تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم اصفهان: تكميل پروژه‌هاي مصلي و ورزشگاه نقش جهان بدون تسهيلات و اعتبارات ملي امكان پذير نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده مردم اصفهان: تكميل پروژه‌هاي مصلي و ورزشگاه نقش جهان بدون تسهيلات و اعتبارات ملي امكان پذير نخواهد بود
خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: مجلس

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي، تكميل دو پروژه عظيم مصلي و ورزشگاه بزرگ نقش جهان در اين شهر را بدون تسهيلات و اعتبارات ملي غيرممكن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مهندس حميدرضا فولادگر در نشستي با اعضاي شوراي اسلامي شهراصفهان بر تداوم جلسات نمايندگان مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي و اعضاي اين شورا تاكيد كرد و گفت: همكاري و تعامل مسئولان استان و شهر اصفهان براي تسريع در تكميل اين پروژه‌ها و بهره برداري از آنها ضروري است.

وي از امكان حضور نمايندگان شوراي اسلامي شهر و شهرداري اصفهان در هيات امناي مصلاي بزرگ اين شهر خبر داد و افزود: اين حضور روند اجراء، تكميل و بهره برداري اين پروژه را تسريع خواهد كرد.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه مسائل و مشكلات شهر اصفهان در خصوص حمل و نقل و تجهيز ناوگان عمومي‌ اين شهر در حال بررسي است، به تشكيل جلسات متعدد با مسولان ستاد تبصره 13 براي تحويل سهميه‌هاي اتوبوس‌هاي شهري اصفهان اشاره كرد و گفت: قرار است با سفر رئيس اين ستاد به شهر اصفهان تصميمات قطعي در اين زمينه اتخاذ شود.

اين عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي به فعاليت كارخانه‌ها و مجتمع‌هاي صنعتي در اطراف شهر اصفهان اشاره و تصريح كرد: از آنجايي كه فعاليت اين كارخانه‌ها و مجتمع‌هاي صنعتي در افزايش ميزان آلودگي هواي اين شهر نقش اساسي و تاثير مستقيم دارد، بايد عوارض توسط مسوولان آنها به شهرداري اصفهان پرداخت شود.

وي افزود: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي درصددند با تصويب طرحي، صاحبان صنايع را موظف كنند تا با پرداخت به موقع عوارض آلايندگي زيست محيطي به شهرداري‌ها، از آلاينده‌هاي زيست محيطي و افزايش آلودگي‌ها جلوگيري شود.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي پروژه قطار شهري را يكي از مهمترين پروژه‌هاي شهري اصفهان بيان و به تخصيص يكصد و پنجاه ميليارد تومان اعتبار از سوي مجلس شوراي اسلامي در سال جاري اشاره كرد و گفت: شوراي اسلامي شهر و شهرداري اصفهان بايد ميزان بودجه مورد نياز اين پروژه را در سريعترين زمان ممكن به مجلس ارائه كنند.

وي افزود: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از شوراهاي اسلامي و شهرداري‌هاي كلان شهرهاي كشور نيز خواسته‌اند مبلغ پيشنهادي خود را براي طرح‌هاي قطار شهري به مجلس ارايه كنند تا پس از بررسي و جمع بندي، اين مبلغ در سال آينده به اين شهرها اختصاص يابد.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي تلاش‌هاي صورت گرفته براي توسعه شهر در بخش‌هاي مختلف را ارزشمند و قابل تقدير دانست و بر توجه بيشتر به بافت قديمي‌شهر اصفهان تاكيد كرد و گفت: با تشكيل شوراياري‌ها نقش محلات در انتقال و رفع مشكلات بيشتر خواهد شد.

عباس حاج رسولي‌ها رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان نيز مسائل و مشكلات شهر و شهروندان را برشمرد و توزيع عوارض در كلان شهر اصفهان را عادلانه ندانست و بر ايجاد درآمدهاي پايدار براي شهرداري‌ها تاكيد كرد و از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواست براي رفع اين مشكلات و اختصاص سهميه اعتبارات ملي به شهر اصفهان اقدامات اساسي لازم را به عمل آورند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن