تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804869771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيامهاي مردمي


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: پيامهاي مردمي
0106 - آنچه امروزه در مجلس هشتم زياد اتفاق مي افتد پس گرفتن امضاي استيضاح توسط نمايندگان محترم است، چرا وقتي كه عده‌اي از نمايندگان نامه استيضاح وزيري را امضا مي‌كنند بعد از جلسه بحث و گفتگو امضاي خود را پس مي گيرند؟ مگر نمي شد قبل از امضاي نامه استيضاح جلسات بحث و گفتگو را برگزار كنند و از دفاعيات وزير استيضاح شونده قانع شوند؟ آيا نمايندگان محترم بدون بررسي دقيق عملكرد وزير اقدام به طرح استيضاح مي كنند كه خيلي سريع امضاي خود را پس مي گيرند؟ با اميد به اينكه نمايندگان مجلس براي استقلا‌ل شخصي خود و همچنين استقلا‌ل قوه مقننه اهميت ويژه‌اي را قائل شوند و به وظيفه شرعي خود در صورت ناكارآمد دانستن يك وزير عمل كنند و از پس گرفتن امضا خودداري كنند. (4/9)

0707- در پاسخ به ادعاي آقاي احمدي نژاد مبني بر اينكه با فروش نفت زير 5 دلا‌ر هم مي توانيم مملكت را اداره كنيم مي‌خواستم متذكر شوم موقعي كه نفت به بيش از 147 دلا‌ر رسيد يعني 7 برابر زمان آقاي خاتمي كه زير20 دلار بود، جز گراني سرسام آور قيمت ها چه دستاوردي نصيب مردم شد؟ حال كه باز هم به قيمت زير 50 دلا‌ر رسيده چه دست گلي به سر ملت زده خواهد شد؟ اگر به زير 5 دلا‌ر برسد چه بلا‌يي سر ملت ميآيد؟ (4/9)

0021- از مازندران تماس مي‌گيرم. فرمانده نيروي هوايي سپاه فرموده‌اند جامعه‌اي موفق است كه دشمن بزرگ داشته باشد جناب فرمانده محترم! به نظر من شهروند حقير، جامعه اي موفق است كه نه تنها دشمن نداشته باشد بلكه طليعه دار صلح و مهرباني در جهان باشد و مردمانش در رفاه و عزت و سربلندي زندگي كنند و در كنار هم با صلح و صفا ترانه با شكوه شاد زيستن را بسرايند و صادر كننده صلح و مهر در سرتا سر جهان باشند. (4/9)

آفتاب يزد: امام علي (ع) كه شجاعت و دشمن ستيزي او، الگوي همه شيعيان است به پيروان خود توصيه مي‌كند آن حضرت در بيان دلا‌يل اين توصيه خود به نتايج آن از جمله رفاه و آسايش مردم اشاره مي كند. به نظر ما اين كلا‌م به معناي آن است كه نبايد به استقبال دشمن و دشمني رفت. قرآن نيز مي‌فرمايد: اگر دشمن دست خود را براي دوستي و صلح به طرف تو دراز كرد تو نيز دست صلح دراز كن. البته اگر دشمن ، به فكر توطئه بود بايستي در برابر او ايستاد. اما نمي دانيم استقبال از دشمنان بزرگ، متكي به كدام توصيه ديني است؟

0751- واقعاً دلم به حال دست اندركاران روزنامه سوخت، چه قدر دنبال اين هستيد كه بين قواي مجريه و مقننه اختلا‌ف اندازي كنيد، واقعاً مي‌شود گفت به درجه بالا‌ي استيصال رسيديد، اين تذهبون، مطمئن باشيد اين اتفاق نمي افتد ، به مو مي‌رسد اما قطع نمي شود. (4/9)

آفـتـاب يزد: البته مردم عاقل‌تر از آن هستند كه با تبليغ غيرواقعي ما ، روابط گل و بلبل بعضي افراد و دستگاه‌ها را خداي نخواسته، تيره و تار ببينند و يا تحت تاثير دلسوزي هاي شما نسبت به دولت و مجلس ، آنچه را كه علناً از زبان اعضاي دولت يا نمايندگان مجلس مي شنوند و معنايي جز اختلا‌ف عميق در برخي عرصه‌ها ندارد، فراموش كنند!

1231 - خواستم ببينم اين پول‌هايي كه از جيب ملت ايران به كشورهاي سنت وينسنت، جزاير سليمان، ونزوئلا‌، نيكاراگوئه، سوريه، لبنان و كشورهاي آفريقايي پرداخت مي‌شود از چه منبعي است؟ آيا با تاييد مجلس است يا خود دولت پول‌هايي دارد كه به قول رئيس كميسيون برنامه و بودجه، مجلس از آن بي‌خبر است (براي واردات بنزين)؟ شهرداري‌ از نداشتن بودجه براي توسعه مترو صحبت مي‌كند آموزش و پرورش از كمبودها مي‌نالد و هر چند روز يكبار بچه‌ها ورقه‌اي را مبني بر كمك به مدرسه به خانه مي‌آورند، آيا مجلس محترم كه از فقر بسياري از مردم آگاه مي‌باشد اجازه دارد در اين مورد تحقيق و تفحص انجام دهد يا خير؟ (4/9)

1117- در رابطه با پيام 1616 كه جريمه دير كرد پرداخت با موازين اسلا‌مي منافات ندارد، شما اظهار نظر كرديد اينهايي كه وام‌هاي ميلياردي گرفتند، ميلياردي چه ربطي به وام‌هاي 4، 5 ميليوني دارد، غرض از اظهار نظر در مورد وام‌هاي 4، 5 ميليوني و ديركرد آنها بود نه ميلياردي، ميلياردي كه دستهاي ديگري در آن هست. (4/9)

آفتاب يزد: مقصود شما را فهميديم. قاعدتاً شما هم به نكته مورد نظر ما عنايت كرده‌ايد. اما باز هم سوال خود را تكرار مي‌كنيم: به نظر شما، اگر جريمه ديركرد حذف شود چه افراد و گروههايي از آن منتفع مي‌شوند؟

1351- آقاي سليمي نمين گفته‌اند رئيس جمهور دهم هم آقاي احمدي نژاد است. مي خواهم بدانم مگر جناب سليمي نمين نماينده 40، 50 ميليون دارنده حق راي است كه اين‌طور رئيس جمهور دهم را تعيين مي‌كند؟ (4/9)

آفتاب يزد: آقاي سليمي نمين، پيش‌بيني خود را اعلا‌م كرده است كه اين كار هم يك امر رايج در عالم سياست است. البته براي ما هم جالب است كه بدانيم تا زماني كه هنوز همه كانديداها مشخص نشده‌اند پيش بيني پيروزي يك كانديدا، بر چه مبنايي صورت گرفته است؟

1024 - آقاي احمدي نژاد فرموده‌اند ما كشور را با نفت بشكه‌اي 5 دلا‌ر اداره مي‌كنيم، مي خواستم خواهش كنم بفرمائيد كه يك بشكه نفت با چند دلا‌ر استخراج مي شود؟(4/9)

1537- از آسـتـــــارا تـــمــــاس مي‌گيرم. آقاي احمدي‌نژاد مي‌گويند 70 درصد منابع كشور در دست 30 درصد افراد جامعه است كه 21 ميليون نفر مي‌شوند. از آن طرف بعضي مسئولا‌ن مي‌گويند كه 60 ميليون فرم هاي اقتصادي را پر كرده و 10 ميليون نفر هم در آينده اين كار را خواهند كرد. ما نمي‌دانيم حرف كدام‌يك را باور كنيم؟(4/9)

آفـتـاب يـزد:‌شـايـد آن 21 مـيليون نفر هم به عنوان تبرك مي‌خواهند از يارانه‌هاي دولت نهم، بهره‌مند شوند.

1002- با 200 ميليارد دلا‌ر فروش نفت در سه سال اخير با بشكه‌اي 147 دلا‌ر به اين تورم كم سابقه و رقم بيكاري رسيديم، بودجه كشور را براي نفت بشكه‌اي‌‌‌60 دلا‌ر بسته‌ايم، حالا‌ چگونه مي‌خواهيم با نفت بشكه‌اي 5 دلار كشور را اداره نمائيم؟ (4/9)

آفتاب يزد: ما تا چندي قبل، باور كرده بوديم كه بخشي از تورم ايران، ناشي از تورم جهاني است. اكنون كه مشخص شد بحران‌هاي اقتصادي جهان، بر ايران تاثير ندارد لا‌بد مسئولا‌ن دولتي به سوال اول شما در خصوص افزايش تورم جواب مي‌دهند و بعد از آن، تـوضـيـح خـواهـنـد داد چـگـونه خواهند توانست مشكلا‌تي را كه با نفت 140 دلا‌ري حل نشد با نفت 40 دلا‌ري حل كنند؟

1423- خـــواسـتــم در مــورد سخنان امروز آقاي احمدي نژاد كه فرمودند حتي با نفت 5 دلا‌ري هم مي‌توانيم جامعه را اداره كنيم و اينكه مشكلا‌ت طبيعي است، خواهش كنم مسئولا‌ن در گفتن اينگونه حرف‌ ها كمي احتياط به خرج دهند تا مردم نسبت به نظام بدبين نشوند. آخر اين هـمـه مشكلا‌ت عديده جامعه پس چيست؟ (4/9)

1447- تيتر روزنامه تان اين بود شما هم مي‌دانيد كه اين استيضاح‌ها سرانجامي نخواهد داشت. آخر در ايــن سـه سـال كـدام يـك از ايـن استيضاح ها به سرانجام رسيده است كه اين دومي اش باشد؟ به غير از وزير كشور كه آن هم نه به خاطر عملكردش بلكه به خاطر مدركش و آن هم به خاطر اينكه رسانه‌اي شد توسط مجلس عوض گرديد. مطمئن باشيد اين استيضاح ها هيچ‌كدام وصول نمي شود. وصول هم بشود امضاها پس گرفته شده و استيضاح عقيم مي‌ماند. عقيم هم نماند دوباره راي اعتماد داده مي‌شود. ملت ديگر اين چيزها را فهميده‌اند. اينها فقط بازي با كلمات است. بنده شخصاً به هيچ‌كدام از اين استيضاح ها خوش‌بين نيستم. در ثاني شما فكر مي‌كنيد اگر يكي از اين 4 وزير بر فرض محال استيضاح شده و راي عدم اعتماد بگيرد آيا جانشينش حتما ‌بهتر از او خواهد بود؟ جانشينان وزير كشور - آقاي پور محمدي - كه توسط خود دولت عــزل گــرديــد را مـشـاهـده كـنـيـد. جانشينان دانش جعفري را نگاه كنيد. پس بي خودي دل مردم را صابون نزنيد كه ما را خيري از اين استيضاح ها نخواهد بود. (4/9)

0926- در مورد پاسخ به پيام 0929مورخ 4/9 در مورد اينكه فرموده‌ايد در نمايشگاه مطبوعات شركت نكرديم به دليل اينكه يك فرصت خوشي را به وزارت ارشاد ايجاد كنيم من پيامم اين بود كه در واقع من با اين كارتان موافق نيستم به دليل اينكه اگر شما شركت مي كرديد شلوغي غرفه آفتاب يزد مي‌توانست پيام مهمي براي وزارت ارشاد داشته باشد، به هر حال با همه زحمتهايي كه مي‌كشيد از شما خيلي متشكرم.(4/9)

آفتاب يزد: اتفاقاً شايد شلوغي غرفه در سال گذشته و استقبال از خريد روزنامه در دكه‌ها، باعث همين رفتارهاي نامناسب با آفتاب يزد شده است!

0901- در خصوص بحث اينكه چه كسي رئيس جمهور خواهد شد در انتخابات دهم، مطمئن باشيد هم اصولگرايان به وحدت خواهند رسيد - كه شما داريد تفرقه بين آنها را دنبال مي كنيد - هم رئيس جمهور آينده با توجه به اين حرف و حديث‌ها آقاي احمدي نژاد خواهد بود، شما خيلي خودتان را ناراحت نكنيد راي خوبي هم خواهند آورد، اين حركت شما نمي تواند كاري را از پيش ببرد. با هم مي بينيم. (4/9)

آفتاب يزد: مطمئن باشيد ما پيش از شما آرزو مي‌كنيم كه آقاياحمدي نژاد با راي بالا‌ رئيس جمهور شود. زيرا شرط تحقق اين مسئله، آن‌است كه در ماههاي باقيمانده از دولت ايشان، بسياري از مشكلات اقتصادي مردم كه در ماههاي اخير چند برابر شده است حل گردد.

0924 - امروز مطلبي در روزنامه آفتاب ديدم كهخيلي متاثر شدم، هفته بسيج است از خانه پدري امام مي نويسيد اما از ميراث گرانبهاي امام كه بسيج است اصلا‌ً، فقط تيترها را بزرگ مي‌كنيد كه مثلا‌ً 4 وزير در آستانه استيضاح و عقب گرد سه هفته اي مژده به نمايندگان و از اين مطالبي كه نمي تواند براي كشور دست دهم هم باشد، اينها را بزرگنمايي مي‌كنيد اما از ميراث گرانبهاي حضرت امام كه بسيج است حرفي نمي زنيد. براي نجات خود شما كه اگر فردا يك زلزله يا جنگ بشود اين بسيج است كه شما را بايد نجات بدهد و از جان شما حفاظت بكند مطلبي را ننوشتيد، واقعاً براي شما متاسفم. (4/9)

آفتاب يزد: ما هم براي شما متاسفيم كه ظاهراً از جاي ديگري خـط مـي‌گيريد. در تمام يك هفته گذشته، خبرهاي متعدد در خصوص بسيج داشتيم. در روز بسيج نيز گزارش سخنراني رئيس جمهور و رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در مراسم ويژه روز بـسـيـج را چاپ كرديم در ضــمــن بــه شـمـاتـوصـيـه مي‌كنيم نـگاهي به روزنامه هاي مدعي اصـولـگـرايـي از جمله روزنامه اصلي دولت بيندازيد تا ببينيد كه در روز بسيج، حتي يك كلمه تبريك به اين مناسبت در صفحه يك نداشته‌اند! به صفحه اول آفتاب يزد هم نگاه كنيد. البته مطمئن باشيد اين تبريك را نه به خاطر بعضي از ميراث خواران ايــن مـيــراث بــزرگ امــام نوشتيم و نه به خاطر ترس از جـوسـازانـي هـمچون شما پيام دهنده محترم كه ظاهراً به خاطر افشاي بعضي واقعيت هاي مربوط به دولت، از آفتاب يزد ناراحت هستيد!

0940- جانبازي از كرج هستم با درود به آفتابيان عزيزم، توضيح دفتر رياست جمهوري در مورد يك خبر را خواندم. بنده اعتقاد دارم قبل از اينكه تيتر موردنظر، توهين و يا عدم رعايت اخلا‌ق از طرف روزنامه آفتاب يزد باشد اين توضيح دفتر رياست جمهوري توهين و رد نظر رياست جمهوري محترم است كه صادقانه و آزادانه در داخل و خارج از كشور در حضور رسانه‌هاي جهاني اعلا‌م نموده‌اند، آزادي كامل مطبوعاتي در ايران وجود دارد، آفتابيان عزيز! بهترين تيتر را در اين چند وقت زده‌ايد نگران نباشيد نزديك انتخابات است روشنگري به حد عالي در مورد مردم توسط شما اصلاح‌طلبان و حتي مدعيان اصولگرايان صورت گرفته به واسطه اعمالش و خدايي نكرده اگر قبل از انتخابات صلا‌ح دانستند شما نباشيد، مردم فهيم ايران درس آزادگي را آموخته‌اند و مي‌دانند به چه كسي راي بدهند و يا ندهند، به اميد سربلندي ايران و ايراني و موفقيت روزنامه وزين آفتاب يزد. (4/9)

1817- آقاي كلهر فرموده‌اند به جاي حسرت براي سقوط مصدق مراقب عمليات جديد دشمن باشيم، آقاي كلهر! شما وكيل و وصي مردم نشويد، در ضمن شما در زمان دكتر مصدق كجا بوديد، چه كاره بوديد و چه كار مي‌كرديد؟ دكتر مصدق را مي‌شناسيد؟ دكتر مصدق مرد مبارزي بود كه در ملي‌شدن صنعت نفت نقش بزرگي ايفا كرد. دكتر مصدق نامي جاودان در تاريخ دارد. (4/9)

1544- جناب احمدي‌نژاد! همان‌طور كه مي‌دانيد در زمان شما قيمت زمين و مسكن به طور كاذب چند برابر شد كه خودتان هم بارها گفتيد كار مافيا بوده، ما هم قبول داريم، اما با اين اتفاقاتي كه در اروپا و آمريكا براي اقتصاد افتاده الان بهترين موقع است كه شما ريشه را خشك بكنيد كه ديگر كـــســـــي بــــراي زمــيــــن و مــســكـــن سرمايه‌گذاري نكند و پول‌ها را ببرند در بخش توليد مصرف كنند، شما واقعا اين كار را مي‌توانيد الان بكنيد، الان اتفاقي است كه خدا به نفع شما كار كرده، اگر بتوانيد اين كار را بكنيد زمين و مسكن صفر مي‌شود، در دوبـي ببينيد قيمت مسكن ناگهان چه قدر پايين آمد، شما هم مي‌توانيد اين كار را اينجا بكنيد كه براي هميشه قـال قـضيه را بكنيد مردم بروند سرمايه را در بخش توليد مصرف كنند. (4/9)

1752- پيامي داشتم راجع به سـخـنـان آقـاي رئـيـس جـمهور كه فرمودند با نفت 5 دلار هم مي‌شود مملكت را اداره كرد، مي‌خواستم بگويم خرج استخراج بشكه نفت بيشتر از 5 دلار است، پس بايد يك چيزي هم روي پول نفت گذاشت، در ضمن معلوم نيست با اين حجم زياد بوروكراسي و حجم دولت چه جوري مي‌خواهند اداره كنند، بودجه را از كجا ميآورند، من جرات نمي‌كنم بگويم كه چه راهي مي‌خواهند بروند يا چه راهي مي‌ماند كه بروند، قبلا‌ هم شايد اين راه را رفتند ولي آن موقع است كه ... (4/9)

1608- از آمــل تــمـاس مي‌گيرم. آقاي سيدمحمدخاتمي سخنان ارزشمندي فرموده‌اند اينكه مردمسالاري يك تقدير الهي و مقتضاي زمان مي‌باشد و سوءاستفاده‌هايي كه در طول تاريخ از دين شده و به نام دين انسان تحقير شده و حقوق انسان زير پا گذاشته و سركوب شده است، آيا نگران‌كننده نيست؟و سوءاستفاده خودكامگان مستبد از دين براي تكميل سلطه خود هيچ ربطي به حقيقت دين ندارد و در جايي فرموده‌اند عدالت خيلي وسيع‌تر از عدالت اقتصادي است و حقوقي كه انسان دارد و به او بايد داده شود تا عدالت تامين شود بسيار بالاتر از حقوق اقتصادي يك انسان است كه دارد و بايد تامين شود، اميد است با انتخاب خاتمي در خرداد 88 به نگراني‌ها پايان داده شود و مردم ايران در سايه مردمسالاري ديني طعم خوب زندگي را احساس كنند. (4/9)

0340- راجع به صحبت رئيس‌جمهور كه فرمودند با نفت 5 دلاري هم مي‌شود كشور را اداره كرد، ملت ايران اين را مي‌داند زمان آقاي خاتمي نفت 7 دلار بود، كشور خيلي بهتر از اين اداره مي‌شد، اما در ماههاي اخير با نفت 140 دلار چه كاري صورت گرفت؟ پرتقال مصري و نارنگي لبنان و الحمدلله الان انار افغانستان و موز كشور ديگري را وارد كردند من در شهركي زندگي مي‌كنم كه دو سال است اينجا مستاجرم روزي كه اينجا آمدم خانه اجاره كنم متري يك ميليون و 200 تومان بود پارسال شد دو ميليون و 500 تومان ، الان شده دو ميليون و 300 تومان. (5/9)

0707- از شهريورماه گذشته تا به حال سرمقاله‌هايتان يك مقدار گزنده شده است. اخيرا آقاي رئيس‌جمهور مجددا گفته‌اند ديگر ملاحظه كسي را نمي‌كنم. من تقاضا مي‌كنم تا انتخاب رئيس‌جمهور جديد يك مقدار دست به عصا باشيد كه خدايي نكرده مشكلي متوجه شما نشود. ما مي‌خواهيم آفتاب را هميشه داشته باشيم و آفتابي نگاه كنيم اين اس ت كه تقاضا دارم حتما رعايت كنيد اين فقط جهت اطلاع و آگاهي خودتان است.(5/9)

آفتاب يزد: اگر احساس مي‌كنيد لحن سرمقاله‌ها گزنده‌تر شده است مــطــمـئـن بـاشـيـد بـه خاطر آن است كه برخي اقدامات و تصميمات سياستمداران به صورتي بوده است كه راهي جز انتقاد علني و گزنده از آنها وجود ندارد. به هر حال از تذكرات ناصحانه شما سپاسگزاريم.

1049- زماني كه درحال ساختن دنيا بوديم بودجه ارزي خريد اتوبوس و مترو را نپرداختيم، اگر از شيشه اتومبيل خود به بيرون نگاه كنيم هزاران هزار نفر را در كنار خيابان منتظر وسيله نقليه عمومي خواهيم ديد. آيا براي اتلاف زمان زندگي آنان مسئوليت نداريم؟ (5/9)

1131- يك بازنشسته تامين اجتماعي هستم. خواستم به دولت آقاي احمدي‌نژاد بفرماييد كه از كدام عدالت صحبت مي‌كنيد، تامين اجتماعي چه فرقي با بازنشستگان كشوري و لشگري دارد؟ آيا اين عدالت است من با 270 هزار تومان حقوق، 5 نفر عائله را اداره كنم؟ كسي كه همسن من بوده و در لشگري و كشوري كار مي‌كرده هم 500 هزار تومان حقوق مي‌گيرد. من 120 هزار تومان هم اجاره‌خانه مي‌دهم. (3/9)

1818- مي‌خواهم سپاس و درود خودم را به نمايندگان شجاعي كه در راه اجرايي شدن افزايش حقوق بازنشستگان و نظام هماهنگ حقوق تلاش كردند برسانم. در ضمن خواستم به آقاي دهقان رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران برسانيد كه براي اجرايي كردن قانون حمايت از جانبازان و ايثارگران اقدام بكنند. (3/9)

1028- از آستانه اشرفيه تماس مي‌گيرم. سال گذشته تركمنستان با قطع گاز ارسالي، مردم شمال كشور را در سرماي شديد زمستان دچار معضلا‌ت و مشكلا‌ت عديده نمود، امسال نيز تامين گاز شمال كشور در زمستان با اما و اگرهاي زيادي توام بوده است، با اينكه كشور ما از نظر ذخاير گازي در جهان دوم مي باشد هنوز نسبت به احداث خطوط انتقال گاز به شمال كشور اقدامي صورت نگرفته است، وزير محترم نفت هم به خاطر اينكه تازه به وزارت رسيده‌اند شايد به خاطر تاخير در احداث، خط لوله نداشته باشيم اما حتي از يك معذرت خواهي خشك و خالي هم از اهالي شمال خودداري كرده‌اند. (4/9)

2142- با توجه به انتخابات كه نزديك مي شد وعده‌هاي غيرقابل اجرا، دوباره شروع مي شود، ما كشاورزان در اروميه يك كيلو سيب صنعتي را 25 الي 40 تومان مي‌فروشيم يعني براي 50 تومان فقط پول آب آن‌را داده‌ايم الا‌ن كه ما توليد مي‌كنيم و انگيزه داريم به پول برسانيم دولت 21 نوع ميوه را از مرزهاي ايران با دلا‌رهاي نفتي وارد كشور مي‌كند، آيا اين تاسف انگيز نيست كه يك توليد كننده انگيزه حتي توليد هم نداشته باشد.(4/9)

1944-بنده يك پاكت را ازخيابان سعدي به نزديك بيمارستان ميلا‌د يعني دانشگاه علوم پزشكي ايران فرستادم. پيك ... كه آرم شهرداري تهران هم روي فاكتور آن نصب است به خاطر يك پاكت، 5 هزار و600 تومان از من دريافت كرد، اين مسئله بيان كننده اين است كه همانطور كه در گذشته شهرداري عامل اصلي گراني مسكن در مملكت بود اكنون هم چشممان به پيك ... روشن شده كه در اين مسئله نيز شهرداري عامل گراني است.(4/9)

2021- با تشكراز روزنامه شما كه درد دل مردم را به گوش مسئولا‌ن مي‌رسانيد، ‌مي خواستم از مسئولا‌ن سوال كنم كه اين نرخ تورم را چه طور حساب مي‌كنند؟ به ما بگويند تا ما هم حساب كنيم، چطور آن را به اين مبلغ كم مي رسانند؟ ماست كه بعد از عيد1900 تومان مي‌خريدم شده 2100 و 2400 و امروز 2800 تومان خريدم، در عرض 9 ماه 50 درصد اضافه شده،‌چطور اين را به رقم زير 20 درصد مي‌رسانند، ما با حقوق كم و زير خط فقر كارگري تامين اجتماعي چطور مي توانيم با اين نرخ تورم زندگي كنيم فرض كنند خودشان مي‌خواهند با اين حقوق زندگي كنند يك برنامه زندگي به ما بدهند.(4/9)

1533- در خانه اجاره‌اي زندگي مي‌كنم همسرم نياز فوري به عمل جراحي دارد. دو دختر دانشجوي من هم در پس حادثه از پيش تعيين شده كه برايم درست كرده بودند، بر اثر استرس وارده به يكباره دچار ناراحتي شديد قلبي و تالا‌سمي خون و قند بالا‌ شدند. خودم نيز كه بر اثر حادثه تصادف منطقه عملياتي در سال 64 دچار شكستگي ستون فقرات شدم اكنون نيازمندعمل جراحي هستم. به خاطر نبودن دفترچه درماني كه نتوانستم به علت وضع مالي بابت بازنشستگي و استفاده ادامه دهم، از آن امكانات نيز محروم هستم. آيا فرد خيري هست كه به من كمك كند؟ (4/9)

آفتاب يزد: فرد نيكوكاري كه شما به دنبال او هستيد احتمالا‌ً بايد علم غيب هم داشته باشد چون متاسفانه شما هيچ‌گونه آدرس و مشخصاتي از خودتان ارائه نكرده‌ايد.

0026- جناب آقاي رئيس جمهور آيا برخي اقدامات در آموزش و پرورش حركت ضد تبليغاتي عليه جنابعالي نيست؟دو سال است حق التدريسي‌ها را كه با دستمزد بسيار اندك - كه فقط هزينه اياب و ذهاب را برآورد مي نمايد- ايثارگرانه براي فرزندان اين كشور تدريس مي‌كنند و براي هم ميهنان و انقلا‌ب اسلا‌مي در سنگر تعليم و تربيت خدمت مي‌كنند، دو سال است تعداد 5 هزار نفر آزمون سراسري داده و گزينش شده‌اند و جناب وزير در هنگام طرح مسئله استيضاح ، گفتند حتماً آنها را مهر ماه استخدام مي نمايند و بعد حرف ديگري مي‌زنند، آيا اين حركت حركت ضد تبليغاتي عليه رياست جمهوري نيست؟ تا به حال رسانه‌هاي گروهي 20 بار گفته اند 5 هزار نفر حق التدريس‌هايي كه امتحان دادند استخدام مي‌كنيم اما به كارگزيني مراجعه مي‌كنيم مي گويند همه محاوره است و در عمل چيزي نيست لطفاً رسيدگي بفرمائيد. (4/9)

0756- آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور فرموده‌اند كه نفت اگر (5) دلا‌ر هم شود مملكت را اداره مي كنم ولي با همين نفت 140 دلا‌ر مردم معمولي مجبورند 70 درصد پول آزمايشات و برخي هزينه‌هاي ديگر پزشكي خود را بدهند. حتما با 5 درصد مي خواهند مردم صد درصد پول آزمايشات را بدهند. از روزنامه شما تقاضا مي‌كنم سري به بيمارستان ... مشهد بزنند كه ببينند به اين بيمارستان 7 ميليارد تومان بدهكارند ولذا يك وسيله اوليه آزمايش را هم ندارند. (4/9)

آفتاب يزد: شايد مقصود آن است كه همانطور كه با نفت 140 دلا‌ري مشكلا‌ت حل نشد، با نفت 5 دلا‌ري هم اتفاقي نخواهد افتاد.

0842- از زاهدان تماس مي‌گيرم ، ضـمــن تـبــريـك بـه جـنـاب آقـاي مـحـصـولي وزير محترم كشور، استدعا مي شود در رابطه با خروج و ورود افاغنه از قسمتهاي شرقي كشور تصميمات شايسته اي را مبذول فرمايند. (4/9)

1056- با گذشت حدود دو سال از حكم ديوان عدالت اداري مبني بر محاسبه ايام تابستان حق‌التدريسي‌هاي آموزش و پرورش به عنوان سابقه خدمت در زمان استخدام، اما هنوز بخشنامه آموزش و پرورش به استان گيلا‌ن نرسيده است. (4/9)

1555- از شـهـرضـا تـمـاس مـي‌گيرم. آقاي رئيس‌جمهور فرموده‌اند آقاي كردان مقابله به مثل نكرد والا‌ خيلي چيزها را بيرون مي‌ريخت مگر كاسه‌اي زير نيم كاسه است كه آقاي رئيس‌جمهور سانسور كردند؟ اگر چيزي هست به ما بگوييد. (4/9)

1601- آقـاي احـمـدي‌نـژاد مـي‌خـواهند عدالت برقرار كنند مخصوصا عدالت مالي، اين وام‌هاي 5،6 ميليوني كه قرار بود به مردم بدهند ماشين بخرند، بعضي بانك‌ها آنها را قطع كردند كه وام صدميليوني به بعضي وكلاي مجلس بدهند؟ (4/9) 1833- از همدان تماس مي‌گيرم. اگر امكان دارد از پيام‌هايي كه محتواي آنها تقريبا يكي است زياد استفاده نكنيد چون اين روزها نصف پيام‌هاي شما شده در مورد بازنشستگان مگر اينها موقع استخدامشان اصلا‌ حقوق نگرفتند يا چه قدر از حقوقشان براي بازنشستگي كم مي‌شده كه الان بعضي از آنها توقع دارند بيشتر از يك مهندس شاغل، حقوق بگيرند. (4/9)

1553- از تبريز تماس مي‌گيرم. كانال 2 تلويزيون در اخبار 8:30 كردان را نشان مي‌داد. اين ضرب‌المثل ايراني كه به خاطر يك دستمال قيصريه را به آتش بزنيد گفت قيطريه، شما هم متاسفانه همين جمله را چاپ كرديد و به جاي قيطريه آقاي كردان قيصريه نوشتيد، شما امانت‌دار خوبي نيستيد كه گفته آقاي كردان را عوض كرديد، مي‌نوشتيد تا آنهايي كه مي‌گويند به آقاي كردان ظلم شده حقايق را ببينند. (4/9) 1700- آقاي احمدي‌نژادمعلولين تحت پوشش بهزيستي چگونه با كرايه‌خانه سرسامآور زندگي كنند، چه كسي به آنان بايد برسد؟ (4/9)

1040- از آذربايجان شرقي شهر مرند تماس مي‌گيرم. لطف كنيد به رئيس جمهور بفرمائيد كه بنده هم فوق ليسانس دارم و همسر جانباز 70 درصد هستم فرزند جانباز هم هستم، وزارت هم نمي‌خواهم دستور دهيد بعضي ادارات فقط دوستان خودشان را جذب دولت نكنند به ما فقير بيچاره‌ها هم نظري بكنند. (3/9)

1324- سوالي از آقاي رئيس‌جمهور داشتم. اين قانون خدمات كشوري آيا فقط مخصوص كساني است كه استخدام دولتي هستند ، پس آنهايي كه به صورت غيردولتي استخدام مي‌شوند مثل شهرداري و موسسات غيردولتي، بايد چه كار كنند؟ به كجا مراجعه كنند؟ (5/9) 1337 - برج 11 سال 83، از آتي سازي يك واحد آپارتمان پيش خريد كرديم و آنها متعهد شدند كه ظرف 36 ماه (يعني اسفند 86) آن را به ما تحويل دهند. متاسفانه اين آقايان نتوانستند به تعهد خودشان عمل كنند، قرار بر اين بود كه در صورت دير كرد 24 درصد سود ساليانه به ما پرداخت كنند كه آن را هم نمي دهند. مي خواستم بدانم اگر اين شركت وابسته به بنياد است، اين سازمان بايد جوابگو باشد. (4/9)

1542- بنده كارمند بازنشسته بانك ملي تاكستان هستم. 11 سال است كه بازنشسته شده‌ام. نظام هماهنگ پرداخت براي ما اجرا نشده و ريالي هم به حقوق‌هاي‌مان اضافه نشده است. از ريـاسـت مـحـتـرم مـديـريـت بانك ملي مي پرسيم كه چرا به حقوق‌ هاي‌مان اضافه نشده است؟ (4/9) 0958- مي خواستم بگويم اين بازنشستگان و كارمندان كه پيام مي دهند ما 300 تومان حقوق مي‌گيريم كم است، خواستم بگويم خدا را شكر كنند من و مادرم با هم زندگي مي كنيم پدرم از سال 80 گذاشته رفته خواهرم هم به كمك خيرين، عروس شده من بيمار اعصاب و روانم و مادرم 15 سال است Ms دارد برجي 25 هزار تومان از بهزيستي مي گيرد من تا جايي كه بتوانم سركار مي روم يعني حقوقمان از صد تومان بالا‌ نمي رود خدا را شكر كنند ، خانه‌مان را هم خَيري داده نشستيم، كرايه نمي‌دهيم. مدارك قانوني اش هم موجود است. (4/9)

آفتاب يزد: نام و شماره تلفن پيام دهنده ، در روزنامه موجود است.

1336- مي‌خواستم ببينم چرا در سيمان تهران هنوز طرح طبقه‌بندي اجرا نشده است ، لطفا پيگيري كنيد. (4/9) 1816- خواستم اعلام كنيد در مسير آزادي، ونك، تجريش و هفت‌تير اتوبوس‌هاي بخش خصوصي از گرفتن اسكناس‌هاي 10، 20 توماني خودداري و اعلام مي‌كنند كه اين اسكناس‌ها باطل شده است، درحالي كه من چنين چيزي نشنيدم و تحقيقاتي هم كه ديروز و امروز انجام دادم نتيجه اين بوده كه خير چنين چيزي نيست، ولي اينها از قـبـول ايـن اسـكـنـاس‌هـا خودداري مي‌كنند حتي ميني‌بوس‌هاي بيمارستان ميلاد كه بيماران را بالا‌ و پايين مي‌كنند و پول دريافت مي‌كنند. لطفا مسئولان امر پاسخ دهند كه آيا اسكناس‌هاي 10، 20 توماني باطل شده يا خير؟(3/9)

آفتاب يزد: پيام دهنده نام و شماره تلفن خود را در اختيار روزنامه گذاشته است.1049-يك دانشجو را در اثر اعتراض، ستاره‌دار يا از تحصيل محروم مي‌نمايند، از آن طرف سرباز وظيفه فراري را حداكثر 9 روز بعد از ورود به خدمت مجدد در برج نگهباني ندامتگاه كرج با مسلسل آماده به خدمت مي گيرند كه مسلسل را از برج به روي زندانيان بلا‌دفاع آتش نمايد و يك نفر را كشته و 5 نفر را زخمي نمايد، پس از حادثه مي‌گويند به نظر مي‌رسد عامل حادثه دچار بيماري روحي رواني بوده است! حتماً زندان روانپزشك دارد، آيا نمي‌شود قبل از سپردن مسلسل آماده به دست سرباز فراري، وي را از لحاظ رواني آزمايش نموده باشند؟ (3/9)

آفتاب يزد: فقط مي‌توانيم ابراز تاسف كنيم و اميدواريم به سهل‌انگاري‌هايي كه در اين مورد به وقوع پيوسته، رسيدگي شود. 1616- از تهران تماس مي‌گيرم. از يك طرف دولت اصل 44 قانون اساسي را مي‌خواهد اجرا كند از طرف ديگر سازمان تامين اجتماعي يك سازمان غيردولتي است و به وسيله پرداخت حق بيمه كارگران اداره مي‌شود و آن را زير نظر خودش برده است، اين اصلا‌ برخلاف قانون مجلس است كه تامين اجتماعي بايستي زيرنظر وزارت رفاه باشد. دولت ده هزار ميليارد تومان به سازمان تامين اجتماعي بدهكار مي‌باشد.(4/9)

1628- از شما خواهش مي‌كنم كمكم كنيد. مستاجر هستم. در وضع بدي به سر مي‌برم بيمه نيستم شوهرم بيماري آلزايمر دارد. خرجش زياد است و هيچ‌گونه كمكي ندارم، از شما تقاضا مي‌كنم حتما به درددل من رسيدگي كنيد.(4/9)

آفتاب يزد: نام و شماره تلفن پيام‌دهنده در روزنامه موجود است.
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن