تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820737974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
حمايت داورزني از گلزار
رئيس فدراسيون واليبال با ابراز خشنودي از حضور هنرپيشه سينماي كشورمان در واليبال به عنوان مربي بدنساز تيم ليگ برتري ارتعاشات صنعتي گفت: محمدرضا گلزار پيش از بازيگر شدن يك واليباليست بود. محمدرضا داورزني با بيان اينكه از حضور هنرمندان و از جمله محمدرضا گلزار در عرصه واليبال حمايت مي كنم، تصريح كرد: هنر و ورزش زباني است كه نسل جوان به خوبي با آن ارتباط برقرار مي كنند. حال آنكه گره خوردن اين دو با يكديگر در برقراري مستحكم تر اين ارتباط تاثير مثبت خواهد داشت. وي اظهارداشت: در اينكه محمدرضا گلزار چهره محبوب نسل جوان است، شكي نيست. جذب وي آنهم به عنوان مربي بدنساز نه تنها باعث تقويت انگيزه هاي تيم مربوطه مي شود، بلكه علاقمندي بيشتر ورزش دوستان به رشته واليبال و همچنين افزايش حضور تعداد تماشاگران در سالن مسابقات را هم به همراه خواهد داشت. رئيس فدراسيون واليبال با اشاره به پيشينه ورزشي و واليبالي محمدرضا گلزار تاكيد كرد: اقدام مسئولان تيم ارتعاشات صنعتي براي جذب محمدرضا گلزار از بين اهالي هنر كاملا بجا و منطقي بود چرا كه اين بازيگر سينما پيش از روي آوردن به عرصه سينما يك واليباليست بوده است و بعد از آن در عالم هنر مشغول به كار شد. داورزني افزود: در واقع محمدرضا گلزار به خانه اول خود در زمينه كاري بازگشته است و من از اين بابت خوشحالم.

محمدي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان شد
بنا به پيشنهاد مدير تيم هاي ملي كشتي آزاد و موافقت فدراسيون كشتي، غلامرضا محمدي بعنوان سرمربي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان كشورمان منصوب شد. همچنين با پيشنهاد سرمربي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسلان و موافقت فدراسيون كشتي، محسن كاوه و اسماعيل دنگسركي بعنوان اعضاي كادر فني تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان منصوب شدند. ديگر اعضاي كادر فني نيز بزودي مشخص خواهند شد.

فولاد مباركه صدرنشين ليگ شنا بانوان كشور
تيم فولاد مباركه اصفهان صدرنشين مرحله نخست سومين دوره ليگ شناي بانوان كشور شد. تيم فولاد مباركه اصفهان با 706 امتياز در صدر جدول نخستين مرحله ليگ شناي باشگاه هاي بانوان كه طي 2 روز با شركت 4 تيم در استخر آزادي تهران برگزار شد، قرار گرفت. ذوب آهن اصفهان با 625 امتياز در مكان دوم جدول قرار دارد و تيم هاي نفت تهران و داماش تهران به ترتيب با 566 و 560 امتيازسوم و چهارم شدند.

تيم ملي واترپلو در مجارستان اردو مي زند
تيم ملي واترپلو كشورمان به منظور برپايي اردويي 12 روزه و برگزاري چند ديدار تداركاتي مقابل تيم هاي باشگاهي مجارستان صبح امروز عازم اين كشور مي شود. تيم واترپلو بزرگسالان كه خود را براي مسابقات قهرماني مردان آسيا (25- 20 اسفند ماه در چين) آماده مي كند، با 20 بازيكن و تلفيقي از ملي پوشان تيم هاي جوانان كمتر از 20 و 18 سال و نفرات با تجربه در اين اردو كه در شهر بوداپست بر پا مي شود، شركت مي كند.

تهراني ها قهرمان ليگ ايروبيك ژيمناستيك بانوان شدند
چهارمين دوره مسابقات ايروبيك ژيمناستيك بانوان با قهرماني تيم هاي باشگاهي استان تهران به پايان رسيد. چهارمين دوره رقابت هاي ايروبيك ژيمناستيك ليگ قهرماني باشگاه ها در بخش بانوان با حضور 17 تيم در روزهاي پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم آذر ماه در سالن شهيد آذرپي تهران برگزار شد. در پايان مسابقات سه نماينده باشگاه هاي تهران بر سكوهاي قهرماني ايستادند. در دسته نوجوانان تيم ورز آهنگ تهران، در دسته جوانان تيم مجد الكترونيك تهران و در دسته بزرگسالان تيم دانشگاه آزاد اسلامي عنوان قهرماني را بدست آوردند.

كفاشيان: تعداد تيم هاي ليگ برتري بايد كاهش يابد
علي كفاشيان درباره آخرين نتايج قرارداد حق پخش تلويزيوني گفت: "در اين زمينه كار خود را انجام داده ايم و با توافق صندوق و سازمان صدا و سيما مي ماند كه اين دو ارگان بايد در مورد آن به يك تفاهم برسند." كفاشيان كه عضو كميته ملي المپيك نيز هست درباره برنامه هاي تيم ملي اميد گفت: "از قديم كار اجرايي در زمينه تيم ملي اميد بر عهده فدراسيون بوده و كميته ملي المپيك كار نظارتي داشته است. به همين خاطر تصميم درباره اين تيم به عهده فدراسيون فوتبال است. ما نيز تصميم گرفتيم كادر فني را تغيير دهيم و طي دو هفته ديگر كادر جديد را معرفي مي كنيم. مطمئنا حضور يك مربي داخلي كه با روحيات بازيكنان آشنايي دارد مي تواند اين تيم را موفق كند." كفاشيان در مورد فشردگي رقابت هاي ليگ برتر و تاثير آن بر نحوه عملكرد بازيكنان گفت: "فشردگي مسابقات ليگ برتر به تيم هاي ليگ برتري و تيم ملي لطمه مي زند و نياز به بررسي دارد. با شروع رقابت هاي آسيايي ممكن است بازيكنان به دليل فشردگي رقابت ها با مشكل مواجه شوند. به نظر مي رسد تيم هاي ليگ برتري بايد كاهش يابد تا بتوانيم بازي ها را در زمان بهتري برگزار كنيم. اين موضوع در حال بررسي است و در جلسات سازمان ليگ برتر درباره آن به نتيجه خواهيم رسيد."

عزيز محمدي: علوي مشكلي ندارد
رئيس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال ايران گفت: بر خلاف شايعات اخير مبني بر اينكه محمد علوي نمي تواند در مسابقات ليگ، پرسپوليس را همراهي كند اين بازيكن با كسب رضايت مسئولان پاس مي تواند پرسپوليس را در ادامه بازي هاي ليگ همراهي كند. عزيز محمدي افزود: علوي به عنوان بازيكن قرضي به پاس همدان پيوسته بود و اين بازيكن در صورتي نمي توانست براي پرسپوليس بازي كند كه براي تيم پاس در ليگ به ميدان رفته باشد. رئيس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال گفت: اگر باشگاه پاس همدان راضي به بازگشت علوي به پرسپوليس نباشد اين بازيكن بايد تا پايان مدت قرارداد خود به عنوان يار قرضي در اين تيم بازي كند. رئيس سازمان ليگ فوتبال در عين حال تصريح كرد: به نظر مي رسد مسئولان باشگاه پرسپوليس به توافقات لازم با باشگاه پاس دست پيدا كرده اند و اين بازيكن در ادامه فصل با پيراهن پرسپوليس در ليگ حاضر خواهد شد.

قطبي بخشي از مبلغ دريافتي را برمي گرداند
انتشار يكي از بندهاي قرارداد افشين قطبي با باشگاه پرسپوليس واكنش هاي منفي زيادي را در ميان اهالي فوتبال به همراه داشته است. در همين حال مدير برنامه هاي قطبي با تكذيب اطلاعات منتشر شده مي گويد: «اينطور نبوده كه قطبي هر وقت دلش خواست از پرسپوليس جدا شود و همه پولش را هم بگيرد.» مهدي حاج باقر تاكيد كرد: «با توجه به نامه اي كه مسئولان باشگاه پرسپوليس به من داده اند قرار است كه افشين بخشي از مبلغ قراردادش را به باشگاه برگرداند. » مديربرنامه هاي قطبي شايعه بازگشت مربي به پرسپوليس را تكذيب كرد: «چنين مسئله اي صحت ندارد. البته همه چيز را به زودي متوجه خواهيد شد.» مهدي حاج باقر در واكنش به يكي از بندهاي جنجال برانگيز قطبي با پرسپوليس گفت: «اين بند به شكلي كه منعكس شده نبوده است و به زودي اصلاحيه اين گزارش ارسال خواهد شد.»
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن