تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815909024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

؛نمايندگان مجلس «مدرس» را الگوي خود قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ؛نمايندگان مجلس «مدرس» را الگوي خود قرار دهند
؛امامان جمعه استان خراسان رضوي در آستانه سالروز شهادت آيت ا... سيد حسن مدرس و روز مجلس از نمايندگان مردم در خانه ملت خواستند اين شهيد والا مقام را الگوي خود قرار دهند.آنان با تسليت سالروز شهادت امام جواد(ع) به سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت زهرا(س) اشاره كردند و با توجه به مشكلات موجود بر سر راه ازدواج جوانان، خواستار توجه جدي و بيش از پيش دولت، خيران و خانواده ها به امر ازدواج آسان و پرهيز از تجملات شدند.خطيبان جمعه استان ضمن محكوم كردن حوادث نوار غزه و حوادث تروريستي در پاكستان بر هوشياري ملت ها در قبال اهداف استكبار تأكيد كردند. به گزارش خراسان در خطبه هاي نمازجمعه استان، ائمه جمعه درباره مناسبت هاي هفته از جمله روز نيروي دريايي، هفته بسيج و روز جهاني معلولان نيز سخن گفتند.

؛مجلس قلب تپنده كشور
؛كاشمر- امام جمعه كاشمر با اشاره به فرا رسيدن سالگرد شهادت آيت ا... سيد حسن مدرس به بيان جملاتي از حضرت امام در ارتباط با اين شهيد پرداخت و گفت: همان گونه كه امام(ره) فرمودند القاب براي مدرس كوتاه و كوچك است و هركس شخصيت مدرس را بشناسد قطعا در برابر او تواضع مي كند.حجت الاسلام «سيد قاسم يعقوبي» با بيان اين كه سالروز شهادت اين عالم بزرگ، روز مجلس هم ناميده شده، خاطر نشان شد: مجلس در كشور ما جايگاه بسيار بلندي دارد چرا كه مجلس قلب تپنده كشور است و اگر خوب كار كند، ساير دستگاه ها هم خوب كار مي كنند و به تعبير رهبر انقلاب مجلس براي حركت دولت ريل گذاري مي كند.وي افزود: دولت مجري قوانين مجلس است و اگر مشكلي هم در كشور وجود دارد براي حل آن بايد سراغ ريشه ها رفت.به گفته وي مجلس نقش مهمي دارد و بايد با همكاري ساير قوا براي حل مشكلات كشور تلاش كنند.

؛نااميدي ملت، مهم ترين حربه دشمن
؛درگز- امام جمعه درگز با اشاره به دسيسه هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي افزود: دشمن با شگردهاي مختلف درصدد به انحراف كشاندن جوانان ماست و مي خواهند هويت ايراني و اسلامي را از جوانان بگيرند و كارهاي زيادي هم انجام داده اند.حجت الاسلام «ناهيدي» افزود: نااميد كردن ملت يكي از حربه هاي دشمن است و مردم بايد سعي كنند با پيروي از مقام معظم رهبري و حمايت رياست جمهوري دشمنان را از رسيدن به اهدافشان باز دارند.وي افزود: ترويج فرهنگ جهاد و شهادت، توجه به توصيه هاي مقام معظم رهبري و اتحاد و يك پارچگي بين ملت در همه امور و توجه به مسائل علمي مي تواند براي مقابله با دشمنان مثمر ثمر باشد.

؛توجه ويژه به نماز
؛قوچان- امام جمعه موقت قوچان در ادامه بحث اهداف تشكيل حكومت اسلامي از ديدگاه امام علي (ع) گفت: آن حضرت فرمود: دومين هدف من از تشكيل حكومت اسلامي، احياي اصول اسلامي و احكام فراموش شده است.حجت الاسلام «وطن خواه» افزود: در انقلاب اسلامي ايران نيز حضرت امام (ره) تلاش كرد تا اصول اسلامي را احيا كند كه اعتراض به قانون كاپيتولاسيون در سال ١٣٤٣ و انجمن هاي ايالتي از آن جمله بود.وي گفت: از آيات قرآن چنين بر مي آيد كه از نشانه هاي حكومت صالحان، توجه به خداوند و بندگي به ويژه توجه به نماز است كه با وجود تأكيدات زياد هنوز جايگاه واقعي خود را در زندگي و برنامه هاي ما پيدا نكرده است كه بايد فرهنگ سازي شود و به عنوان عبادت از حاشيه زندگي بيرون آيد و به عنوان يك اصل در برنامه ريزي ها مدنظر باشد.

؛تصويب قوانين مورد نياز مردم
؛نيشابور- خطيب موقت جمعه نيشابور گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، تصويب قوانيني را در نظر بگيرند كه مورد نياز مردم باشد. حجت الاسلام «محمد كاظم رجايي» افزود: شايد تا ٥٠ سال ديگر، مردم نيازمند بعضي قوانين نباشند ولي امروز مباحثي چون اشتغال، ازدواج و مسكن در صدر نيازهاست كه بايد به آن ها توجه كرد. وي با اشاره به سالگرد شهادت آيت ا... مدرس، يادآور شد و افزود: امروز بايد نمايندگان مجلس از اين بزرگ مرد الگو بگيرند. وي با گرامي داشت سالروز ازدواج تاريخي حضرت علي(ع) و حضرت زهرا(س) و روز ملي ازدواج، يكي از بزرگ ترين مشكلات جوانان را ازدواج عنوان كرد و گفت: امروز نه مشكلات اقتصادي بلكه مسائل فرهنگي و رسوم غلط، موانع عمده ازدواج است.

؛تحقق وعده الهي
؛جوين- امام جمعه موقت جوين ورشكستگي قدرت هاي بزرگ را دور از انتظار ندانست و اعلام كرد: زورگويي ها و تجاوزها بالاخره گريبان آن ها را خواهد گرفت و وعده خداوندي محقق خواهد شد. حجت الاسلام «تشكري» گفت: وحدت، هماهنگي، همدلي و انسجام بسيجيان، مردم و ملت ايران در تمام زمينه ها دشمن را به زانو درآورده و در ورطه ورشكستگي قرار داده است.وي با اشاره به مظلوميت مردم فلسطين گفت: فشار زيادي از نظر اقتصادي- اجتماعي و سياسي روي مردم فلسطين است، اگر ملت هاي عرب و دولت ها هماهنگي و مساعدت بيشتري براي كمك به مردم فلسطين انجام دهند، دشمن را به عقب نشيني وادار خواهند كرد.او بسيجيان را عزت اسلام، انقلاب و ايران شمرد و گفت: دنيا روي بسيج حساب باز كرده است و ما قدردان زحمات اين عزيزان در تمام زمينه ها هستيم.

؛انتقاد امام جمعه سرخس
؛سرخس- امام جمعه سرخس با تسليت سالروز شهادت امام جواد(ع) و شهادت شهيد آيت ا... مدرس روز مجلس را گرامي داشت. حجت الاسلام «حسين ملكي ابرده» افزود: مكتب اسلام به شدت طرفدار پاكي، شايستگي و تقوا محوري است و نه بومي محوري. خطيب نمازجمعه سرخس با اشاره به ولايت محوري و حاكميت اسلام در تمامي زواياي كشور گفت: از هر فرد بومي كه براي مردم خدمت صادقانه انجام دهد، حمايت مي كنيم. وي از برخي افراد كه فضاي شهرستان سرخس را با برخي اقدامات خود مسموم مي كنند، به شدت انتقاد كرد و شايسته سالاري را ملاك مسئوليت و تلاش در شهرستان دانست. امام جمعه سرخس با اشاره به سفر وزير كشور و استاندار خراسان رضوي به اين شهرستان از حضور نيافتن آنان در جمع مردم انتقاد كرد.

؛ازدواج حضرت علي(ع) بايد الگوي ما باشد
؛تربت حيدريه- امام جمعه تربت حيدريه با گرامي داشت سالروز ازدواج مبارك و فرخنده حضرت علي (ع) و حضرت زهرا(س) گفت: شايسته است اين ازدواج مبارك در ابعاد مختلف از قبيل سبك بودن جهيزيه، مهريه، وليمه عروسي و پرهيز از ريخت و پاش هاي فعلي مدنظر قرار گرفته شود. حجت الاسلام شريعتي تبار، افزود: ازدواج كه يك امر انساني و معنوي است با ماديت مخلوط نشود و جامعه ما به سوي ازدواج ساده و به هنگام پيش برود. وي به سالروز شهادت شهيد مجلس و روز مجلس اشاره كرد و گفت: مدرس كسي بود كه در برابر رضاخان قلدر ايستاد و با شجاعت خود به مجلسيان در برابر اولتيماتوم روسيه جرأت داد و اين آزادگي و شجاعت مرهون ايمان او و بي اعتنايي به پول و مقام بود. وي خطاب به نمايندگان مجلس گفت: طرح هايي را در اولويت كاري خود قرار دهند كه مسائل كليدي كشور را حل مي كند.

؛علت گمراهي مسلمانان
؛خواف- امام جمعه خواف سالروز شهادت امام جواد(ع) را تسليت گفت و با اشاره به جو خفقان دوران زندگاني كوتاه آن امام بزرگوار علت گمراهي مسلمانان را فاصله گرفتن و نشنيدن حقايق دين و معارف الهي از زبان اهل بيت پيامبر(ص) دانست.حجت الاسلام «رمضانپور» به دهم آذر سالروز شهادت آيت ا... سيد حسن مدرس اشاره كرد و افزود: اين عالم وارسته و مرد دين و سياست در مقابل رضاخان ايستاد و ٩ سال از عمر با بركتش را در شهر خواف در تبعيد به سر برد.وي روز جهاني معلولان را يادآور شد و با اشاره به اين كه ١٠ درصد جمعيت جهان معلول هستند، گفت: اگر به دستورات ديني و الهي در موقع ازدواج عمل شود، معلولي نخواهيم داشت.

؛ازدواج جامعه را امن مي كند
؛بجستان- امام جمعه بجستان در ادامه تفسير دعاي مكارم الاخلاق از صبر به عنوان يكي از بزرگ ترين فضايل انساني نام برد و گفت: آدمي با استفاده از اين نعمت الهي مي تواند در مقابل مصائب با عبادات به درجه كمال و سعادت برسد.حجت الاسلام ايزدي اول ذي الحجه سالروز ازدواج امام علي(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را تبريك گفت و افزود: متاسفانه در كشور ما سن ازدواج بالا رفته و شرايط ازدواج سخت شده است و بايد مسئولان و مردم شرايط زندگي را براي جوانان فراهم كنند، زيرا ازدواج جلوي بسياري از مفاسد را مي گيرد و جامعه را امن مي كند.وي سالروز شهادت عالم مجاهد شهيد مدرس را گرامي داشت و از وي به عنوان الگويي براي نمايندگان ياد كرد و گفت: نمايندگان بايد با تأسي به زندگي شهيد مدرس تمام توان خود را براي خدمت به مردم به كار گيرند.

؛لزوم هوشياري مردم
؛چناران- امام جمعه موقت چناران با اشاره به توطئه هاي سياسي و فرهنگي دشمن مانند نشر خرافات و اهانت به مقدسات، گفت مردم بايد در مقابل اين دسيسه ها هوشيار باشند.حجت الاسلام ابراهيم صابر بسيج را نشانه اقتدار جمهوري اسلامي دانست و گفت: از آن جا كه اين توان و قدرت ريشه در ايمان دارد، موجب شده است تا دنيا روي قدرت دفاعي ايران حساب كند.وي شهادت امام جواد(ع) را تسليت گفت و آن را حاصل توطئه شوم غرور و تزوير دانست.

؛ازدواج دو نور
؛درود- امام جمعه شهر درود سالروز شهادت امام جواد(ع) را تسليت گفت و فرازهايي از زندگاني با بركت آن امام همام را بيان كرد.حجت الاسلام «حسن مهاجراني» با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س) از اين ازدواج به عنوان «ازدواج دو نور» تعبير كرد و گفت: جوانان ما بايد در مسئله ازدواج تمام جوانب آن را درنظر بگيرند تا در آينده با مشكل روبه رو نشوند.وي افزود: در امر ازدواج، دختر و پسر بايد «هم كفو» باشند و به وضعيت خانوادگي، جهيزيه، مهريه و مراسم ازدواج توجه داشته باشند.

؛دغدغه مقام معظم رهبري
؛قدمگاه- امام جمعه شهر قدمگاه ضمن تبريك سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: فضيلت مهم ازدواج و تشكيل خانواده توسط جوانان باعث نزول بركات الهي و افزايش رزق و روزي است و گسترش اخلاق حسنه و رواج جوانمردي و كرامت در ميان اجتماع را موجب مي شود.حجت الاسلام «محمدنسب»، توصيه ها و دغدغه هاي مقام معظم رهبري درخصوص فراهم كردن ازدواج آسان و به هنگام جوانان را به مسئولان بخش زبرخان و خانواده ها تذكر داد و تشكيل ستادي از نخبگان و مسئولان را براي سامان دهي اين امر مهم خواستار شد.وي سالروز شهادت آيت ا...مدرس را يادآور شد و گفت: شهيد مدرس بايد الگويي شايسته براي نمايندگان باشد تا چراغ هاي سبز و قرمز دشمن در اراده نمايندگان خللي وارد نكند.

؛وظيفه حاكمان اسلامي
؛رشتخوار- امام جمعه رشتخوار گفت: حاكمان اسلامي با رعايت دستورات ديني بايد تسهيل در امور ازدواج جوانان را فراهم و فرهنگ سازي كنند.حجت الاسلام «محمد كازري» با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علي(ع) با فاطمه زهرا(س) افزود: تشكيل خانواده از نيازهاي ضروري جامعه امروز ماست كه مي تواند مانع فساد در جامعه شود.وي با بيان اين كه حاكمان اسلامي بايد موانع ازدواج را در جامعه كنوني ما هموار سازند، اظهار داشت: خانواده ها نيز نبايد به بهانه دانشجو يا دانش آموز بودن دختر يا پسر از ازدواج جوانان جلوگيري كنند.وي مهم ترين موانع ازدواج را در جوامع امروزي سخت گيري در مهريه ها، جهيزيه، شغل طرف، چشم و هم چشمي و تجمل گرايي ذكر كرد و گفت: ضرورت هاي اساسي زندگي بايد مورد توجه خانواده ها باشد.

؛بسيج همگاني و حركت حزب اللهي براي حل مشكل ازدواج
؛سبزوار- امام جمعه موقت سبزوار گفت: سعي كنيد با بسيج همگاني و حركت حزب اللهي، مشكل ازدواج و سنگيني آن را حل كنيد.حجت الاسلام «محمد سليماني» افزود: شرايط ازدواج با وجود انجام اقداماتي از سوي مسئولان براي آسان تر شدن، نياز به تلاش جدي تري دارد.وي به نهم آذر سالروز بزرگ داشت عالم جليل القدر مرحوم شيخ مفيد اشاره كرد و افزود: از ايشان آثار بسياري همچون«ارشاد» كه در بيان تاريخ ائمه است به جا مانده و او شاگردان برجسته اي همچون استاد سيدرضي تربيت كرده است.وي همچنين به دهم آذر ماه سالروز شهادت سيدحسن مدرس و نام گذاري اين روز به عنوان روز مجلس اشاره كرد و توفيق خدمتگزاري به امت حزب ا... را براي نمايندگان مجلس خواستار شد.وي با اشاره به حديثي از امام جواد(ع) گفت: صحت و سلامتي، غنا و بي نيازي، علم و آگاهي و توفيق چهار عاملي است كه انسان را در زندگي دنيا كمك مي كند.

؛مدرس بايد الگو باشد
؛گناباد- امام جمعه گناباد با تسليت سالروز شهادت امام جواد(ع)، راه صعود به قله بلند كرامت از ديدگاه اين امام را اعتماد به خدا دانست و گفت: امام جواد(ع) در سن پايين به امامت رسيدند و حجت را بر همه مخالفان اهل بيت تمام كردند.

حجت الاسلام حسن صادقي ١٠ آذر شهادت آيت ا... سيدحسن مدرس توسط عمال رضاخان و نام گذاري اين روز به نام روز مجلس را يادآور شد و تصريح كرد: مجلسيان بايد امروز مدرس را الگوي خود قرار دهند و به وظيفه قانوني خود كه قانون گذاري و نظارت بر كار دولت است، عمل كنند.وي تفكر بسيجي را تداوم بخش انقلاب اسلامي و آرمان هاي امام راحل دانست و گفت: تا زماني كه اين تفكر در بين مديران نظام جمهوري اسلامي وجود دارد، حركت ادامه خواهد داشت.

؛محكوميت سكوت مجامع بين المللي
؛كلات- امام جمعه كلات ضمن تسليت شهادت امام جواد(ع) به نمازگزاران، به سالروز ازدواج حضرت علي(ع) با حضرت فاطمه(س) اشاره كرد و گفت: جامعه اسلامي بايد زمينه ازدواج و تشكيل زندگي را براي جوانان فراهم و سن ازدواج را به سن بلوغ نزديك تر كند.حجت الاسلام«قلي زاده» ضمن محكوم كردن سكوت مجامع بين الملل درخصوص وضعيت اسف بار نوار غزه، با اشاره به سالروز شهادت آيت ا...مدرس گفت: نمايندگان مجلس امروز نيز بايد مدافع حقوق ملت باشند و همواره از منافع عمومي دفاع و ثابت كنند كه سياست ما عين ديانت ماست.

؛حوادث تروريستي در پاكستان
؛گلبهار- امام جمعه گلبهار گفت: ايمان قوي، شجاعت و صلابت مدرس او را بزرگ كرد و او بايد الگوي همه ما باشد. حجت الاسلام زنگنه با اشاره به روز ازدواج حضرت علي(ع) گفت: ازدواج سالم، ساده و سهل بايد به صورت يك فرهنگ درآيد و دولت و خيران بايد جوانان را در اين راه كمك كنند.وي با اشاره به حوادث تروريستي در پاكستان گفت: آمريكا و استكبار سعي دارد با اين حركات تداوم جنايات خود را در سرزمين غزه تعقيب كند. وي از مسئولان و خيران منطقه خواست براي برگزاري باشكوه مراسم هفته غدير برنامه ريزي كنند.

؛توجه به گازرساني ريوش
؛كوهسرخ- امام جمعه كوهسرخ با بيان گوشه اي از زندگاني امام جواد(ع) شهادت آن امام همام را تسليت گفت. حجت الاسلام «اميني» گفت: ازدواج ساده حضرت علي(ع) و حضرت زهرا(س) درس هاي بزرگي براي شيعيان دارد كه جوانان ما در امر ازدواج بايد اين پيوند را الگويي براي خود قرار دهند. وي با غيرمنصفانه خواندن ادعاي افرادي كه خدمات دولت نهم را اندك مي شمارند، افزود: رضايت و حمايت مقام معظم رهبري به طور ويژه از امتيازات اين دولت است. وي با انتقاد از ضعف پوشش تلويزيوني در برخي نقاط اين بخش خواستار توجه جدي به موضوع گازرساني شهر ريوش شد.

؛دعا، سپر مومن
؛شانديز- امام جمعه شانديز با بيان رواياتي درباره دعا گفت: دعا سپري است براي فرد مومن تا او را از بلاها و پيش آمدها حفظ كند.حجت الاسلام«حسيني» به سالگرد شهادت شهيد مدرس اشاره كرد و گفت: نام بزرگ مدرس در تاريخ ثبت شده است اما جاي مدرس ها در مجلس كنوني ما خالي است. وي بسيج را بدنه قوي سپاه پاسداران دانست و گفت: با وجود بسيج و حضور بسيجيان در تمامي صحنه ها انقلاب از هر گزندي مصون خواهد ماند.

؛كم كردن بحث هاي سياسي در خانه ملت
؛خوشاب- امام جمعه سلطان آباد با بيان حديثي از امام علي(ع) تقوا را كليد صلاح و چراغ هدايت دانست. حجت الاسلام «ثباتي مقدم» با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علي(ع) با حضرت زهرا(س) گفت: اين ازدواج آسماني بهترين الگو براي زوج هاي جوان ماست. وي سالروز شهادت آيت ا...مدرس را تسليت گفت و افزود: مدرس در عزت نفس و مناعت طبع كم نظير بود. وي از نمايندگان مجلس خواست با كم كردن مباحث سياسي، رفع نيازهاي مردم و مسائل اساسي كشور، مبارزه با فساد و انجام دقيق وظايف نظارتي را در اولويت كارشان قرار دهند.

؛چشم و هم چشمي ها در مراسم شادي
؛نصرآباد- خطيب موقت جمعه نصرآباد با اشاره به حديثي از امام جواد(ع) اظهار داشت: صبر را متكاي خود سازيد و فقرا را در آغوش بگيريد و لذت ها را واگذاريد و با هوس مخالفت كنيد و بدانيم كه هرگز از مراقبت خدا بيرون نيستيم.

حجت الاسلام«سليمان نادري» سالروز شهادت امام جواد(ع) را تسليت گفت و افزود: شركت در مراسم عزاداري ائمه و آشنايي با معارف و زندگي اين بزرگواران ما را از خطاها و اشتباه ها مصون مي كند.وي از نحوه هزينه كردن در برگزاري مراسم هاي عزاداري و ازدواج ها انتقاد كرد و يادآور شد: اين چشم و هم چشمي ها باعث به وجود آمدن مشكلات در جامعه مي شود و نيكوكاران بايد وسيله ازدواج زوج هاي جوان را فراهم كنند و با احياي اين سنت حسنه به جامعه خدمت كنند.

وي با اشاره به راه اندازي كاروان ها عروسي و حمل جهيزيه اظهار داشت: اين كارها نادرست و غيرخداپسندانه است و اسباب رنجش فقرا و مستمندان را فراهم مي كند.
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن