تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاسخ تند سران فدراسيون فوتبال به افشار زاده: حق انتخاب مربي با ما است


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: پاسخ تند سران فدراسيون فوتبال به افشار زاده: حق انتخاب مربي با ما است
گروه ورزش - رييس فدراسيون فوتبال كشورمان با اشاره به اينكه گزينه مورد نظر اين فدراسيون براي هدايت تيم اميد يك مربي ايراني خواهد بود، بر لزوم هماهنگي فدراسيون و كميته ملي المپيك در اين خصوص تاكيد كرد.


علي كفاشيان با بيان اين مطلب در خصوص انتخاب مربي تيم فوتبال اميد ايران و نقش كميته ملي المپيك در اين انتخاب گفت: من پيش از اين دبير كميته ملي المپيك بودم و در حال حاضر عضو هيات اجرايي اين كميته هستم. طي جلسات اخير خود يك‌بار پيرامون انتخاب سرمربي تيم فوتبال اميد ايران بحث و گفت‌وگو شد كه آقاي علي آبادي و ديگر اعضاي هيات اجرايي كميته ملي المپيك تاكيد كردند، استخدام كادر فني براي اين تيم با فدراسيون فوتبال است. وي با اشاره به اينكه فدراسيون فوتبال وظيفه تدوين برنامه براي
آماده سازي تيم فوتبال اميد ايران را برعهده دارد و كميته ملي المپيك بر فعاليت اين كميته نظارت خواهد داشت، افزود: براي گزينش سرمربي تيم اميد مشكل خاصي نداريم و بدون شك با هماهنگي كميته ملي المپيك بهترين گزينه را انتخاب خواهيم كرد.
رييس فدراسيون فوتبال در ادامه از برگزاري جلساتي براي انتخاب سرمربي تيم فوتبال اميد ايران خبر داد و گفت: از فردا اين مورد به صورت جدي دنبال خواهد شد تا گزينه ايده‌آل را با همفكري كميته ملي المپيك انتخاب كنيم. كفاشيان با تاكيد بر اينكه فدراسيون فوتبال براي گزينش سرمربي تيم اميد هماهنگي كامل را با كميته ملي المپيك خواهد داشت، ادامه داد: گزينه ما براي تيم اميد يك مربي ايراني است و تا به امروز تنها با مربيان داخلي مذاكره كرده‌ايم. مذاكرات ما تا به امروز شكل قطعي به خود نگرفته است و تنها از مربيان واجد شرايط برنامه گرفته‌ايم. عضوهيات اجرايي كميته ملي المپيك كه مدعي است فدراسيون فوتبال بايد سرمربي تيم اميد را انتخاب كند، در عين حال تاكيد كرد كه كل بودجه آماده‌سازي اين تيم براي حضور در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو و المپيك لندن با كميته ملي المپيك است. وي ادامه داد: در عين حال اگر كميته ملي المپيك با انتخاب فدراسيون فوتبال براي تيم اميد ايران موافق باشد اما در جريان نظارت و ارزيابي از نحوه فعاليت اين تيم مشخص شود كه مربي مورد نظر ما توانايي هدايت تيم اميد را ندارد، نسبت به تغيير و تحول دراين تيم اقدام خواهيم كرد. دبيركل فدراسيون فوتبال هم با بيان اينكه كميته ملي المپيك در قبال تيم فوتبال اميد تنها نقش نظارتي دارد‌، تاكيد كرد: تعيين سرمربي تيم فوتبال اميد جزو وظايف ذاتي فدراسيون فوتبال و كميته تيم‌هاي ملي است و اين كميته كارآمدترين گزينه را براي اين تيم به خدمت خواهد گرفت.
مهدي محمد نبي دبيركل فدراسيون فوتبال اظهار داشت: اساسا تعيين و بكارگيري مربيان واجد شرايط به عنوان سرمربي تيم‌هاي فوتبال نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان در چارچوب اختيارات كميته تيم‌هاي ملي است و اين كميته وظيفه تعيين و بكارگيري نيروهاي كارآمد در اين زمينه را برعهده دارد و ساير بخش‌ها مرتبط مي‌توانند نظرات مشورتي خود را به اين كميته ارائه كنند.
نبي با بيان اينكه كميته ملي المپيك در قبال تيم فوتبال اميد نقش مشورتي و حمايتي دارد، تصريح كرد: براساس وظايف ذاتي كميته المپيك‌، اين كميته در خصوص تيم اميد كه بخشي از مسووليت تدارك و پشتيباني آن براي حضور در مسابقات مقدماتي المپيك لندن برعهده اين كميته قرار دارد، مي‌تواند با انتخاب ناظرين فني و دريافت گزارش‌هاي منظم عملكرد تيم اميد را مورد نظارت و ارزيابي كيفي قرار دهد و نقطه‌نظرات خود را در جهت آماده‌سازي مطلوب و با كيفيت اين تيم به كميته تيم‌هاي ملي ارائه كند.
نبي با بيان اينكه اميدوارم حداكثر ظرف دو جلسه آينده كميته تيم‌هاي ملي سرمربي تيم اميد انتخاب شود، تاكيد كرد: آنچه مسلم است سرمربي تيم اميد از ميان مربيان ايراني خواهد بود چرا كه اعتقاد داريم مربيان وطني از شناخت و تسلط بهتري نسبت به بازيكنان فوتبال كشور و شرايط روحي و رواني آنها برخوردارند.
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن