تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812679068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كفاشيان: دايي هم بخواهد نيكبخت برنمي‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كفاشيان: دايي هم بخواهد نيكبخت برنمي‌گردد
"علي كفاشيان" در مورد راي كميته انضباطي در خصوص بازيكن تيم پرسپوليس گفت: كميته انضباطي راي خود را در خصوص اين پرونده اعلام كرده است و اگر هم قرار باشد راي دوباره اي در خصوص نيكبخت صادر شود، اين كميته استيناف خواهد بود كه با مدارك و مستندات جديد اين راي را صادر مي كند.

وي در مورد اظهارنظر رييس كميته انضباطي فدراسيون در مورد بازگشت نيكبخت به تيم ملي در صورت درخواست نايب رييس فدراسيون و سرمربي تيم ملي اظهار كرد: "شريفي" در اين بخش خارج از مقررات صحبت كرده است و كميته انضباطي ديگر نمي تواند رايي براي نيكبخت صادر كند.

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه سهم باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس از مبلغ حق پخش تلويزيوني چقدر خواهد بود؟ گفت: تمامي نكات حق پخش تلويزيوني در آيين نامه ليگ پيش بيني شده و با توجه به تعداد پخش مستقيم بازي هاي تيم ها، تماشاگران، بازيكنان و ساير عوامل، 80 درصد مبلغ بين باشگاه ها تقسيم خواهد شد كه حدودا بين 30 تا 40 درصد آن به دو باشگاه بزرگ پايتخت مي رسد؛ البته تمام اين پول اصلا به حساب فدراسيون واريز نمي شود و به حساب سازمان ليگ واريز مي شود و 20 درصد سهم استان ها و فدراسيون خواهد بود.

رييس فدراسيون فوتبال بار ديگر از حضور "مسعود عنايت" در راس كميته داوران حمايت كرد و به خبرنگار ايسنا گفت: درست است كه علي رغم توانمندي هاي بالاي داوري ايران، نتوانستيم در اين بخش سهميه اي در جام جهاني داشته باشيم اما فعلا قصد تغييرات در كميته داوران را نداريم. اين كميته نياز به تكميل دارد كه بزودي اين كار را انجام خواهيم داد.

كفاشيان در مورد اين سوال كه "نوجوانان ايران با اقتدار قهرمان آسيا شده و به جام جهاني صعود كرده اند. حال اگر با اين تيم قوي نتوانيم به المپيك 2012 لندن صعود كنيم، چه كسي مقصر خواهد بود؟" اظهار كرد: حرف شما را قبول مي كنم؛ تمام فكر و ذكر ما پس از تيم ملي بزرگسالان، به حضور تيم ملي اميد در رقابت هاي 2012 لندن معطوف است و در اين راستا، هفته آينده سرمربي تيم ملي را معرفي خواهيم كرد و يك برنامه تداركاتي بسيار قوي را براي اين تيم در نظر خواهيم گرفت؛ از طرفي ديگر فوتبال آسيا براي ايران كوچك شده و ما بايد به سطح جهاني فكر كنيم.

رييس فدراسيون فوتبال در مورد ايراني يا خارجي بودن سرمربي تيم اميد گفت: با توجه به وضعيت موجود و اينكه سرمربي تيم اميد بايد چهار سال كنار تيم باشد، يكي از مربيان داخلي هدايت تيم اميد را بر عهده خواهد گرفت.

كفاشيان در مورد وضعيت سرمربي تيم ملي فوتسال و ادامه همكاري با حسين شمس به خبرنگار ايسنا گفت: خوشبختانه در كشور مربي فوتسال كم نداريم و مربيان خوبي هم در كشور فعاليت مي كنند؛ بحث مربي تيم ملي فوتسال به كميته فوتسال برمي گردد و در صورت تاييد برنامه هاي حسين شمس، با اين مربي ادامه همكاري خواهيم داد.

رييس فدراسيون فوتبال از احتمال كاهش تيم هاي ليگ برتر در فصل آينده اين مسابقات خبر داد و افزود: با توجه به برنامه فشرده تيم هاي ايراني در جام باشگاه هاي آسيا، در پيش بودن جام ملت ها و رقابت هاي مختلف، فكر مي كنم برگزاري ليگ با 18 تيم براي فوتبال ايران سنگين باشد و به شخصه اعتقاد دارم ليگ ايران بايد با 16 تيم برگزار شود؛ در پايان رقابت هاي امسال در مورد اين مسئله تصميم گيري خواهيم كرد؛ البته علي دايي هم از بابت اينكه نمي تواند بازيكنان را به مدت زيادي در اختيار داشته باشد، از ما گلايه داشته است.

وي در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايسنا كه كجاي دنيا طي 10 سال چهار بار تعداد تيم هاي ليگ فوتبال را تغيير مي دهند؟ اظهار كرد: اين صحبت شما را تاييد مي كنم اما، بر اساس شرايطي كه فوتبال ايران داشته، تعداد تيم هاي ليگ برتر تغيير كرده است و ما سعي مي كنيم از اين پس اين مسئله تكرار نشود.

رييس فدراسيون فوتبال در پايان در پاسخ به اين سوال كه " با حذف شن سا از فوتسال ايران، فدراسيون به دنبال خصوصي سازي بود يا خصوصي زدايي؟" اظهار كرد: وظيفه فدراسيون اين است كه از باشگاه هاي خصوصي حمايت كند؛ در مورد پرونده باشگاه شن سا ساوه بايد اعلام كنم اين پرونده زماني به جريان افتاد كه من تازه به فدراسيون فوتبال آمده بودم و تسلط لازم را نداشتم؛ شن سا و امثال اين باشگاه نقش عمده اي در موفقيت هاي فوتسال ايران داشته اند و ما خودمان را مديون اين باشگاه مي دانيم؛ در وهله اول بايد مشكل اين باشگاه و دلخوري كه مديران شن سا از فدراسيون دارند را برطرف كنيم و پس از آن از هيچ حمايتي براي بازگرداندن شن سا به عرصه فوتسال كشور كوتاهي نخواهيم كرد.
 دوشنبه 11 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن