تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816353782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح انضباط اجتماعي در پايتخت آغاز شد سردار رجب‌زاده اعلام كرد:مشاركت 8پليس تخصصي در اين طرح ساماندهي ترافيك و جمع‌آوري متكديان، دست‌فروشان و معتادان تابلو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: طرح انضباط اجتماعي در پايتخت آغاز شد سردار رجب‌زاده اعلام كرد:مشاركت 8پليس تخصصي در اين طرح ساماندهي ترافيك و جمع‌آوري متكديان، دست‌فروشان و معتادان تابلو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

فرمانده انتظامي تهران بزرگ همزمان با آغاز طرح انضباط اجتماعي گفت: اجراي اين طرح به زودي در كل تهران آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سردار رجب‌زاده روز يكشنبه در حاشيه افتتاح آزمايشي طرح انضباط اجتماعي در محدوده كلانتري 103 گاندي افزود: در اين طرح ايستگاه‌هاي سيار پليس براي دسترسي آسان مردم راه‌اندازي مي‌شوند. از سوي ديگر اقدامات پليس 110 نيز از طريق اين ايستگاه‌ها پيگيري خواهد شد.

وي نظم بخشي، ساماندهي عبور و مرور، جمع‌آوري متكديان، دست‌فروشان و معتادان تابلو و غيره را از جمله اقدامات پيش‌بيني شده در اين طرح عنوان كرد و گفت: در اين طرح به دنبال رفتارسازي مردم هستيم و تا زماني كه احساس كنيم، اين رفتارسازي تثبيت شده، اجراي طرح به صورت 24 ساعته ادامه مي‌يابد.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اين كه هشت پليس تخصصي همچون پليس آگاهي، مواد مخدر، اطلاعات، امنيت، يگان امداد و غيره در اجراي اين طرح شركت دارند، افزود: در اين طرح همچنين قوه قضاييه، دادستان تهران، شهرداري، بهزيستي، وزارت بهداشت و ساير دستگاه‌هاي مرتبط نيز در اين طرح مشاركت مي‌كنند.

وي با اشاره به اين كه با تخلفات رانندگي در اين طرح به شدت برخورد مي‌شود، افزود: موتورسواران حتما مراقب باشند، چرا كه به هيچ عنوان اجازه تخلف به آن‌ها داده نمي‌شود، از سوي ديگر تمامي قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي نيز بدون اغماض اعمال خواهد شد.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ، موفقيت اين طرح را در گرو همكاري مردم دانست و گفت: متاسفانه به دليل افزايش حجم تخلفات، پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ توان برخورد با همه متخلفان را ندارد و لذا براي كمك به آن‌ها پليس‌هاي ديگر وارد عرصه شده‌اند كه به زودي بعد از آرام سازي و ساماندهي تخلفات رانندگي در تهران، همچون گذشته پليس راهنمايي و رانندگي به وظايف خود عمل خواهد كرد.

وي در پاسخ به سوالي درباره ايجاد سد معبر افزود: خيابان فضاي عمومي است و كسي حق تصرف آن را ندارد و پليس نيز با اين دسته از متخلفان برخورد مي‌كند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اين كه جمع‌آوري متكديان و معتادان تابلو از امروز آغاز شده است، افزود: مردم در حوزه كلانتري 103 هرگونه مشكل در اين زمينه را به پليس اطلاع دهند تا با معتادان و متكديان برخورد شود.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ درباره صنوف متخلف در تهران نيز گفت: جلساتي با روساي صنوف گذاشته شده است و آن‌ها نيز گشت‌هاي ويژه‌اي را براي ساماندهي اين امر اختصاص بدهند كه پليس نيز با آن‌ها در اين خصوص همكاري مي‌كند.

وي با اشاره به اين كه مردم به دنبال احساس امنيت و امنيت رواني هستند، افزود: مجرمان بايد از حضور پليس در شهر بترسند نه مردم.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ درباره رفتار پليس انتظامي و كلانتري‌ها با شهروندان نيز گفت: مردم به راحتي مي‌توانند به كلانتري‌ها مراجعه و مشكلات خود را مطرح كنند و كلانتري‌ها نيز بر اساس منشور اخلاقي حرفه‌اي نسبت به پاسخگويي به شهروندان اقدام مي‌كنند.

سردار رجب‌زاده در پايان گفت: تا وقتي كه من فرمانده انتظامي تهران هستم،‌ اين طرح را در تهران اجرا خواهد شد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن