تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815031209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط شبكه تعاون روستايي 57 هزار تن سويا از كشاورزان استان گلستان خريداري شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: توسط شبكه تعاون روستايي 57 هزار تن سويا از كشاورزان استان گلستان خريداري شد
گرگان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس سازمان تعاون روستايي استان گلستان اعلام كرد : در راستاي سياستهاي حمايتي دولت و در اجراي خريد تضميني محصولات كشاورزي سازمان تعاون روستايي بعنوان متولي خريد سويا از طريق 38 مركز در سراسر استان از زمان شروع خريد محصول سويا تا روز دوشنبه 27 آبان سالجاري بيش از 57 هزار تن دانه سوياي كشاورزان را به صورت تضميني خريداري كرده است .
مهندس رمضانعلي جعفري افزود : مراكز خريد اين سازمان در شهرستانهاي گرگان كردكوي علي آباد كتول بندرتركمن مينودشت كلاله آزادشهر راميان و گنبدكاووس مستقر هستند.
به گفته وي مراكز خريد در نقاط مختلف استان با تجهيزات كامل و امكانات در اختيار و بطور شبانه روزي محصول كشاورزان را به منظور رفاه آنها تحويل مي گيرند.
جعفري تاكيد كرد : قيمت هر كيلوگرم دانه روغني سويا با 2 درصد ناخالصي و 12 درصد رطوبت تحويل در مراكز خريد چهار هزار و 450 ريال است .
رئيس سازمان تعاون روستايي گلستان با اشاره به سطح كشت بيش از 55 هزار هكتار سويا در استان گلستان پيش بيني توليد يكصد هزار تن دانه سويا و نياز اعتبار خريد اين ميزان محصول كشاورزان را حدود 500 ميليارد ريال برآورد كرد .
به گزارش روابط عمومي سازمان تعاون روستايي گلستان عمليات خريد سوياي كشاورزان گلستاني تا پايان آذرماه سالجاري ادامه خواهد داشت .
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن