تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820483324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار مركزي: دولت نهم با همه توان در پي كاهش دغدغه هاي رهبري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار مركزي: دولت نهم با همه توان در پي كاهش دغدغه هاي رهبري است
اراك - استاندار استان مركزي گفت: دولت نهم وشخص آقاي احمدي نژاد با همه توان در پي كاهش دغدغه هاي مقام معظم رهبري است.


" علي اكبر شعباني فرد" روز دوشنبه در مراسم برگزاري انتخابات شوراي مشورتي ايثارگران استانداري استان مركزي در اراك افزود: همچنين دولت نهم به جامعه ايثارگان و خانواده معظم شهدا بسيار توجه دارد و با توجه به فعاليت در كار در چهار دولت گذشته ، دولت نهم در اين زمينه نمونه است.
وي گفت: انديشه و هدايت دولت در خدمت پياده شدن منويات مقام معظم رهبري در جامعه است و دولت نهم در اين موضوع مصمم است و به همين خاطر است كه رياست جمهوري مورد غضب دوست و دشمن قرار گرفته است.
وي افزود: دولت نهم به معناي كامل در خدمت انقلاب اسلامي و ملت رشيد ايران اسلامي است و اخلاص زياد آقاي احمدي نژاد ثابت كننده اين موضوع است.
استاندار استان مركزي گفت: امروز رياست جمهوري با انجام سفرهاي استاني همراه ملت است و همه مديران نيز اين گونه رفتار مي كنند.
وي افزود:‌ با روي كار آمدن آقاي احمدي نژاد جبهه داخلي فعال تر شده و فشارها نيز شدت گرفته كه نمونه بارز آن انجام عملياتهاي جاسوسي در ايران است كه به لطف خدا و هوشياري ماموران خنثي شده است. امروز چهره منافقان تغيير كرده و مردم بايد هوشيارتر از گذشته باشند.
وي گفت: انرژي صلح آميز هسته اي ايران بهانه اي براي مخالفت استكبار با انقلاب اسلامي است چون استعمار و استكبار با انديشه اسلامي و ايدئولوژي اسلامي مشكل دارد و دست از دشمني خود با ملت رشيد ايران اسلامي نخواهد كشيد.
شعباني فرد افزود: فتنه سازي داخلي و تلاش براي تفرقه افكني و جدا شدن شهر ها ، حاشيه سازي دشمن است و همه بايد به دنبال حفظ و تقويت وحدت ملي و همدلي باشيم.
وي گفت: استانداري استان مركزي در پي توسعه متوازن در استان است كه اين موضوع مصداق عيني عدالت محوري است و همه مي توانند اين نهاد را در انجام اين كار ياري دهند.
وي افزود: ما بايد با عمل به انجام وعده ها و تهيه خوراك براي چشم ها تبليغات كنيم كه اين مهم اثر گذار تر از تبليغات نلويزيوني است و مردم نيز خواهان همين امر هستند.
وي درباره مشكل آب اراك و سد كمال صالح نيز گفت: اين سد براي تكميل شدن نياز به 470 ميليارد ريال دارد كه تا كنون 280 ميليارد ريال آن تامين و هزينه شده است .
وي درباره وضعيت راههاي ارتباطي استان نيز گفت: در دور دوم سفر رياست جمهور و دولت نهم به استان مركزي ، مصوبات بسيار خوبي در اين زمينه ديده شده كه بايد با همدلي مردم و مسوولان آن را عملياتي كرد .ك/2
517/557
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن