تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816446560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاداش ۹ میلیونی به دو مرد غریبه برای کشتن شوهر


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: زنی که متهم است با همدستی دو مرد، شوهرش را به قتل رسانده است می.گوید هر چند شوهرش مدام او را کتک می.زده ولی وی راضی به کشته شدن وی نبوده است.آغاز گر محاکمه سیدرضایی نماینده دادستان تهران بود که با خواندن کیفرخواست سه متهم حاضر در دادگاه گفت: ۷ سال قبل زنی به نام اکرم به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد همسرش به نام ایرج ناپدید شده است.
چند ماهی از مراجعه این زن به پلیس گذشته بود که برادر ایرج به اداره آگاهی آمده و گفت احتمال می.دهد اکرم از سرنوشت ایرج و بلایی که احتمالا سر او آمده باشد خبر دار باشد.
برادر ایرج به پلیس گفت: آنطور که من با خبر شدم اکرم مدتی پس از گم شدن ایرج یکی از خانه.های او را فروخته و هیچ توضیح قانع کننده.ای درباره نحوه خرج کردن این پول نمی.دهد.من به او خیلی مشکوکم.
کشف جسد مقتول در یک چاه
با این اطلاعات پلیس اکرم را مورد بازجویی مجدد قرار داد که به اعتراف وی مبنی بر به قتل رسیدن همسرش منجر شد. اکرم به کارآگاهان گفت دو مرد به نام.های سعید و خدارحم را برای کشتن همسرش اجیر کرده است و خانه شوهرش را هم فروخته تا اجرت آنها را بدهد.
چند روزی از این اعترافات گذشته بود که مردی ناشناس با پلیس تماس گرفته و گفت از محل دفن جسد ایرج خبر دارد. وی گفت جنازه داخل یک چاه عمیق در یک باغ در اطراف شهر دفن شده است.
ماموران پس از مراجعه به محل و حفر چاه به درستی حرف.های شخص تماس گیرنده که بعدها مشخص شد خدارحم یکی از متهمین حاضر در دادگاه است پی بردند. با پیدا شدن جسد مقتول و اعترافات همسر وی دستگیری خدارحم و سعید در دستور کار قرار گرفته ومدتی بعد هر دو متهم در گرگان بازداشت شدند. آنها با اعتراف به کشتن ایرج تحویل پلیس تهران داده شدند و صحنه وقوع قتل را نیز بازسازی کردند.
پاداش ۹ میلیونی برای قتل شوهر
در ادامه دختربزرگ مقتول به جایگاه آمده و گفت: من و خواهرانم نه قصاص متهمین را می.خواهیم و نه دیه خون پدرمان را. ما آنقدر سر افشای مسئله قتل پدرمان آبرویمان پیش در و همسایه رفته است که فقط و فقط می.خواهیم هر چه زودتر ماجرا خاتمه پیدا کند.
پس از اظهارات اولیای دم دادگاه از سعید متهم ردیف اول خواست به جایگاه آمده و به دفاع از خود بپردازد.وی گفت: من با همدستی خدارحم و اکرم مقتول را کشتم و آن.را هم گردن می.گیرم. من کاسبم و مغازه.ام روبه.روی خانه اکرم و ایرج بود. اکرم چند باری که به مغازه من آمد با خدارحم که از دوستان من بود آشنا شد. اکرم مدام از رابطه بدش با شوهرش ایرج گله می.کرد و می.گفت از سر بچگی به ازدواج با وی درآمده است و هیچ علاقه.ای به او ندارد.
او می.گفت ایرج به عناوین مختلف او را آزار می.دهد و به او به چشم یک کلفت نگاه می.کند نه یک زن و مدام او را به باد مشت و لگد می.گیرد.به واسطه همین حرف.ها کم کم او و خدارحم با یکدیگر رابطه پیدا کردند و یواش یواش نقشه قتل ایرج کشیده شد.اکرم به ما قول داد اگر شوهرش را بکشیم ۹ میلیون تومان پول نقد به ما می.دهد و ما هم موافقت کرده و نقشه قتل را کشیدیم.
اکرم برای همین دستگاه گنج یابی را که ایرج خریده بود پنهان کرده و ما هم با گفتن این دروغ به ایرج که دستگاه گنج یابش توسط چند تن از دوستانش ربوده شده و در یک باغ پنهان شده ایرج رابه آن باغ کشاندیم.
وقتی ایرج وارد باغ شد ابتدا خدارحم یک ضربه به گردن وی زد و بعد هم من چند ضربه چاقو به مقتول که روی زمین افتاده بود زدم و در پایان هم خدارحم با چاقو ضربه.ای به گردن مقتول زد.بعد از آن هم از اکرم پول گرفتیم تا خود را به نقطه.ای دور برای پنهان شدم برویم.
حق السکوت گرفتم
بعد از اظهارات متهم ردیف اول خدارحم به عنوان متهم ردیف دوم به جایگاه آمده و گفت: من فقط شاهد این قتل بودم و هیچ نقشی در آن نداشتم. ضمنا من ارتباطی با اکرم نداشتم. وقتی وی موضوع قتل شوهرش را مطرح کرد و سعید هم آن.را به من گفت به این فکر افتادم که موضوع را به ایرج بگویم اما از ترس اینکه مبادا ایرج سر این قضیه اکرم را بکشد از آن صرف نظر کردم.روز حادثه به اجبار سعید همراه آنها به باغ رفتم.
سعید چاهی را به ایرج نشان داد و گفت دستگاه گنج یابش داخل آن است وقتی ایرج سرش را به سمت چاه گرفت سعید ضربه.ای به پشت سر وی زد. ایرج شروع به خواهش کرد و گفت به خاطر دخترهایم هم که شده مرا نکشید و به من رحم کنید اما سعید با ضربات دیگری که به.وی وارد کرد او را از پا درآورد. من از اکرم پول هم گرفتم اما ابتدا قرار بود این پول را به خاطر انجام قتل بگیرم ولی چون نقشی دراین جنایت نداشتم وی این پول را به عنوان حق.السکوت به من داد.
در ادامه اکرم متهم ردیف سوم به جایگاه آمده و گفت: من هیچ نقشی در این جنایت نداشتم هر چند واقعا ایرج را دوست نداشتم. من ۱۳ سال بیشتر نداشتم که خانواده.ام مرا به عقد ایرج درآوردند. او لات محل بود و نوچه.های زیادی داشت. ایرج مدام نوچه.هایش را دور و بر خود جمع کرده و با دعوت آنها به خانه.اش با تریاک از آنها پذیرایی می.کرد. زحمت پذیرایی از آنها هم که روی دوش من بود. تازه یک سال از ازدواج ما گذشته بود که بچه دار شدیم.
اما این هم رابطه ما را بهتر نکرد و ایرج مدام مرا کتک می.زد. ایرج زیاد ناپدید می.شد و من هر بار به کلانتری می.رفتم و خبر گم شدن وی را به پلیس می.دادم. آن روز هم من خبر ناپدید شدن وی را به پلیس دادم. ایرج مرد خوبی نبود و همیشه مرا آزار می.داد. او حتی می.خواست دختر بچه کوچکمان را که ۱۰ سال بیشتر نداشت به یک پیرمرد بفروشد.
چند ماهی از ناپدید شدن او گذشته بود که خدارحم و سعید به من گفتند شوهرم زنده است و برای نجات دادن وی پول می.خواهند. روی همین حساب هم من خانه را فروخته و پولش را به آنها دادم. ضمنا من هیچ رابطه.ای با این دو نفر نداشتم.
در پایان دادگاه وارد شور شد تا رای خود را درباره پرونده صادر کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن