تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين: اعتبار كشاورزي قزوين 200 ميليون تومان كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين: اعتبار كشاورزي قزوين 200 ميليون تومان كاهش يافت
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين گفت: از اعتبار كشاورزي 7 ميليارد و 700 ميليون توماني اعلام شده توسط شوراي برنامه‌ريزي، به علت نامعلوم 200 ميليون تومان از اعتبار اين بخش كاهش يافت.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، محمد رضا صفري يكشنبه شب در جلسه بررسي بودجه پيشنهادي سال 88 در شوراي برنامه‌ريزي استان قزوين اظهار داشت: سال گذشته سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين در سرجمع اعتبارات استاني رتبه 23 را در كشور دارا بود.
وي افزود: در حالي در چنين وضعيت اعتباري هستيم كه قطب كشاورزي محسوب مي‌شويم.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين خاطرنشان كرد: هفتم آذر ماه امسال در جلسه شوراي برنامه‌ريزي اعتبار بخش كشاورزي 7 ميليارد و 700 ميليون تومان اعلام شد، كه پس از گذشت چند روز به يكباره 200 ميليون تومان از اعتبار فصل كشاورزي كاهش يافته است كه دليل آن هم روشن نيست.
وي ادامه داد: با اعتبار اعلامي چند روز پيش سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين در بخش اعتبارات استاني رتبه 17 را داردد و با رقم جديد رتبه اين استان به 20 مي‌رسد و اين در حالي است كه در استان‌هاي ديگري كه كشاورزي در آنجا چون قزوين مطرح نيست، اعتبارات بيشتري را به اين بخش اختصاص داده‌اند.
صفري تصريح كرد: در گذشته از كشاورزي قزوين حرف‌هايي براي زدن داشتيم كه امروز ديگر آن حرف‌ها را نمي‌توانيم بزنيم چراكه روز به روز در حال عقب رفت هستيم.
در ادامه معاون عمراني استاندار قزوين اظهار داشت: دفاع از بخش‌هاي مختلف خوب است، ولي نبايد مديران فراموش كنند كه برخي از فصول با هم مرتبط هستند.
محمد صادق پورمهدي اعلام كرد: در دفاع از بخش‌ها نبايد افراط و تفريط شود البته ممكن است در برخي فصول بودجه چون مسكن پرچرب ديده شود و اين نيز به لحاظ سياست‌هاي كلي دولت چون طرح مسكن مهر است.
وي تأكيد كرد: با وجود كمبود اعتبارات به نسبت نيازها، مديران نگران نباشند، چراكه با نظر شوراي برنامه‌ريزي اين ارقام تا 20 درصد قابل جابه‌جايي است و از سويي برخي دستگاه‌ها از محل تبصره‌ها و اعتبارات ملي قادر به تأمين نيازهاي ديگر خود هستند.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان قزوين در ادامه با اشاره به برخي اعتبارات مورد نياز براي اجراي زيرساخت‌ها در صنايع اضافه كرد: در گذشته كه سازمان مديريت و برنامه‌ريزي بود پس از تعيين سهم فصول، اگر ايرادي داشتيم به استانداري مراجعه مي‌كرديم و جاي تغيير از ناحيه استانداري وجود داشت.
محمد باقر آقاعليخاني خاطرنشان كرد: حرف ما اين است كه اگر شوراي برنامه‌ريزي موضوعي را مصوب كرد ديگر آن را تغيير ندهيد.
وي عنوان داشت: در مصوبه گذشته سهم بخش صنعت 3 ميليارد و 300 ميليون تومان ديده شده بود كه در حال حاضر به 2 ميليارد و 900 ميليون تومان كاهش يافته است.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان قزوين ادامه داد: اين بودجه چگونه به بخش صنعت اختصاص مي‌يابد در حالي كه سال گذشته ما تنها در يك قرارداد 4 ميليارد توماني براي راه طارم قرارداد امضا كرديم.
در ادامه جلسه با تصويب اعضاي شوراي برنامه‌ريزي بودجه پيشنهادي فصول مختلف به تصويب رسيد.
بودجه پيشنهادي سهم فصول آموزش 8 ميليارد و 800 ميليون تومان، ارتباطات 187 ميليون تومان، امور عمومي 3 ميليارد تومان، امور قضايي 700 ميليون تومان، انرژي 350 ميليون تومان، بازرگاني و تعاون 320 ميليون تومان، بهداشت و درمان يك ميليارد و 200 ميليون تومان و تربيت بدني 7 ميليارد و 700 ميليون تومان است.
همچنين بودجه پيشنهادي براي فصول حمل و نقل 18 ميليارد تومان، خدمات مالي و فني 200ميليون تومان، رفاه و تأمين اجتماعي يك ميليارد تومان، صنعت و معدن 3 ميليارد و 400 ميليون تومان، فرهنگ و هنر 7 ميليارد و 700 ميليون تومان، كشاورزي و منابع طبيعي 7 ميليارد و 500 ميليون تومان، محيط زيست 350 ميليون تومان، مسكن و عمران شهري و روستايي 20 ميليارد و 70 ميليون تومان و منابع آب با 7 ميليارد تومان به تصويب اعضا رسيد.
انتهاي پيام/ح10
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن