تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813167132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگروه ميراث فرهنگي وصنايع دستي و گردشگري استان مركزي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارگروه ميراث فرهنگي وصنايع دستي و گردشگري استان مركزي برگزار شد
كارگروه ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري استان مركزي روز دوشنبه در محل استانداري برگزار شد.


رييس سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري استان مركزي در اين جلسه گفت: 10روستاي هدف گردشگري در استان تصويب شده كه اين سازمان در صدد افزايش آنها است.
" محمد حسيني " افزود: روستاي واشقان از توابع شهرستان آشتيان به دليل شرايط خاص و هنرمندان برجسته و قدمت تاريخي به عنوان روستاي هدف گردشگري مصوب شده است.
وي گفت: همچنين منطقه زلف آباد در مسير فراهان نيز به دليل پايبندي به آيين هاي سنتي به عنوان يكي ديگر از روستاهاي هدف استان معرفي شده است.
وي افزود: طرحها سفره خانه سنتي نيلوفر آبي با حجم سرمايه گذاري 10ميليارد ريال ،مجتمع تفريحي و ورزشي فدك گيتي با سرمايه گذاري 34ميليارد ريال و مجتمع گردشگري دليجان با سرمايه گذاري 13ميليارد ريال و مجتمع اقامتي تفريحي تابان محلات نيز با سرمايه گذاري 88ميليارد ريال در اين جلسه مصوب شد.
معاون هنرهاي سنتي و صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري استان مركزي نيز در اين جلسه گفت: نمايشگاههاي صنايع دستي با هدف معرفي و احيائ و اشاعه هنرهاي دستي و هنرمندان و رشته هاي فعال و نيمه فعال در سراسر كشور برگزار مي شود.
"اسم كاظمي" افزود: در حال حاضر 70ميليون تومان براي طرح مطالعاتي بازارچه هاي صنايع دستي در 10 شهرستان استان براي معرفي هنرمندان صنايع دستي اختصاص يافته است.
وي گفت: در استان پنج هزار هنرمند صنايع دستي وجود دارد كه بخش عمده اي از آنان در كارگاههاي خانگي مشغول فعاليت هستند و كه تشكيل بازارچه هاي صنايع دستي از جمله برنامه هاي اين سازمان براي معرفي و اشاعه و احيائ صنايع و مكاني براي عرصه محصولات آنان است.
ارايه گزارش ششمين نمايشگاه سراسري صنايع دستي استان، تشكيل ستاد سفرهاي استان با رويكرد نوروز 88، بررسي موضوع آزاد سازي حريم رودخانه فصلي اراك، آبگيري رودخانه و ايجاد فضاي سبز تفرجگاهي و احداث مسير پياده روي و برررسي طرحهاي متقاضيات احداث تاسيسات گردشگري از جمله دستور كار اين جلسه بود.ك/2
7109 /557
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن