را دارند.

سجاد مرادي درگفتگو با خبرنگار مهر، با بيان برنامه هاي خود در فصل بدنسازي گفت: طبق توافقي كه با فدراسيون دووميداني الجزاير صورت گرفته است ظرف چند روزآينده به همراه برادرم براي برپايي اردوي يك ماهه عازم الجزيره مي شوم.

دونده المپيكي ايران با بيان اينكه هنوز بدون مربي تمرين مي كند، افزود: قرار است در اين مدت با يك مربي آفريقايي در الجزاير تمرين كنيم و در صورت رضايت به همراه اين مربي به تهران باز گرديم.

وي با بيان اينكه سال 2009 سال پركاري براي من است، افزود: برنامه من درسال آينده حضور موفق و كسب نتيجه در دو مسابقه مهم دووميداني قهرماني آسيا و جهان است.

دووميداني كار اهل چهار محال بختياري در مجموع 11 مدال قهرماني آسيا را از رقابتهاي قاره كهن بدست آورده است. دو نقره قهرماني آسيا درمسابقات قهرماني دووميداني آسيا(2008- اردن) و نشان برنزمسابقات قهرماني آسيا(2005- كره جنوبي) از جمله مهترين مدالهاي كسب شده توسط اين دونده كشورمان است.

مرادي تصريح كرد: در حال حاضر 11 مدال آسيايي دارم اما تلاش مي كنم تا جمع اين مدالها را به عدد 15 برسانم كه در اين صورت دنياي حرفه اي دووميداني را كنار مي گذارم و از اين رشته خداحافظي خواهم كرد.

وي در ادامه گفت: اگر روزي بخواهم از دنياي حرفه اي دووميداني خداحافظي كنم تحصيلاتم را در رشته تربيت بدني دانشگاه دولتي اصفهان ادامه خواهم داد.

مرادي تنها دونده دوهاي نيمه استقامت ايران است كه حضور در دو المپيك آتن(2004) و پكن(2008) را براي خود ثبت كرده است. دونده بختياري ايران در بازيهاي المپيك آتن نتيجه خوبي بدست نياورد و نتوانست به مرحله دوم صعود كند اما در المپيك پكن با صعود به مرحله نيمه نهايي ركورد خوبي را از خود برجاي گذاشت اما موفق به صعود به جمع هشت دونده برتر و كسب مدال در المپيك چين نشد.

وي خاطرنشان كرد: هرچند تمامي امكانات براي من مهياست اما از دنياي حرفه اي دووميداني خسته شده ام طوريكه با وجود داشتن زمان تا المپيك 2012 شايد برنامه اي براي حضور در اين بازيها نداشته باشم.

دونده دوهاي نيمه استقامت ايران اظهار داشت: مسابقات دووميداني براي كسب سهميه المپيك از دوسال آينده شروع مي شود. حضور در اين رقابتها و بازيهاي المپيك 2012 بستگي به شرايط خودم دارد.

سجاد مرادي با اشاره به اينكه برادرم جانشين من در دوهاي نيمه استقامت ايران است، تاكيد كرد: من جاي خود را در دوي 800 متر به امير داده ام و تلاش مي كنم تا راه پيشرفت را براي برادرم فراهم كنم به همين دليل هم در بسياري از مسابقات اين ماده از دووميداني حضور ندارم.

دونده المپيكي ايران در بازيهاي 2008 پكن درخصوص برنامه هاي آينده خود تصريح كرد: تا فصل بهار تنها به تمرين و بدنسازي مي پردازم و تنها در صورتي كه فدراسيون دووميداني درخواست كند در مسابقات قهرماني يا بين المللي داخل سالن ايران شركت مي كنم.
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن