تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816534241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به رغم اعتراض اتحاديه‌هاي كارگري تعداد بيشتري در انگليس كار خود را از دست مي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: به رغم اعتراض اتحاديه‌هاي كارگري تعداد بيشتري در انگليس كار خود را از دست مي‌دهند
اقتصاد. انگليس. بيكاري
لندن - با وجود اعتراض اتحاديه‌هاي كارگري انگليس تعداد ديگري از بانك ها و شركت‌هاي بزرگ انگليسي روز دوشنبه اعلام كردند كه صدها تن از كاركنان خود را اخراج مي‌كنند.

به گزارش ايرنا، بانك بزرگ ايچ اس بي‌سي عصر امروز اعلام كرد كه ‪ ۵۰۰‬تن از كاركنان خود را در انگليس از كار اخراج خواهد كرد.

پل تارستون مدير عامل اين بانك گفت: اين تصميم به دليل شرايط فعلي اقتصادي و پس از بازبيني فعاليت‌هاي بانك اتخاذ شده است.

وي افزود: شرايطي كه ما در آن كار مي‌كنيم هر روز در حال تغيير است و ما وظيفه داريم براي حفاظت از منافع بانك، سهامداران و مشتريان خود بر اساس اين شرايط وضعيت خود را اصلاح كنيم.

مديرعامل ايچ اس بي‌سي اظهارداشت: ما از اين تصميم بسيار متاسفيم ولي معتقديم اين تصميم براي ادامه كارآمدي فعاليت هايمان ضروري است.

وي افزود: اين بانك حدود ‪ ۵۸‬هزار كارمند در انگليس دارد و تصميم براي حذف ‪ ۵۰۰‬فرصت شغلي تنها يك درصد كل كاركنان را دربر مي‌گيرد.

ايچ اس بي‌سي در ماه سپتامبر گذشته نيز كاهش ‪ ۱۱۰۰‬نفري را در تعداد كاركنان خود اعلام كرده بود.

واكنش رهبران اتحاديه‌هاي كارگري انگليس به اخراج كاركنان بانك ايچ اس بي سي خشمگينانه بود و تاكيد كردند كه اين حركت در شرايط فعلي و بويژه در آستانه سال نو يك اقدام بي‌شرمانه است.

دريك سيمپسون رهبر يكي از اتحاديه‌هاي كارگري و تجاري انگليس گفت:
مسئولان بانك ايچ اس بي‌سي از شرايط بد اقتصادي حاكم بر جهان سوء‌استفاده مي كنند و به بهانه بحران اقتصادي كاركنان را اخراج مي‌كنند.

وي افزود: اين در حالي است كه اين بانك در گزارش شش ماهه اول امسال سود خوبي را اعلام كرد و در حال حاضر نيز بخوبي فعاليت‌هاي خود را به پيش مي برد و مشكل خاصي ندارد.

شركت خودروسازي استون مارتين نيز دوشنبه شب اعلام كرد: ‪ ۳۰۰‬نفر از كاركنان رسمي و ‪ ۳۰۰‬نفر از كاركنان قراردادي خود را به دليل مشكلات اقتصادي و كاهش فروش اخراج مي‌كند.

اولريچ بز مديراجرايي اين شركت گفت: استون مارتين همچون ديگر شركت‌هاي خودروسازي در جهان در شرايط فعلي چاره‌اي جز كاهش هزينه‌هاي خود ندارد.

وي افزود: درباره كاهش نيروي كار با اتحاديه‌هاي كارگري گفت و گو كرده و به آنها توضيح داده‌ايم كه با توجه به شرايط حاكم بر بازار اين تصميم اجتناب ناپذير بوده است.

چند شركت بزرگ بين‌المللي و انگليسي نيز ماه گذشته اعلام كردند كه هزاران نفر از كاركنان خود را به دليل مشكلات اقتصادي اخراج خواهند كرد.

به گزارش ايرنا، شركت رولس رويس كه در زمينه توليد موتور هواپيما فعاليت مي كند، اعلام كرده است كه دو هزار نفر از كاركنان خود را در سال ‪۲۰۰۹‬ بيكار خواهد كرد. حداقل ‪۱۴۰‬نفر از افرادي كه قرار است شغل خود را از دست دهند در كارخانجات متعلق به اين شركت در منطقه دربي انگليس كار مي‌كنند.

شركت رولس رويس حدود ‪۳۹‬هزار كارمند و كارگر دارد كه ‪۶۰‬درصد آنان در انگليس كار مي‌كنند.

از سوي ديگر شركت داروسازي انگليسي - سوئدي استرا زنكا اعلام كرد كه قصد دارد ‪۱۴۰۰‬نفر از كاركنان خود را در سراسر اروپا از جمله ‪۲۵۰‬نفر از كاركنان مستقر خود در انگليس را اخراج كند.

اين شركت داروسازي همچنين به دليل مشكلات اقتصادي سه طرح توسعه‌اي خود را نيز تعطيل مي‌كند.

همچنين شركت صنايع تسليحاتي بي‌اي‌اي انگليس اواخر آبان اعلام كرد: ‪۲۰۰‬ نفر از كاركنان خود را با هدف كاهش هزينه‌ها اخراج مي‌كند تا بتواند در شرايط بحراني كنوني، توان رقابتي خود را در عرصه‌هاي بين‌المللي حفظ كند.

بي اي‌اي بزرگترين شركت توليد تسليحات و تجهيزات نظامي در انگليس است و كارخانه‌ها و كارگاههاي آن در شهرهاي مختلف اين كشور مستقر هستند.

موج جديد بيكاري‌ها در انگليس در حالي آغاز شده كه اتاق بازرگاني انگليس ماه گذشته هشدار داد عدم موفقيت طرح‌هاي دولت براي مقابله با بحران مالي انگليس مي‌تواند باعث بيكاري ‪۲۵/۳‬ميليون انگليسي و رسيدن نرخ بيكاري به بيش از ‪۱۰‬درصد شود.

آمارهاي رسمي دولت انگليس نشان مي‌دهد كه تعداد بيكاران اين كشور در حال حاضر از ‪۸۲/۱‬ميليون نفر فراتر رفته است.

بر اساس هشدار منتشر شده توسط اتاق بازرگاني انگليس حتي در صورتي كه دولت انگليس ‪۱۸‬ميليارد پوند نيز براي بهبود وضعيت اقتصادي اختصاص دهد بدهي عمومي انگليس در سال ‪۲۰۰۹‬به ‪۱۱۱‬ميليارد پوند خواهد رسيد كه اقتصاد انگليس را با خطرات بزرگي مواجه خواهد كرد.

اتاق بازرگاني انگليس در هشدار خود همچنين با وخيم توصيف كردن وضعيت اقتصادي انگليس پيش بيني كرد دوره ركود و كسادي اقتصادي اين كشور تا اواخر سال ‪۲۰۰۹‬ميلادي ادامه خواهد يافت.

بانك سلطنتي اسكاتلند(( ‪ RBS‬از بزرگترين بانك‌هاي انگليس نيز ماه گذشته اعلام كرد سه هزار نفر از كارمندان خود را بيكار خواهد كرد. اين بانك كه در بيش از ‪۵۰‬كشور جهان فعاليت داشته و بانك نتوست انگليس را نيز در كنترل دارد با انتشار خبر كاهش سود خود اعلام كرد مجبور است سه هزار كارمند بخش‌هاي بانكداري جهاني و بازار را بيكار كند كه احتمالا بيشتر آنها كارمندان اين بانك در شهر لندن خواهند بود.

شركت مخابرات انگليس(بي تي) كه بزرگترين شركت ارتباطاتي اين كشور محسوب مي شود نيز اخيرا طرح اخراج حدود ‪۱۰‬هزار نفر از كاركنان خود را اعلام كرد اروپام**‪۳۴۵‬
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن