تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهبهاني:مديران بايد به پروژه ها سركشي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بهبهاني:مديران بايد به پروژه ها سركشي كنند
وزير راه و ترابري با تاكيد بر اينكه "مديران بايد به پروژه ها سركشي كنند"، ارائه گزارش هفتگي از اين بازيد ها را از مديرعامل جديد شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور خواستار شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، حميد بهبهاني امروز در مراسم توديع و معارفه مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور تاكيد كرد: اولويت بندي و زمانبندي پروژه ها، توجه به مديريت كيفيت و هزينه بايد در شركت ساخت و توسعه مد نظر قرار گيرد.

وي با اشاره به فعاليتهاي سخت كوشانه و صادقانه صادق افشار در سمت معاون وزير و مدير عامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، تصريح كرد: توديع افشار را با معارفه وي به عنوان مشاور وزير پذيرفته ام؛ وي كار سنگيني را بر دوش مي كشيدند كه اميدواريم مديران شركت با تقسيم كار، اين مسئوليت سنگين را همگي به دوش بكشند.

وي گفت: در مراسم معارفه بنده كليپي از فعاليتهاي وزارت راه و ترابري پخش شد كه فعاليتهاي افشار را در حقوق حمل و نقل نشان داد.

بهبهاني ياد آور شد: سعي كردم كسي را انتخاب كنم كه از خانواده وزارت راه و ترابري و از بهترينها در حوزه علمي و اجرايي باشد.

وي بيان كرد: مديران بايد به پروژه ها سركشي كنند و از مدير عامل جديد شركت ساخت گزارش هفتگي اين بازديدها را خواستار هستم.

وزير راه و ترابري خطاب به مديران شركت ساخت اظهار داشت: كيفيت كارها را افزايش و كارها را بر اساس مباني علمي انجام دهيم.

بهبهاني خاطر نشان كرد: برزگر فردي دونده و كارآشنا است كه بايد حدود 360 پروژه شركت را اولويت بندي كند.

وزير راه و ترابري اعلام كرد: در سال آينده اميدواريم كه بتوانيم بودجه مناسبي را براي ساخت راهها جذب كنيم و راههاي طولاني و پروژه هاي اولويت دار را در كمترين زمان انجام دهيم.

در اين مراسم ، صادق افشار معاون سابق وزير و مديرعامل سابق شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كه سابقه 30 سال فعاليت در وزارت راه و ترابري داشته است، تصريح كرد: خدا را شاكرم كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي و در دوران شكوفايي همراه با ملت ايران توفيق خدمات آن هم در وزارت راه و ترابري را داشته ام.

وي ادامه داد: معتقدم حمايت و پشتيباني از نظام اسلامي در حال حاضر تلاش و كوشش در توسعه و سازندگي كشور است و بايد با تلاش خودمان ثابت كنيم مي توان كشوري توسعه يافته اسلامي را در ايران داشت.

افشار با تاكيد مجدد بر افتخار خدمتگزاري در نظام اسلامي، ياد آور شد: تمامي كارها در دوران خدمتم توسط كاركنان و همكاران انجام شده است و ما از نهايت بضاعتمان استفاده كرديم.

افشار با اشاره به استقبال از شرايط جديد براي بازنشستگي خود و لزوم دميدن روح تازه به شركت ساخت، بيان كرد: برزگر از همكاران فعال و مجرب است و كار بسيار سنگيني به دوش وي گذاشته مي شود كه ادارات راه و ترابري استانها و ساخت و ساز كشور را تحت تاثير قرار مي دهد.

محمد رضا برزگر معاون وزير و مدير عامل جديد شركت ساخت و توسعه زير بناهاي حمل و نقل كشور نيز در سخناني با تشكر از حسن نيت بهبهاني و تاكيد بر مديريت مشاركتي، بيان كرد: بايد به نظرات جمع، مديران و كارشناسان اهميت داده شود و كساني كه بدون علم كار مي كنند بيشتر از آنكه بسازند، ضايع خواهند كرد.

برزگر مدير عامل سابق شركت آزمايشگاه فني و مكانيك خاك وزارت راه و ترابري با اشاره به فعاليت خود در اين وزارتخانه از سال 60 بيان كرد: قائم مقام وزير راه و ترابري به شدت بحث بودجه سال آينده وزارتخانه را دنبال مي كنند كه اميدواريم ميزان مناسب و لازم جذب شود.

وي با اشاره به اهميت منابع انساني و ضرورت مثبت نگري، گفت: امور اجرايي بايد براساس پشتوانه علمي انجام شود و پيمانكاران داراي نيروهاي قوي علمي هستند.

معاون وزير راه و ترابري تاكيد كرد كه به اولويت بندي طرحها و مديريت منابع، جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي، حمل و نقل ريلي، جذب نيروهاي متخصص، دادن اختيارات به مشاوران و خواستن كار مطلوب از آنها توجه ويژه شود.

وي اعلام كرد: افشار در ساخت پروژه شهيد كلانتري اروميه تلاشي فراواني داشت و درخواست كرده بوديم كه مراسم توديع وي بعد از افتتاح اين پروژه باشد. مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور خاطر نشان كرد: نوآوري و شكوفايي و تقاضاي مردم را در اولويت بندي طرحها مد نظر داشته باشيم.
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن