تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812898077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره ملي عكس ايران افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ايلنا: در حالي كه تنها يك ماه از خاتمه بزرگترين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه در كشور و منطقه يعني بيست و هشتمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران مي.گذرد، در واپسين روزهاي آبان ماه اين انجمن به پيشواز دو جشنواره - جشنواره ملي عكس ايران و يازدهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان ، فصل 3 - مي.رود.
به گزارش روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، روز يكشنبه 29 آبان ماه از ساعت 19 مراسم افتتاحيه نخستين جشنواره ملي عكس ايران با حضور وزير ارشاد، معاون سينمايي و جمعي از مسئولين فرهنگي، جامعه عكاسان كشور، اصحاب رسانه و مطبوعات و علاقمندان به عكس در خانه هنرمندان ايران بر پا خواهد شد.
همچنين روز سه شنبه اول آذر ماه براي مدت 3 روز، يازدهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان - فصل سه(پاييز) با عنوان ليان به ميزباني استان بوشهر و با حضور شش استان فارس، كهگيلويه و بويراحمد، بوشهر، اصفهان، يزد و چهارمحال و بخياري كار خود را آغاز خواهدكرد.
در جزئيات برنامه افتتاح جشنواره ملي عكس ايران آمده است، اين مراسم در تالار خانه هنرمندان ايران با تلاوت آياتي از قرآن مجيد آغاز و با اعلام برگزيدگان اين جشنواره ادامه خواهد يافت. همچنين وزير ارشاد و جواد شمقدري به ايرا د سخنراني پرداخته و دبيرجشنواره، هاشم ميرزاخاني گزارشي از نحوه برگزاري اين جشنواره و روند عكاسي در انجمن ارائه مي.كند.
اجراي موسيقي زنده از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده براي اين مراسم است و در پايان شش گالري خانه هنرمندان ايران با تقسيم بندي بهار، تابستان، پاييز و زمستان رسما افتتاح خواهد شد.
عكس.هاي مايكل كنا عكاس خارجي نيز يكي از گالري هاي اين مجموعه را به خود اختصاص مي.دهد

خبرگزاری ایلنا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن