تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814310340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم شيليايي «توني مانرو» برنده جايزه برتر جشنواره تورين شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فيلم شيليايي «توني مانرو» برنده جايزه برتر جشنواره تورين شد
خبرگزاري فارس: فيلم «توني مانرو» به كارگرداني «پابلو لارين» و نماينده كشور شيلي در اين دوره از رقابت‌هاي اسكار، برنده جايزه برتر بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم تورين شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري رويترز، فيلم «توني مانرو» برنده جايزه برتر اين دوره از رقابت‌هاي سينمايي جشنواره تورين، داستان يك قاتل سريالي است كه پس از تماشاي فيلم «تب شنبه شب»، عاشق شخصيت «جان تراولتا» مي‌شود.
بنا بر اين گزارش، اين فيلم محصول مشترك برزيل و شيلي و ساخته «پابلو لارين» است كه در اين جشنواره ايتاليايي همچنين توانست جوايز فيلم برگزيده منتقدان، بهترين تهيه‌كنندگي و بهترين بازيگر نقش اول مرد را براي «آلفردو كاسترو»، از آن خود كند.
همچنين در حالي كه «ايمانوئل ديوس»، بازيگر فرانسوي براي فيلم «ناگفته» برنده جايزه بهترين بازيگر نقش اول زن شد، درام «شاهزاده برادوي» ساخته «شان بيكر» نيز برنده جايزه فيلم منتخب هيأت داوران شد.
به گزارش رويترز، امسال در ميان شگفتي شركت‌كنندگان در جشنواره امسال، «ناني مورتي»، رييس اين جشنواره، اسامي برندگان اين دوره از رقابت‌ها را اعلام نكرد و پس از مراسم نيز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اعلام كرد كه تا يك هفته ديگر تصميم جديد خود مبني بر ادامه همكاري يا عدم همكاري با جشنواره تورين اعلام خواهد كرد.
بنا براين گزارش، در اين دوره از رقابت‌ها كه 21 نوامبر با نمايش فيلم «دبليو» ساخته «اليور استون» افتتاح شد و روز گذشته نيز به كار خود پايان داد، از «رومن پولانسكي»، تقدير شد.
انتهاي پيام/ا
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن