تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812218880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير اقتصاد و دارايي؟ همايش بزرگ بين‌المللي سرمايه‌گذاري خارجي در ايران برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون وزير اقتصاد و دارايي؟ همايش بزرگ بين‌المللي سرمايه‌گذاري خارجي در ايران برگزار مي‌شود
اقتصاد. ژاپن. ايران. عليشيري
توكيو- معاون وزير امور اقتصادي و دارايي و رييس كل سازمان سرمايه‌گذاري و كمك‌هاي اقتصادي و فني ايران گفت: همايش بزرگ بين‌المللي سرمايه‌گذاري خارجي با حضور كشورهاي مختلف جهان بزودي در تهران برگزار مي‌شود.

دكتر بهروز عليشيري كه براي شركت در نخستين همايش ايرانيان خارج از كشور در ژاپن به اين كشور سفر كرده پيش از ترك ژاپن در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: اين همايش كه قرار است تا پايان بهمن ماه سال جاري در تهران برگزار شود، با همايش‌هاي سرمايه‌گذاري كه پيش از اين در كشور برگزار شده ، كاملا متفاوت است.

عليشيري با بيان اين كه اين همايش كاملا همايش عملكردي است ، اظهارداشت : اين همايش با كمك دولت ايران و بانك توسعه اسلامي برگزار مي‌شود و بخشي از هزينه‌هاي آن توسط ايران و بخشي نيز توسط بانك توسعه اسلامي كه ايران يكي از اعضاي آن است ، تامين مي‌شود.

وي گفت: اين همايش بزرگ سرمايه‌گذاري هفت پنل تخصصي از جمله داراي پنلهاي دارو ، خودرو و كارگاه تخصصي پتروشيمي است و رياست هر پنلي به شركتهاي بزرگ آن بخش سپرده مي‌شود.

وي افزود: به طور مثال در بخش خودروسازي از ايران خودرو و منوچهر منطقي مديرعامل اين شركت درخواست كرده‌ايم تا مسئوليت اين كار را بر عهده بگيرد و همه شركتهاي خودروسازي و قطعه سازان داخلي را جمع كرده و علاوه بر اين شركتهاي خارجي كه با آنها داراي ارتباط هستند نيز در اين پنل حضور خواهند يافت.

به گفته عليشيري ، شركت‌كنندگان در اين پنلها ، در مورد فضاي سرمايه گذاري و زمينه‌هاي موجود سرمايه‌گذاري در جمهوري اسلامي ايران با هم گفت و گو و تبادل نظر خواهند كرد و اين پنلها كاملا تخصصي است يعني متقاضي، عرضه‌كننده سرمايه و پذيرش‌كننده سرمايه با هم در اينجا جمع مي‌شوند تا با يكديگر همكاري كنند.

وي با بيان اين كه ما مطمئن هستيم اين نشستها دو اثر مستقيم دارد ، خاطرنشان كرد: از يكسو يك اثر مستقيم روي افزايش ظرفيت جذب سرمايه‌گذاري كشور و از سوي ديگر نيز موجب تغيير جهت و برگزاري همايشهاي بين‌المللي كه بلافاصله به مرحله اجرا مي‌رسد، خواهد داشت.

معاون وزير اقتصادي و دارايي گفت: ما در اين همايش فقط يك نقش هماهنگ كننده داريم و به عنوان دولت مي‌گوييم كه فضاي سرمايه‌گذاري در كشور و قوانين و مقررات چيست ، چه كمكهايي مي‌توانيم ارايه كنيم.

عليشري افزود: بدين ترتيب ما به سرمايه‌گذاران خارجي مي‌گوييم كه خودتان بياييد و با هزينه‌هايي كه به شما داده‌ايم ، آن را اداره كنيد و اين كار بزرگ و اتفاق بزرگي از لحاظ كيفي و روش بزرگي خواهد بود.

وي يادآور شد: اين همايش بين‌المللي سرمايه‌گذاري خارجي در ايران با حضور كشورهاي مختلفي كه با شركتهاي ايراني نظير ايران خودرو در ارتباط هستند و با هم همكاري مي‌كنند انجام مي‌شود و خواستار آن هستيم كه اين شركتها به جاي فروش قطعات و ديگر كالاها ، در ايران در اين بخشها سرمايه گذاري كنند كه اين اتفاق در حال شكل‌گيري است.
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن