تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804279691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مروری بر اتفاقات برنامه 90 دوشنبه 25 مهرماه 1390


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ؛ پاسخ رد مردم به حضور پروین و تلاش پنجعلی برای بازگشت دایی


شرکت کنندگان در نظر سنجی برنامه 90 رویکرد مثبتی به حضور پروین در پرسپولیس نداشتند و اعلام کردند این تیم با حضور او از بحران خارج نمی.شود.







برنامه شب گذشته 90 اختلاف نظر بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بر سر آینده حمید استیلی را بار دیگر ثابت كرد. همچنین 62 درصد از مخاطبان این برنامه رای به این گزینه دادند كه پرسپولیس با علی پروین هم از بحران خارج نمی.شود.
«90» این هفته در حالی ساعت 22:45 دوشنبه شب بر روی آنتن رفت كه در هفته گذشته تیم ملی فوتبال ایران موفق شده بود با نتیجه. 6 بر صفر بحرین را شكست دهد و به همین دلیل برنامه با پخش گزیده.ای از بازی ایران و بحرین شروع شد.
پس از آن بخش «90 درجه» پخش شد كه به معرفی اجمالی اتفاقات هفته دهم لیگ برتر اختصاص داشت و بر روی تصاویر آن كنایه.های همیشگی فردوسی.پور شنیده می.شد.
در این بخش به مسایلی مانند اعتراض علی دایی به قضاوت دیدار تیمش برابر استقلال، صدرنشینی نفت تهران و انتخاب علی پروین به عنوان "مدیر راهبری" پرسپولیس اشاره شد.
پس از آن، گزیده.هایی از بازی نفت تهران برابر مس سرچشمه، صبای قم برابر ذوب آهن و فجر سپاسی برابر سایپا پخش شد كه محمد فنایی به عنوان كارشناس داوری برنامه اعلام كرد دیدار نفت و مس مشكلی از نظر داوری نداشت، اما در بازی صبا و ذوب آهن داور می.توانست یك پنالتی به سود صبا بگیرد و در بازی فجر و سایپا نیز گل سایپا صحیح نبود، چون كریم انصاری فرد قبل از دادن پاس گل روی مدافع فجر خطا كرده بود.
پس از این بخش، تصاویری از انتقاد خبرنگاران از جایگاه خبرنگاران ورزشگاه حافظیه پخش شد. آن.ها در صحبت.هایشان به كوچك بودن جایگاه و نامناسب بودن آن برای كار خبرنگاران انتقاد می.كردند.
در ادامه برنامه عادل فردوسی.پور با بیان این كه قصد دارد در برنامه این هفته به موضوع انتخاب علی پروین به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بپردازد، به كنایه گفت: قرار بوده است كه رویانیان روی خط تلفنی برنامه بیاید، اما تلفن همراه او به طرز عجیبی پس از خوردن یك زنگ قطع می.شود!
پس از این دیدار تیم.های سپاهان و تراكتورسازی پخش شد كه محمد فنایی درباره داوری این دیدار نیز گفت: گل دوم سپاهان اشتباه بود، چون سید مهدی سید صالحی در صحنه گل بازیكن تراكتورسازی را هل داده بود و همچنین داور باید یك پنالتی به سود تراكتورسازی اعلام می.كرد.
در ادامه برنامه فردوسی.پور به بركناری لوكا بوناچیچ از هدایت تیم فوتبال سپاهان اشاره كرد و گفت: تصمیم باشگاه در حمایت از بازیكنان مقابل مربیان شائبه بازیكن سالاری را در این تیم تقویت می.كند.
در ادامه برنامه امیر قلعه.نویی كه این هفته مانند هفته.های گذشته نسبت به عملكرد داوران دیدار تیمش برابر سپاهان اعتراض داشت، روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: قانون برای تیم ما خوب اجرا نمی.شود. اگر اشتباه داوران یك یا دو بار به ضرر ما باشد طبیعی است، اما اشتباهات داوری در همه بازی.ها روی نتایج تیم ما تاثیرگذار بوده است كه اگر این گونه نبود، تیم ما اكنون با 6 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داشت.
وی ادامه داد: اشتباهات داوران به ضرر تراكتورسازی مثل سریال «روزهای زندگی» مدام تكرار می.شود. اگر داوران با من مشكل دارند، باید بگویم ما چه گناهی كرده.ایم كه به سختی تلاش می.كنیم، ولی تیم.مان نتیجه. نمی.گیرد.
قلعه نویی افزود: وجود 20 تصمیم اشتباه در چهار بازی برای انسان شك و شبهه ایجاد می.كند كه چرا این اتفاقات برای تراكتورسازی می.افتد. من از رییس كمیته انضباطی سوال می.كنم، چرا وقتی یك مربی اعتراض می.كند، بلافاصله جواب او را می.دهد، ولی كسی به داد ما نمی.رسد. من می.پرسم چه كسی باید به داد تراكتورسازی و مردم آذربایجان برسد. شما یك بازی را نام ببرید كه داوران به سود ما سوت زده باشند.
قلعه نویی همچنین در ادامه و در واكنش به صحبت.های فنایی كه در خلال صحبت.های او گفته بود قلعه نویی نباید بگوید كه داوران مغرضانه سوت می.زنند، چرا كه داوران ما جوان و آینده دار هستند و قطعا نمی.خواهند به عمد خطایی انجام دهند، گفت: من نگفتم داوران برای تراكتورسازی مغرضانه سوت می.زنند؛ من فقط گفتم محلی باید به اعتراض.های ما رسیدگی كند چرا كه اشتباهات داوری روی كار ما تاثیر گذار بوده است.
در ادامه برنامه گزیده دیدار تیم.های استقلال و راه.آهن پخش شد كه محمد فنایی درباره مسایل داوری این دیدار گفت: دقیقه 9 بازی خطای مدافع راه.آهن بر روی مجیدی پنالتی بود. پنالتی تیم راه.آهن صحیح بود و اسماعیل شریفات از استقلال در جریان بازی باید اخراج می.شد.
پس از این قسمت یدالله سلیمانی عضو كمیته داوران فدراسیون فوتبال و امیر قلعه نویی همزمان میهمان تلفنی برنامه شدند تا درباره صحبت.های چند دقیقه قبل قلعه نویی به گفت.وگو. بپردازند.
بر همین اساس سلیمانی گفت: من از قلعه نویی می.پرسم این كه می.گوید اشتباهات داوری به ضرر تیمش تبدیل به یك سریال شده یعنی چه؟ یعنی وقتی كه داوران به سود تراكتورسازی سوت می.زنند نیست، این مسایل سریالی است. او به داوران تهمت زده، توهین كرده و می.گوید داور و ناظر داوری دروغ می.گویند و به عقیده او حتما تنها خودش و مدیرعامل باشگاهش راستگو هستند.
وی ادامه داد: قلعه.نویی گفته است این كه داور بازی تراكتور و نفت تهران به دلیل ضرب و شتمی كه در پمپ بنزین صورت گرفته بود، طول درمان گرفته اشتباه است چرا كه طول درمان را باید نیروی انتظامی صادر كند، در حالی كه این گونه نیست. در این لحظه قلعه نویی در واكنش به این صحبت سلیمانی گفت: من نگفتم نیروی انتظامی باید طول درمان صادر كند، بلكه گفتم اگر پزشكی قانونی بخواهد این كار را كند به نامه نیروی انتظامی یا دادسرای مربوطه نیاز دارد. من درباره بازی تیمم با نفت فقط گفتم مساله پمپ بنزین و ضرب و شتم داور دروغ بوده است.
در ادامه سلیمانی با رد صحبت.های قلعه نویی، اظهار كرد: چرا قلعه.نویی پس از بازی با نفت مدام به كمیته داوران كنایه می.زند و مثلا می.گوید نیروی انتظامی باید مراقب پمپ بنزین.ها باشد! مردم ما از شعور بالایی برخوردارند و می.دانند كه چه كسی راست می.گوید و چه كسی دروغ. قلعه.نویی هم باید جنبه شكست را داشته باشد و پاسخگوی رفتارش باشد.
در این لحظه بار دیگر قلعه نویی وارد بحث شد و گفت: اگر گفتم نیروی انتظامی باید مراقب پمپ بنزین.ها باشد، درست گفته.ام و باز هم این را می.گویم.ما جنبه باخت را داریم ولی ماهیت كمیته داوران در برنامه چند هفته قبل با حضور نصیرزاده معلوم شد. این آقایان دوست دارند هر طوری كه صحبت می.كنند ما ساكت بمانیم و چیزی نگوییم.
در پایان یدالله سلیمانی در واكنش به این صحبت قلعه.نویی، گفت: متاسفم كه آقای قلعه نویی می.گوید ماهیت كمیته داوران را آن كارشناس داوری معلوم كرده است ، در حالی كه تمام جامعه ورزش كشور آن آقا را به خوبی می.شناسند.
در این لحظه مجری برنامه از دو طرف خواست درباره كسانی كه حضور ندارند، صحبت نكنند.
در ادامه برنامه تصاویری از گفت.وگو.ی گزارشگر «90» با چند تن از بازیكنان و كادر فنی باشگاه استقلال درباره مشكلات مالی این تیم پخش شد كه به این شرح است:
سید مهدی رحمتی:
مشكلات مالی وجود دارد، ولی امیدواریم به زودی حل شود.
میلاد میداوودی:
انشاءالله مشكلات مالی ما هر چه زودتر برطرف شود.
فرهاد مجیدی:
همیشه درباره این مسایل صحبت كرده.ایم، اما هیچ گاه فایده.ای نداشته است. امیدوارم اعضای هیات مدیره یك بار سر تمرین بیایند تا ما آن.ها را ببینیم چون ما آن.ها را نمی شناسیم و مطمئنم اگر آن.ها سر تمرین بیایند، آن.ها را نخواهیم شناخت. آن.ها نباید به مردم قول الكی بدهند، چرا كه با وضعیت موجود استقلال پنجم هم نمی.شود.
پرویز مظلومی:
هر اتفاقی كه در تیم و نتیجه.گیری آن بیفتد، مسئولیتش بر گردن من است. در چند هفته اخیر بازیكنان ما به دلیل مشكلات مالی استرس زیادی داشتند و نمی.توانستند روی كار خود تمركز كنند.
منصور پورحیدری:
آقای فتح.الله.زاده و سایر اعضای هیات مدیره در حال بررسی مشكلات هستند و سعی می.كنند آن.ها هر چه سریع.تر حل كنند.
در ادامه برنامه و پس از پخش دوربین «90» استودیو برنامه میزبان آندرانیك تیموریان بود.
وی كه در بازی تیم ملی ایران برابر بحرین به عنوان بهترین بازیكن میدان شناخته شده بود با بیان این كه به دلیل تمام موفقیت.هایش خدا را شكر می.كند ، اظهار كرد: مربیان قدیمی خودم و كارلوس كی.روش در این راه به من خیلی كمك كردند و من خوشحالم كه مزد زحمات آن.ها را دادم.
مهم.ترین بخش.های صحبت.های تیموریان در برنامه «90» به این شرح است:
* برادرم سرژیك بازیكن بسیار خوبی بود و یكی از بهترین فوتبالیست.های ارامنه به شمار می.رفت. او زمانی به ماینس و پس از آن به دوسبورگ آلمان رفت اما متاسفانه نتوانست زیاد بازی كند و به استقلال بازگشت و دچار مصدومیت شد و دیگر فوتبال حرفه.ای را ادامه نداد. البته او هنوز به صورت تفریحی فوتبال بازی می.كند.
* از این كه به عنوان یك فوتبالیست ارمنی در تیم ملی حضور دارم، خوشحالم و احساس غرور می.كنم.
* جام جهانی 2006 سكوی پرتاب من به اروپا و موفقیت های زیاد بود.
* خواسته هر مربی از بازیكنانش در هر بازی متفاوت است و به همین دلیل من در یك بازی فیزیكی بازی می.كنم و در بازی دیگر تكنیكی.
* رفتن من به لیگ برتر انگلیس یك ترانسفر رویایی برای من بود.
* تیم ملی در جام جهانی 2006 می.توانست به دور دوم صعود كند، ولی كمی بدشانس بود.
* صحبت.هایی كه پشت سر من و نكونام زده می.شود و گفته می.شود كه ما با هم خوب نیستیم.، درست نیست چرا كه جواد یكی از بهترین دوستان من است.
* سال اولی كه در انگلیس بودم، خوب كار كردم و چند ماه اول حضورم در آنجا فوتبال انگلیسی را خوب یاد گرفتم. در آن زمان فكر می.كردم فوتبال را خوب می.دانم اما وقتی به انگلیس رفتم، فهمیدم كه چیزهای زیادی وجود دارد كه باید یاد بگیرم.
* من زمانی كه در فولام بودم از اوساسونای اسپانیا هم پیشنهاد داشتم، اما سرمربی تیم اجازه نداد كه به آنجا بروم.
* فعلا هیچ پیشنهادی از تیم.های خارجی ندارم، اما نسبت به آن زمان كه در اروپا بودم، پخته.تر و آماده.تر هستم.
* نام خانوادگی ما تیموریان است، اما به دلیل پاره.ای از مشكلات این نام در پاسپورت و شناسنامه من «تیموتیان» ثبت شده است.
* تیم فوتبال آرارات به دلیل شرایط مالی ضعیف و یكسری مسایل دیگر نتوانسته به كارش ادامه دهد، ولی خوشبختانه در حال حاضر تیم نوجوانان آرارات در دسته یك بازی می.كند.
در میان صحبت.های تیموریان تصاویر و فیلم.هایی از بازی.های قدیمی او در تیم.های جوانان استقلال ، ابومسلم خراسان و تیم ملی پخش شد.
پس از صحبت.های تیموریان بخش «از90 تا 90» پخش شد كه به موضوعاتی مانند نامناسب بودن جایگاه خبرنگاران ورزشگاه دستگردی، اعتراض شدید شرفی به داور بازی تیمش برابر نفت آبادان، برخورد رحمتی با مدافع تیمش در بازی با تیم راه.آهن، مخالفت دایی درباره این كه گفته می.شد تیمش برابر استقلال وقت تلف كرده است، انتقاد پرویز مظلومی از بازی دفاعی راه.آهن، مشمول شدن قاسم حدادی فر در سن 28 سالگی، رد خبر پرداخت دو میلیارد تومان به استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان توسط علی فتح.الله.زاده و جا ماندن نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال از پرواز بازگشت تیم ملی فوتبال بانوان از امارات پرداخت.
در ادامه برنامه بخش.هایی از بازی.های شهرداری تبریز برابر ملوان و مس كرمان برابر پرسپولیس پخش شد، ولی هیچ صحنه قابل بحث داوری نداشت.
پس از آن بخش.هایی از سه برنامه قدیمی «90» مربوط به سال 1378 پخش شد و در ادامه صحبت.های چند تن از اعضای باشگاه پرسپولیس پس از نشست كمیته فنی این باشگاه پخش شد كه قسمت.هایی از آن بدین شرح است:
علی پروین :
هیچ پستی در باشگاه نگرفته.ام، ولی پس از این اگر لازم باشد در كار فنی تیم دخالت می.كنم.
محمد پنجعلی:
نمی.دانم شرح وظایف آقای پروین چیست؟ مشكلی برای اعضای هیات مدیره پیش آمد كه جلسه این هیات لغو شد و به روز سه.شنبه موكول شد.
حمید استیلی:
درباره مسایل فنی تیم مشورت می گیرم، اما تصمیم نهایی را خودم می.گیرم.
در ادامه محمد پنجعلی میهمان تلفنی برنامه شد و درباره مسایل حاشیه.ای پرسپولیس صحبت كرد، صحبت.های پنجعلی در برنامه شب گذشته «90» بدین شرح است:
* به نظر آقای پروین احترام می گذارم، اما اعتقاد دارم آنچه به سود پرسپولیس است باید انجام شود. دلم به حال مردمی می.سوزد كه گناهی ندارند، اما باید شاهد ناكامی تیم.شان باشند.
* نظر من این است كه كادر فنی پرسپولیس به اندازه كافی وقت داشته است و اكنون باید به خواسته مردم عمل شود و این كادر تغییر كند.
* فعلا گزینه.ای برای جایگزینی استیلی در نظر نداریم، اما احساس می.كنیم با شرایط موجود تیم نتیجه. نخواهد گرفت.
* اگر مردم خواهان حضور علی دایی در پرسپولیس هستند، اشكالی ندارد كه با او در این باره صحبت كنیم ولی اگر به دلیل حضور او در راه.آهن امكان پیوستنش به ما فراهم نشد، به دنبال گزینه.های دیگر خواهیم بود.
* به نظر من خود استیلی نیز مانند پرسپولیس از وضعیت موجود ضربه خورده است و بهتر است خودش استعفاء دهد.
* در صحبتی كه با پروین داشته.ام او مساله دخالت در كادر فنی را رد كرده و گفته است كه فقط به كادر فنی مشورت می.دهم.
در ادامه برنامه درباره مساله محروم بودن یا نبودن قاسم دهنوی در بازی مس و پرسپولیس بحث و بررسی شد كه در این زمان رییس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تماسی تلفنی گفت: تا زمانی كه رای محرومیت یك بازیكن به سازمان لیگ ابلاغ نشده باشد، آن محرومیت قابلیت اجرا شدن ندارد و به همین دلیل دهنوی می.توانسته برابر پرسپولیس بازی كند.
در ادامه، بازی.های نفت آبادان برابر شاهین بوشهر، داماش گیلان برابر فولاد و مس سرچشمه برابر ذوب آهن پخش شد كه فنایی درباره مسایل داوری این بازی.ها گفت: داور می.بایست برای هر كدام از تیم.های نفت آبادان و شاهین بوشهر یك پنالتی می گرفت.
در پایان برنامه دو گفت و گو.ی تلفنی با مهدی محمد نبی و اصغر شرفی انجام شد كه در این گفت.وگو.ها دبیركل فدراسیون فوتبال گفت: با حضور یك وكیل ایرانی و دو وكیل خارجی پیگیر مساله تیم امید هستیم و تقریبا 50 درصد امیدواریم كه تیم امید به رقابت.های انتخابی المپیك لندن باز گردد.
پرسش پیامكی برنامه این هفته «90» نیز این بود كه «آیا انتخاب پروین به عنوان مدیر فوتبال پرسپولیس باعث خروج این تیم از بحران خواهد شد یا خیر» كه در پایان برنامه سه ساعته «90» از میان بیش از یك میلیون و ششصد و پنجاه هزار نفر شركت كننده 38 درصد پاسخ مثبت و 62 درصد پاسخ منفی دادند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 536]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن