تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812856944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفر به سرزمين وحي زائر نيجريايي:حج تبلوراتحاد امت اسلام است ،اين اتحاد به سايرامور تسري يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سفر به سرزمين وحي زائر نيجريايي:حج تبلوراتحاد امت اسلام است ،اين اتحاد به سايرامور تسري يابد
اجتماعي. حج‪. ۸۷‬مدينه
مكه مكرمه- يك زائربيت الله الحرام از كشور نيجريه با بيان اينكه كشورهاي اسلامي اتحاد را ازحج به ساير امور تسري دهند گفت: مسلمانان نبايد فراموش كنند كه يك امت واحد و يك پيكره هستند واين پيام هر زمان كنارگذاشته شود آنها رادچار مشكلات متعدد مي‌كند.

خانم حاجيه هواوو .ايي.موسي روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار اعزامي ايرنادرمكه مكرمه گفت: براي نخستين بار است كه توان مالي اعزام به خانه خدارا يافتم و براي من اينكه دراينجا همه امت اسلام باهم برادرانه زندگي مي كنند بسيار شيرين است.

اين زن زائر بيت الله الحرام گفت : كشورهاي اسلامي بويژه كشورهاي آفريقايي صدمات زيادي از جانب فراموشي اتحاد مسلمانان خورده‌اند و حج اين درس را بايد به سران كشورهاي اسلامي ياد آوري كند كه اتحادامت اسلام در حج را به ساير امور آنها تسري دهند.

اين زن ‪ ۵۵‬ساله نيجريه‌اي با بيان اينكه از شهر كوديستيگز نيجريه به مكه مكرمه آمده است گفت: مسلمانان همه خوب هستند و اين رهبران كشورهاي اسلامي هستند كه بايد زمينه اتحاد ميان كشورهاي خود را هرچه بيشتر فراهم كنند.

وي با بيان اينكه نيجريه و كشورها ي آفريقايي از منازعات درون گروهي بسيار در رنج هستند گفت: عقب ماندگي كشورهاي آفريقايي عامل مضاعفي براي اين منا زعات شده است اما مسوولان كشورهاي اسلامي بايد با ايجاد بسترهاي لازم اين گونه مشكلات كشورهاي هم دين خود را كمتر كرده و در رفع آن بكوشند.

اين زائر بيت الله الحرام ديدار از مدينه منوره و مكه مكرمه بخش فراموش نشدني زندگي خود معرفي كرد و گفت: تمام آروزهايم براي اينكه روزي تمام مسلمانان را در كنار يكديگر ببينم در حج برايم واقعيت يافت .

ايي موسي امكان حضور مسلمانان از كشورهاي آفريقايي را در مناسك حج به دليل وضعيت اقتصادي بسيار پايين اين كشورها كاملا استثنايي دانست و گفت:
اميدوارم با رفع مشكلات اقتصادي در كشورم - نيجريه- و ديگر كشورهاي آفريقايي هم كيشان من دراين قاره سياه نيز بتوانند بيشتر به خانه خدا اعزام شوند.

/‪۱۵۹۹‬ ‪HAJIYA HAWAWO E. MUSA‬ ‪KODISTICS‬ ‪NIGERIYA‬
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن