تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816778835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /معرفي 100 شخصيت ماندگار سينماي جهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /معرفي 100 شخصيت ماندگار سينماي جهان
تمجيد "مرگ تدريجي يك رويا"، بزرگداشت پل نيومن در جشنواره فيلم فجر و معرفي 100 شخصيت ماندگار سينماي جهان عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز دوشنبه يازدهم آذرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "خورشيد" در صفحه فرهنگ مي‌پردازد به گفتگو با ابراهيم مختاري كارگردان سينما، نگاهي كوتاه به فيلم "چارچنگولي"، بررسي شانس مجيدي در اسكار، پايان تدوين "ملك سليمان"، حضور احتمالي "فرزند صبح" در جشنواره فيلم فجر، تأثير شفيعي‌جم در "چارچنگولي" و اخبار كوتاه. صفحه پاياني نيز اختصاص يافته به چند يادداشت و انتخاب جلال ذوالفنون به عنوان چهره روز.

"جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به آماده شدن تله فيلم "روز اردو"، حضور بهرام رادان در اولين فيلم سينمايي بهرام عظيمي، پخش نشدن مجموعه "شيخ بهايي" از اين هفته، تجليل از عوامل "مرگ تدريجي يك رويا" و معرفي 100 شخصيت ماندگار سينماي جهان. مطلبي به انگيزه برگزاري نمايشگاه منتخب كارت پستال‌هاي دوره قاجار در صفحه فرهنگي، نگاهي به چند انيميشن اسكاري، درباره فيلم "دبليو" و نگاهي به دوبله مجموعه "امام علي (ع)" در صفحه سينما و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر آمده است.

"همشهري" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به مطلبي به انگيزه برپايي حراج‌هاي هنري اخير در دبي و چرخ و فلك اكسپوهاي هنري در ايران. گفتگو با آكشي كومار بازيگر فيلم "سينگ شاه است" و يادداشتي بر فيلم "توريست" در صفحه سينما، مطلبي درباره سينماي ملي و مروري بر چند فيلم و نگاهي به فيلم "غرور و افتخار" در صفحه فرهنگ و جشنواره موسيقي معلولان در سه فرهنگسرا، براد پيت در صدر 100 بازيگر جهان، موفقيت "هامون و دريا" در كوالالامپور، "سوپراستار" در جشنواره فيلم فجر و اخباري كوتاه از كارخاني، مودبيان، رادان، سجودي و نادعليان در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با سعيد سهيلي نويسنده و كارگردان "چارچنگولي"، تحول اكران عمومي فيلم‌ها با اكران عرضي، واكنش فرخ‌نژاد به اكران نشدن "به رنگ ارغوان"، جايزه جشنواره كوالالامپور و اخبار كوتاه. مراسم گراميداشت علي حاتمي، برپايي همايش "رسانه براي همه"، گپي با ماه‌چهره خليلي درباره مستند "ستاره من پروين"، نگاهي به وضعيت كمي و كيفي آثار زنان نويسنده و نامه پيترلوم براي ساخت فيلم سفرهاي استاني دولت در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نگاهي به فيلم "دلداده" و فرمولي براي سينماي پرمخاطب. حرف‌هاي مجيد مجيدي در دانشگاه شريف، استقبال هنرمندان از ششمين جشن تصوير سال، جزئيات طرح فيلم پيترلوم درباره احمد‌ي‌نژاد، فيلمنامه‌نويسي فرخ‌نژاد براي پوراحمد و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مرور رويدادهاي فرهنگ و هنر جهان، پيشنهاد كتاب "هنر راهي براي شناخت جهان"، بزرگداشت پل نيومن در جشنواره فيلم فجر، انتخاب 100 شخصيت ماندگار سينماي جهان، گپي با پوران درخشنده، گفتگو با داريوش مودبيان، مجيدي در نشست دانشجويان دانشگاه شريف و اخبار كوتاه.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به حمايت ضرغامي از مجموعه "مرگ تدريجي يك رويا"، حرف‌هاي محمدرضا درويشي درباره قطعه "كليدر"، پايان جشنواره فيلكه پرتغال، معرفي 100 شخصيت ماندگار سينماي ايران، مجيد مجيدي در دانشگاه صنعتي شريف، بهرام رادان در فيلم "تهران 1500"، يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به فيلم "استراليا" به روايت باز لورمن، اين فيلم از نگاه منتقد لس‌آنجلس تايمز و اخبار كوتاه. گزارشي از نشست نقد و بررسي فيلم "سلطان صاحبقران"، مرحوم خسرو شكيبايي و محسن رسول‌اف ميهمانان جشن تصوير سال، مرگ خالق اپراي سيدني، حرف‌هاي مجيدي در دانشگاه امام صادق (ع)، بزرگداشت پل نيومن در جشنواره فيلم فجر، جشنواره فيلم رابرت دنيرو در قطر، رايزني‌ براي معافيت مالياتي هنرمندان تئاتر و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به نگاهي به فيلم "خواب زمستاني" و گفتگو با اكبر خواجويي كارگردان "محيا". برپايي كنگره شيخ‌ بهايي در مشهد، برگزاري سومين كنگره عاشوراپژوهي، بزرگداشت مرحومه طاهره صفارزاده، پيگيري معافيت مالياتي تئاتري‌ها از طريق ديوان عدالت اداري، تقدير از عوامل مجموعه "مرگ تدريجي يك رويا"، حرف‌هاي مجيدي در دانشگاه صنعتي شريف، روي خط فرهنگ و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"كارگزاران" در صفحه سينما مي‌پردازد به گفتگو با باز لورمن كارگران فيلم "استراليا"، اين فيلم از نگاه بازيگران، نقدي بر "استراليا" و معرفي فيلم‌هاي روز اكران جهان. تمجيد رئيس سازمان صدا و سيما از مجموعه "مرگ تدريجي يك رويا"، برگزاري ششمين جشن تصوير سال به ياد محسن رسول‌اف، بزرگداشت پل نيومن در جشنواره فيلم فجر، معرفي 100 شخصيت ماندگار سينماي جهان، حضور خواجه‌اميري در جشنواره موسيقي فجر و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن