تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813879436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کي روش در نشست مطبوعاتي: به خاطر برد 6 بر صفر، بحرين را دست.كم نمي.گيريم آنها قوي.ترين تيم گروه هستند!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار با بحرين گفت: ما تيم قدرتمندي داريم و جمعه براي برد به ميدان مي رويم.
به گزارش ايسنا و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، در اين کنفرانس که با حضور خبرنگاران داخلي و خارجي برگزار شد، کارلوس کي روش در ابتدا گفت: اطمينان دارم که بازي سختي در پيش خواهيم داشت اما به طور حتم در پايان، همه از تماشاي يک بازي زيبا لذت خواهند برد.
وي درباره بازيکنان تيم ايران گفت: ما چند بازيکن اصلي خود مانند علي کريمي، خسرو حيدري، پژمان نوري و قاسم حدادي فر را ازدست داديم اما از بازيکناني که هم اکنون در اردو حضور دارند بسيار راضي هستم. آنها کاملا آماده مسابقه هستند.
کي روش همچنين درباره نتيجه ديدار رفت اظهار كرد: نتيجه شش بر صفر بسيار عالي بود اما بايد بدانيم که فوتبال به حال بستگي دارد نه به گذشته. ما روز جمعه در مقابل تيمي بازي خواهيم کرد که از لحاظ کلي قوي ترين تيم اين گروه است. ما بحرين را به اين دليل که بازي رفت را باخته، دست کم نمي گيريم و فراموش نمي.کنيم که تنها يک گام به صعود به جام جهاني قبلي فاصله داشت و اکنون هم از بخت.هاي صعود به مرحله بعد است.
وي افزود: البته ما هم تيم قدرتمندي دراختيار داريم و براي پيروزي به ميدان مي رويم و اين کار تنها زماني ميسر مي شود که از بحرين بهتر باشيم. ما با احترام کامل به اين تيم برابر آنان بازي خواهيم کرد.
کي روش درباره اختلاف آب و هوايي ايران و بحرين و اندونزي گفت: فوتبال، سرد و گرم و مرطوب و خشک نمي شناسد. تحت هرکدام از اين شرايط، براي پيروزي بايد بهترين بازي خود را انجام دهيد.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن